Ζώδια και άντρες: 5 άστρο-tips για να τους κατακτήσεις

1.9K 41 2
                                    

Άντρας Κριός:

ΞΕΧΩΡΙΣΕ ΤΟΝ! Από την πρώτη στιγμή της γνωριμίας σας, δείξε του ότι είναι ξεχωριστός για σένα από τους υπόλοιπους.

ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΕ ΤΟΝ! Όταν μιλάει για τον εαυτό του και τα επιτεύγματα του (γιατί θα το κάνει), δείξε του τον θαυμασμό σου και μην ξεχνάς τη λέξη «μπράβο».

ΣΚΩΤΣΕΖΙΚΟ ΝΤΟΥΖ! Είναι απλό... Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή να είσαι αδιάφορη και τις υπόλοιπες μέρες δείξε του ότι λιώνεις για αυτόν. Θα τον τρελάνεις...

ΔΙΑΦΩΝΙΣΕ! Όταν μέσα σε συζήτηση υπάρξει διαφωνία μεταξύ σας, μη φοβηθείς να στηρίξεις την γνώμη σου. Ακόμα κι αν τον εκνευρίσεις, ακόμα κι αν τσακωθείτε, θα τον γοητεύσει αναμφισβήτητα η επιμονή σου και η κόντρα σου.

ΕΙΛΙΚΡΙΝΙΑ! Μην σκέφτεσαι και πολύ πριν μιλήσεις, πες αυτό που θες κατευθείαν. Ακόμα κι αν πεις ανοησία, αυτός θα εκτιμήσει την αθωότητα και την παρορμητικότητα του λόγου σου.


Άντρας Ταύρος:

ΑΝΕΣΗ! Κάνε τον να αισθανθεί όσο πιο άνετα γίνεται μαζί σου από την αρχή της γνωριμίας σας. Είναι πολύ κλειστός άνθρωπος και εκτιμά ιδιαίτερα αυτούς που έχουν την ικανότητα να «χτίσουν» οικειότητα μαζί του.



ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ! Με το που αναφέρεις κάτι για τις μαγειρικές σου ικανότητες, έχεις ήδη την απαράμιλλη προσοχή του. Δεν ξέρεις να μαγειρεύεις; Μίλα του λεπτομερώς για τα καλύτερα εστιατόρια που έχεις επισκεφτεί.



ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ! Απεχθάνεται τις σπάταλες γυναίκες αλλά και αυτές που το παίζουν υπεράνω χρημάτων και δεν εκτιμούν την αξία τους.



ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΟΥ! Αν τα ρούχα σου δεν είναι αρμονικά συνδυασμένα μεταξύ τους, αν δεν αναδύεις μυρωδιά φρεσκάδας και θηλυκότητας, αν τα μαλλιά σου δεν είναι περιποιημένα, τότε απλά ξέχασε τον.



ΚΑΝΕ FOCUS! Εφόσον σε ενδιαφέρει αυτός ο άντρας, επικεντρώσου εκεί και μην αρχίζεις να φλερτάρεις από δω κι από κει. Δεν θα τον πικάρεις, αντιθέτως θα χάσει κάθε ενδιαφέρον.


Άντρας Δίδυμος:

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΤΗΤΑ! Μίλησε του με οικειότητα και άνεση με το που γνωριστείτε. Και μίλησε του πολύ, ακόμα κι αν πεις αερολογίες. Θα τον γοητεύσει απίστευτα η επικοινωνιακή σου τάση και μόνο.

Ζώδια #2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora