Πώς αρέσει στο κάθε ζώδιο να περνά τις Κυριακές του;

297 16 0
                                    

ΚΡΙΟΣ

Οι περισσότεροι άνθρωποι με Σελήνη στον Κριό προτιμούν να χαλαρώνουν, κάνοντας πράγματα. Αλλάζουν θέση στα έπιπλα, διορθώνουν ή επισκευάζουν διάφορα στο σπίτι, ακούν δυνατά την αγαπημένη τους μουσική, κάνουν σπορ ή παρακολουθούν αγώνες στο γήπεδο ή την τηλεόραση και πάνε βόλτες με το αυτοκίνητο ή τη μηχανή τους. Αγαπούν το φως του ήλιου, όχι την υπερβολική ζέστη όμως και τους αρέσει τα καλοκαίρια να πηγαίνουν στην παραλία. Αν έχουν παιδιά, παίζουν μαζί τους, πειράζοντάς τα και κάνοντας ανόητα αστεία και πλάκες για να τα κάνουν να γελάσουν.

ΤΑΥΡΟΣ
Οι άνθρωποι με Σελήνη στον Ταύρο προτιμούν να ξεκουραστούν και να απολαύσουν ένα πλούσιο γεύμα, χαλαρωτική μουσική ή ένα όμορφο τοπίο. Οι γυναίκες λατρεύουν να φτιάχνουν γλυκά (τα σοκολατένια κέικ αναφέρθηκαν αρκετές φορές στην έρευνα) αλλά και να φροντίζουν τον εαυτό τους. Πολλές είπαν ότι την Κυριακή βρίσκουν την ευκαιρία να χαρούν ένα αφρόλουτρο, να κάνουν μάσκες και γενικά ό,τι έχει να κάνει με την ομορφιά τους. Οι άντρες υποστήριξαν ότι αν ο καιρός είναι καλός, τους αρέσει να κάνουν τεμπέλικους περιπάτους στην εξοχή, πικ-νικ με την οικογένεια ή μπάρμπεκιου.

ΔΙΔΥΜΟΙ
Αυτοί που είχαν Σελήνη στους Διδύμους είπαν ότι αγαπούν την ανάγνωση ή την περιήγηση στο διαδίκτυο. Οι Δίδυμοι είναι ζώδιο του αέρα, το οποίο κυβερνά τις επικοινωνίες και την πληροφορία, οπότε δραστηριότητες που σχετίζονται με ενημέρωση, social media, βόλτες, συζητήσεις, γραπτά μηνύματα ή κουτσομπολιό με φίλους είναι πολύ συνηθισμένες την Κυριακή. Επίσης, τους αρέσει να παρακολουθούν τηλεόραση, να ακούν ραδιόφωνο ή να βλέπουν στο διαδίκτυο το επεισόδιο της αγαπημένης τους τηλεοπτικής σειράς που είχαν χάσει. Πιο μεγάλες ηλικίες ανέφεραν την ανάγνωση περιοδικών, εφημερίδων ή λύση κουίζ, σταυρόλεξων και ό, τι κρατά σε εγρήγορση το μυαλό τους.

ΚΑΡΚΙΝΟΣ
Δεν είναι έκπληξη ότι το 90% με Σελήνη στον Καρκίνο αναφέρθηκε ότι του αρέσει να περνά τις Κυριακές του με την οικογένεια, αφού ο Καρκίνος σαν ζώδιο κυβερνά το σπίτι και την οικογένεια. Τους αρέσει να μαγειρεύουν αρκετά φαγητά για τους αγαπημένους τους, να φροντίζουν το σπίτι, το νοικοκυριό, να γευματίζει όλη η οικογένεια μαζί, να επισκέπτονται τους γονείς κ.λπ. Αν είναι καλοκαίρι, πρώτο στην προτίμησή τους είναι το μπάνιο στη θάλασσα! Επειδή είναι πολύ ευαίσθητοι άνθρωποι μπορούν να χαλαρώσουν μόνο όταν βρίσκονται σε οικεία περιβάλλοντα, όπως το σπίτι, το πατρικό τους και με -όσο το δυνατόν- λιγότερα άτομα.

Ζώδια #2Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora