Τα ζώδια και το «σ΄αγαπώ»!

742 30 3
                                    

«Σ' αγαπώ ελληνικά, ίο τι άμο ιταλικά , ζε βουζέμ φραντσέζικα , άι λάβ γιού εγγλέζικα ! Γιο τε άμο ισπανικά και πορτογαλέζικα για χα μπίπι αράπικα τσε τσα κο κινέζικα»! Τι πιο όμορφο από το να αγαπάς, να σε αγαπούν αλλά να σου το λένε κιόλας... Το έχεις πει, το έχεις ακούσει, λίγες φορές πραγματικά το εννοούσες και ακόμα πιο λίγες φορές ήταν αληθινό από τα χείλη που το άκουσες. Ποια ζώδια λένε εύκολα το σ'αγαπώ; Ποιοι το πιστεύουν πραγματικά και αξίζει να δώσεις βάση; Τι θα σου απαντήσει κάθε ζώδιο στην ερώτηση "Μ΄αγαπάς";Διάβασε το ζώδιο και τον ωροσκόπο που σε ενδιαφέρει και κράτα μικρό καλάθι εκεί που πρέπει! ΚΡΙΟΣ«Με ρωτάς αν εγώ σ΄αγαπώ; Δεν πας καλά μου φαίνεται... Τι αγάπες και λουλούδια μου λες»! αυτή την ατάκα θα ακούσεις από τον Κριό αν τον ρωτήσεις αν σε αγαπά... Μην πιαστείς από τα λόγια του, δύσκολα παραδέχεται τα συναισθήματά του και τις περισσότερες φορές αντιδρά και λέει το αντίθετο από αυτό που σκέφτεται και αισθάνεται!ΤΑΥΡΟΣ«Κάτσε να το σκεφτώ, άφησε μου τον χρόνο μου και όταν νιώσω σίγουρα ότι σ΄αγαπώ, τότε θα σου το πω»! Ο Ταύρος σου λέει αλήθεια, δεν θα σου χρυσώσει το χάπι και δεν θα σου πει κάτι που πραγματικά δεν μπορεί με εγγύηση να υποστηρίξει. Θα σου πει το «σ'αγαπώ» όταν πραγματικά θα το αισθάνεται!ΔΙΔΥΜΟΣ«Όχι απλά σ΄αγαπώ, είσαι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί και μαζί σου θα ... θα ... θα ...»! Πολλά «θα» θα ακούσεις από το στόμα του Δίδυμου και με το επικοινωνιακό του ταλέντο και με την μαεστρία του λόγου θα πειστείς ότι λέει αλήθεια! Για να μην τον αδικήσουμε κιόλας, όταν σου πει το σ΄αγαπώ, θα το εννοεί, την άλλη μέρα όμως μην έχεις την σιγουριά ότι θα θυμάται ή θα ισχύουν τα λόγια του!ΚΑΡΚΙΝΟΣ«Σ' αγαπώ, αρκεί και εσύ να με αγαπάς το ίδιο, αρκεί να θέλεις μαζί μου να ζήσεις για το υπόλοιπο της ζωής σου»! Οι συναισθηματικοί εκβιασμοί είναι το σύνηθες τρυπάκι στο οποίο θα σε βάλει ένας Καρκίνος. Θα σε αγαπήσει δίχως όρια, όμως θα σου κολλήσει σαν στενός κορσές για να του ανταποδώσεις τα συναισθήματά αυτά στο έπακρο. Αν δεν το κάνεις; Θα αρχίσουμε τις κλάψεις και τα ηθικά / συναισθηματικά διλήμματα.ΛΕΩΝ«Δεν έχω ξανανιώσει ΠΟΤΕ άλλοτε έτσι στη ζωή μου! Είναι η πρώτη και η τελευταία φορά που αγαπώ τόσο ολοκληρωτικά έναν άνθρωπο»! Ένας Λέοντας πιστεύει πάντα ότι ζει τον πιο δυνατό έρωτα ή την πιο μεγάλη αγάπη και πραγματικά έτσι αισθάνεται. Να ξέρεις πως δραματοποιεί και μεγαλοποιεί πολύ τα συναισθήματά του. Μπορεί να έχει μεγάλη δόση υπερβολής, αλλά πραγματικά αισθάνεται αυτό που εκφράζει...ΠΑΡΘΕΝΟΣ«Απα παπα πα... εγώ δεν βάζω τέτοιες λέξεις στο στόμα μου και το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι και εσύ να μη μου λες ότι μ΄αγαπάς»! Η αγάπη είναι λέξη ιερή για τον Παρθένο, δεν την βάζει εύκολα στο λεξιλόγιο του και την εκφράζει μόνο με τις πράξεις του! Αν τον ρωτήσεις αν σε αγαπά, σε προειδοποίησα... η απάντησή του θα είναι ξινή ! ΖΥΓΟΣ«Εγώ μωρό μου να σου χαλάσω χατίρι; Ποτέ ... Φυσικά και σ΄αγαπώ,είσαι όλη μου η ζωή»! Αυτήν ακριβώς την διπλωματική απάντηση θα σου δώσει ο Ζυγός αν τον ρωτήσεις αν σε αγαπά ....Βέβαια, θα σου εκφράσει πολλές φορές τα συναισθήματά του με κάθε τρόπο, όμως μην νομίζεις πως έδεσες τον «γάιδαρο» σου! Αναθεωρεί σε χρόνο ντε – τε τα λόγια του και τα συναισθήματά του και εύκολα μπορεί να σε κάνει να ψάχνεσαι ...ΣΚΟΡΠΙΟΣ«Για να σε αγαπώ, θα πρέπει να κάνεις ότι σου λέω, θα πρέπει να γίνουμε ένα, θα πρέπει να τηρείς όλες τις εντολές μου και θα πρέπει ...»! Πολλά «πρέπει» θα σου βάλει ένας Σκορπιός προκειμένου να σου χαρίσει την αγάπη του! Θα σου ζητήσει θυσίες, αποδείξεις και πλήρη αφοσίωση.... Αντέχεις τις πιέσεις; Θα αξίζει τον κόπο ...ΤΟΞΟΤΗΣ«Ναι μωρέ, εντάξει ... σε αγαπώ, τι θα κάνουμε το βράδυ; Θα πάμε καμιά βόλτα»; Τραβάτε με και ας κλαίω είναι ο Τοξότης ... Δεν θα σου χαλάσει χατίρι, θα σου πει ότι σε αγαπά και θα προσπαθήσει να αποπροσανατολίσει στη συνέχεια την κουβέντα έτσι για να σε κάνει να ξεχαστείς προκειμένου να μην δώσεις μεγάλη βαρύτητα στα λόγια του!ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ«Για να είμαι μαζί σου, σημαίνει ότι έχω αισθήματα. Η αγάπη είναι κάτι το ιδανικό, το άπιαστο, θέλει κόπο, χρόνο, προσπάθεια»! Αυτές ακριβώς είναι οι λέξεις του λογικού και σοβαρού Αιγόκερου! Θα προσπαθήσει να σε πείσει ότι αυτό που μετράει είναι οι πράξεις και ακόμα και αν έχεις την διάθεση για ρομαντισμούς και τρυφερότητες ο ίδιος απλά θα σε κάνει να νιώσεις σιγουριά και ασφάλεια χωρίς να ακούσεις την «μαγική» λέξη που προσμένεις!ΥΔΡΟΧΟΟΣ«Σ΄αγαπώ, αγαπώ όλο τον κόσμο γιατί ζεις και εσύ μαζί»! Ο Υδροχόος αγαπά όλο τον κόσμο, δεν αγαπά μόνο εσένα ... Μην παρεξηγηθείς , μην τα βάψεις μαύρα... έτσι είναι η ιδιοσυγκρασία του! Μην περιμένεις να αγαπήσει μόνο εσένα, δεν θα έχεις ποτέ την αποκλειστικότητα της καρδιάς του! Θα σε ξαφνιάσει με τις εκδηλώσεις αγάπης του, αλλά κάποιες φορές με την παγωμάρα του θα σε φέρει στα ίσια σου – έτσι για να μην συνηθίζουμε και στα ρομάντζα-! ΙΧΘΥΣ«Είναι δυνατόν να μην σ΄αγαπάω φως μου, λατρεία μου, ανάσα της ζωής μου; Εσύ είσαι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί και δεν αντέχω αν δεν σου μιλώ, αν δεν σε βλέπω, αν δεν σε αγκαλιάζω, αν , αν , αν....»! Δώσε ένα χαρτομάντιλο στον Ιχθύ να σκουπίσει τα δάκρυα σε παρακαλώ .... Μην τον πιστέψεις, αυτά που λέει σε εσένα τα έχει πει και αλλού! Εντάξει, μπορεί την στιγμή που εκφράζει με όλο του το «είναι» τα συναισθήματά του, όντως να τα πιστεύει, όμως θα σου στην κάνει «γυριστή» και θα ξεγλιστρήσει σαν «χέλι», όταν εσύ θα πιστεύεις ότι είσαι η ανάσα της ζωής του!

Ζώδια #2Where stories live. Discover now