3.Bölüm - Yaz Tatili

10 0 0
                                    

Sonunda istediğim yaz tatilini yaşamıştım. Biz İstanbul'da yaşıyorduk ve her yaz Antalya'daki yaz evine gidiyorduk. Geçen sene annemin hastalığından dolayı onlar gidememişti ve benim lise hayatımı düzene sokmam için aşırı çalışmıştım. İnsanlar bir şeyi çok istediğinde başarırlar, önemli olan gerçekten istemek. Başarmıştım. Annem babam ablam ile bana o evi verdi ve Berk ile Berk'in kız arkadaşı bizimleydi. 4 kişiydik ve oradaki tanıdıklarımızla birlikte bir parti vermiştik. Berk'in doğum günüydü. 20 yaşına basıyordu. O gün şişe çevirmece oynuyorduk ve öpüşmüştük. Ablam, kız arkadaşı ve diğer arkadaşları çok şaşırmışlardı tanıdıklarımızın bazıları 'Iyy iğrenç' gibi yüz ifadeleri yapmışlardı. Berk gülümsüyordu. Hoşuna gitmişti. Ertesi gün güneşin sıcağı aşırı sıcaktı ve evde olan 12 kişi neredeyse üstsüz geziniyordu. 7 erkek ve 5 kız vardık. Kızlar bikini giymiş erkekler ise sadece boxer ve her biri fit vücuda sahip. Ben ise zaten zayıftım ve normaldim. Vücut geliştirmem gerekiyordu, bunu uzun zamandır istiyordum. Yerlerde cipsler, kolalar, çikolatalar, pizza ve tost atıkları vardı.  Hiçbirini yiyemezdim neyse ki kendime ait ATM'de para vardı. Gidip sebzelerden aldım ve onlardan çorba yapacaktım. Arkadaşlarım bunu öğrendiğinde 'Bu sıcakta çorba mı içilir?' demişti. Eğer çorba soğuksa, evet içilir. Soğuk yoğurt çorbası ve yanında salata yapacaktım. Ablam gündüzleri yoktu ve kendime yemek yapıyordum bu yüzden yemek yapmayı biliyordum. Berk dışında hiç kimse çorbamı içmedi. Ablam fast food'tan başka bir şey yemezdi. Metabolizması hızlı olduğu için kilo almaya çalışıyordu bu yüzden hamburgerler, pizzalar, lahmacunlar, tostlar ve hamur işi çok yiyordu. Berk'in kız arkadaşı ise Berk'i kıskanıyordu. Bunu fazla belli etmiyordu ama ben anlayabiliyordum bu yüzden Onur diye bir çocukla konuşuyordu. Berk kontrol ediyordu fakat fazla umursamıyordu. Akşam sıralarında plaja gitmiştik plajda birçok turist, birçok yabancı ve erkek doluydu. Neredeyse çoğu heteroseksüel'di. Bu yüzden benim gibi olan birisini bulmak oldukça zordu, bunun için telefonlar, internet siteleri, uygulamalar ve elbet barlar falan vardı fakat ben arkadaşlarımdan ayrılıp kendimi düşünemezdim. Ben plajın çay bahçesinde otururken gece sıralarında Berk yanıma gelmişti ve biraz içmiş halde olup ben ona 'kız arkadaşın nerede' diye sormuştum ve bana farklı bir şey söylemişti 'sanırım sana bir şeyler hissediyorum' bunu duyduğumda oldukça şaşırmıştım 'ne gibi şeyler' diye sordum. Gülümsemişti ardından 'İki senedir rüyalarıma, düşüncelerime falan engel oluyordun, seni özlemeye başlamıştım ve bazen porno izlediğimde aklıma bizim yaptığımız şeyler geliyor. Bunun nedenini bir türlü anlayamadım ancak dün akşama kadar, senle öpüştüğüm de kalbimin atışları artmıştı, sanırım ben biseksüelim Mert.' O an ne söyleyeceğimi bilmiyordum ve direk ona sordum 'Yağmur ne olacak peki?' sorunun cevabı ise 'Ondan ayrılacağım.' Birden ağzımdan 'Hayır!' kelimesi çıktı. 'Berk ayrılışınızın sebebi ben olamam. İlk önce iyi düşün daha sonra karar ver.' Berk geri çekildi ve sustu. Tam kalkarken 'ben daha yağmurla yatmadım bile' bende ise 'Berk bizde birlikte yatmadık şuan çok hassas durumdasın git uyu bence' dedim. Yürürken arkasına dönüp bağırmaya başladı 'Sen farklısın Mert, sen farklısın.' Yanımızdakiler bakıyordu ve ben ise gülümsüyordum. Yaz tatilimin dördüncü gününden tadı kaçmıştı. Biz birbirimizi ağabey - kardeş olarak görüyorduk şimdi ise aşka mı dönüşüyordu? Belki de bu yüzden kız arkadaşına benden sürekli bahsetti. Beni aklından çıkaramıyordu. Konuşmadan sonra çay bahçesinden uzaklaştım diğer arkadaşların hepsi kendilerine partner bulmuştu fakat Yağmur ise diğerlerini izliyordu. Hiçte mutlu görünmüyordu. Kendimi yine suçlu hissediyordum sanki erkek arkadaşını çalışıyormuşum gibi. Onunla konuşmaya gittim beni gördüğüne pek sevinmedi fakat öyle değilmiş yanına oturduğumda kulağıma bir şey fısıldadı 'Pelin ve biz öpüştük.' Pelin ise ablamdı. Ne yani tanıdığım herkes biseksüel'e mi dönüşüyordu? Birkaç dakika sonra tekrar kulağıma geldi 'ikizinde eşcinsel olduğunu bilmiyordum fakat bu benim için sorun değil' nedensizce direk ona 'Peki ya Berk?' diye sordum. Şaşırmıştı. 'Ne olmuş Berk'e?' Sustum ve konuyu değiştirdim, 'yok bir şey Berk nerede?' 'Kaç günden beri benden uzak duruyor.' dedi. Hiçbir şey söylemedim çünkü söyleyemezdim. O konuşmadan sonra bir şey demeden etmeden, eve doğru gitmiştim kafam aşırı derecede karışıktı.İnsanlar tam olarak hemen anlatmazlar, onların sana anlatmasını beklersin çünkü bir şeyler sorduğunda baskı altında hissediyorlardı, tek yapman gereken onlara yakın olmak ve yakın olduktan sonra sana açılacaklardır. 

Saklı GerçeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin