Έτσι πρέπει να ζεις τη ζωή σου σύμφωνα με το ζώδιό σου

405 20 0
                                    

Μια ζωή γεμάτη δράση, περιπέτεια, πάθος, γέλιο, με ασφάλεια και προστασία; Πώς θα έπρεπε να ζεις την κάθε σου μέρα για να είσαι ευτυχισμένος;
Διάβασε παρακάτω τι προστάζει το ζώδιό σου και προσπάθησε να το κάνεις πράξη. Μην ξεχνάς ότι η ζωή είναι ωραία, όταν τη ζεις όπως θέλεις εσύ!

Κριός
Χρειάζεσαι δράση και έξαψη στη ζωή σου. Δεν μπορείς να ζεις συμβατικά και βαρετά με μια συνηθισμένη δουλειά γραφείου 9 με 5 και κυριακάτικες βόλτες στο πάρκο με γονείς και γιαγιάδες. Βρες κάτι που θα κάνει την κάθε μέρα σου συναρπαστική και θα τροφοδοτεί το ενδιαφέρον σου. Να σε κρατάει δραστήριο, μαχητικό και να εκτοξεύει την αδρεναλίνη σου στα ύψη, διαφορετικά θα έχεις πολλά ξεσπάσματα.

Ταύρος
Να ζεις τη ζωή σου με βάση τους δικούς ρυθμούς και κανόνες. Δε μπορείς να βιάζεσαι ή να πιέζεσαι σε χρόνους παράδοσης, ούτε να τρέχεις από δω και από κει, ακολουθώντας τον/την σύζυγο ή σύντροφο σε συνεχείς περιπέτειες και αναζητήσεις. Θέλεις να απολαμβάνεις την κάθε στιγμή κι αυτό ίσως δε στο προσφέρει μια μεγαλούπολη. Η επαφή με τη φύση και την εξοχή σε γαληνεύει.

Δίδυμοι
Η ζωή σου πρέπει να είναι γεμάτη ανεμελιά και γέλιο, παρέα με ανθρώπους που μπορείς να συνεννοηθείς και να ανταλλάξεις πληροφορίες. Επειδή εύκολα πέφτεις ψυχολογικά, φρόντισε να το καταπολεμάς και να έχεις δίπλα σου άτομα που σε ανεβάζουν, αποσπούν την προσοχή σου, οξύνουν την περιέργειά σου και στρέφουν αλλού το πολυάσχολο μυαλό σου, αντί να απομονώνεσαι όταν σε πιάνουν οι μαύρες σου.

Καρκίνος
Είσαι ένας ήρωας της καθημερινότητας γιατί όσο κι αν γκρινιάζεις και παραπονιέσαι, καταφέρνεις να ξεπερνάς τα εμπόδια που εμφανίζονται και να γίνεσαι ισχυρότερος/η κάθε φορά. Χρειάζεσαι την αίσθηση της ασφάλειαςστη ζωή σου το δικό σου λιμάνι, που θα μπορείς να ηρεμείς και να φορτίζεσαι με ενέργεια, είτε αυτό είναι ο δικός σου αποκλειστικός χώρος/σπίτι είτε ο άνθρωπός σου.

Λέων
Πρέπει στη ζωή σου να προσπαθείς να κάνεις κάτι παραπάνω, να βρεις τον εαυτό σου, ποιος/α είσαι και τι μπορείς να γίνεις. Μπορεί να δείχνεις εγωιστής ή αλαζόνας αλλά αυτό που θέλεις είναι η αποδοχή και για να την κερδίσεις πρέπει να πετύχεις κάτι μεγάλο. Κυρίως όμως αυτό που χρειάζεσαι περισσότερο είναι η αυτοεπιβεβαίωση. Να ρισκάρεις, να δοκιμάζεις τα όριά σου και μην αρκείσαι σε ό,τι έχεις ή σου προσφέρεται.

Ζώδια #2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora