Παγκόσμια Ημέρα Της Γυναίκας: Τα χαρακτηριστικά κάθε γυναίκας

322 14 1
                                    

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, ας γνωρίσουμε καλύτερα τις θηλυκές εκπροσώπους του κάθε ζωδίου, με τα προτερήματα και τα ελαττώματά τους, όλες τους όμως αξιόλογες και μοναδικές.

Κριός
Η μαχήτρια

Η γυναίκα Κριός έχει τον τσαμπουκά και την ορμητικότητα του ζωδίου, είναι δυναμική, αγωνίστρια, πρωτοπόρα, ενθουσιώδης, φλογερή, με έντονη σεξουαλικότητα. Το μείον της είναι ότι χάνει εύκολα το ενδιαφέρον της και φυσικά το ίδιο ισχύει και στις ερωτικές της σχέσεις. Ενίοτε βιώνει τη ζήλεια και τον ανταγωνισμό από άτομα του ίδιου φύλου, φόβο ή αμηχανία στους άντρες. Εντούτοις είναι από τις πιο ειλικρινείς και ποθητές γυναίκες του ζωδιακού, φιλότιμη και υπερασπίστρια του δίκιου.

Ταύρος
Η σταθερή

Η Ταυρίνα χαρακτηρίζεται από μια εξαίρετη σταθερότητα, σε συμπεριφορά, απόψεις και συνήθειες και δύσκολα μεταβάλλεται ή αλλάζει γνώμη. Είναι αξιόπιστη και μπορείς να βασιστείς πάνω της. Τις αρέσουν οι απολαύσεις γευστικές και σεξουαλικές κι επιδιώκει την συναισθηματική εξασφάλιση, την οποία, αν δεν την αποκτήσει, στρέφεται προς την υλική γι' αυτό κι ορισμένες φορές γίνεται κτητική. Η γυναίκα αυτή είναι οικονόμα και πάντα κάνει το κουμάντο της, για να μη βρεθεί εκτεθειμένη τις δύσκολες μέρες.

Δίδυμος
Η νεανική

Η φρεσκάδα κι η νεανικότητα της γυναίκας Διδύμου είναι χαρακτηριστική. Πάντα μέσα στην ενέργεια, μπορεί να ασχολείται με δύο ή και τρία πράγματα ταυτόχρονα με την ίδια ταχύτητα. Είναι εύστροφη, επικοινωνιακή, σε αγοράζει και σε πουλά, χωρίς να το καταλάβεις. Έχει ευκολία να κάνει καινούργιες γνωριμίες, να μιλήσει με κόσμο, όμως συναισθηματικά είναι δύσκολο να δεθεί. Ενδεχομένως κι αυτός είναι ο λόγος που πολλοί την κατηγορούν για υποκρίτρια ή διπρόσωπη.

Καρκίνος
Η προστατευτική

Ζεστή και ιδιαιτέρως αγαπησιάρα, η γυναίκα Καρκίνος έχει το σύνδρομο της μάνας, που θέλει να προστατεύσει τους δικούς της ανθρώπους από κάθε κακό, αν και πολλές φορές φτάνει στην υπερπροστασία. Είναι καλή νοικοκυρά και μαγείρισσα, περιποιητική, χαμογελαστή και άκρως συναισθηματική. Επειδή όμως χαρακτηριστικό του ζωδίου είναι κι η κυκλοθυμία, εκεί που είναι καλά, με μια ασήμαντη αφορμή ξαφνικά η διάθεσή της μπορεί να αλλάξει και να αρχίσει την γκρίνια και τα παράπονα.

Ζώδια #2Where stories live. Discover now