O καλύτερος τρόπος για να σε συμπαθήσει το αφεντικό σου είναι να επιδείξεις τη συμπεριφορά που περιμένει από εσένα. Αλλά πώς θα καταλάβεις τι είναι αυτό που του αρέσει; Λοιπόν, μάθε την ημερομηνία γέννησής του και διάβασε παρακάτω, ανάλογα με το ζώδιό του, πώς μπορείς να γίνεις ο αγαπημένος του υπάλληλος.
Κριός
Αν το αφεντικό σου είναι Κριός έχει ανεξάντλητη ενέργεια. Μπορεί ταυτόχρονα να κινείται, να σου δίνει εντολές, να διαβάζει ένα e mail και να απαντά στο τηλέφωνο. Παίρνει γρήγορα αποφάσεις, θα μπει μπροστά όταν χρειάζεται και είναι ο σωστός ηγέτης. Φροντίζει να μην αδικήσει τους υπαλλήλους του, αλλά είναι εγωιστής, απαιτητικός και αυστηρός μαζί τους. Θέλει την αποδοχή όμως εκτιμά την ειλικρίνεια και παρότι μπορεί να αντιδράσει έντονα σε μια διαφορετική γνώμη, αν είναι σωστή, θα την αποδεχθεί.
Τι πρέπει να κάνεις για να τον εντυπωσιάσεις: Να είσαι περιποιημένος/η, σε εγρήγορση (δε χασμουριόμαστε εδώ), να αναγνωρίζεις τα λάθη σου, να είσαι ειλικρινής και όχι κόλακας και πρόθυμος/η αν και όποτε χρειαστεί να μείνεις και μια ώρα παραπάνω.Ταύρος
Ο Ταύρος είναι δουλευταράς, έχει αρκετή αντοχή και άψογη αίσθηση οργάνωσης. Θα βρει τρόπο να παρατείνει μια προθεσμία, αν χρειάζεται περισσότερο χρόνο να ετοιμαστεί καλύτερα και σίγουρα δεν είναι από τα αφεντικά που φοβάσαι. Ωστόσο, απεχθάνεται τους αυτοσχεδιασμούς, τη θρασύτητα και χρειάζεται λεπτομερείς εκτιμήσεις για το οτιδήποτε. Τα αντανακλαστικά του δεν είναι τα πιο γρήγορα και χρειάζεται πολύ προσπάθεια από κάποιον να τον πείσει να δοκιμάσει μια άλλη πολιτική ή σχέδιο πέρα από αυτά που χρησιμοποιεί χρόνια.
Τι πρέπει να κάνεις για να τον εντυπωσιάσεις: Να εκφράζεις οτιδήποτε σου προκαλεί ανησυχία κι όχι να το λες δεξιά κι αριστερά, να είσαι αποδοτικός/η, ώστε να αξίζεις τα λεφτά που πληρώνεσαι και εχέμυθος/η, κρατώντας το επαγγελματικό απόρρητο.Δίδυμοι
Το αφεντικό Δίδυμος είναι πάντα σε κίνηση και μιλά συνεχώς είτε στο κινητό τηλέφωνο, είτε μέσω e-mail ή βίντεο κλήσεων. Δεν είναι κλεισμένος στο γραφείο, αντίθετα κυκλοφορεί στους διαδρόμους ακούει ό,τι λέγεται και δεν ξεφεύγει τίποτα της προσοχής του. Δεν του αρέσει να λέει το ίδιο πράγμα δυο φορές, να υποτιμάται η νοημοσύνη του και απεχθάνεται την βραδύτητα και την νωχελικότητα.
Τι πρέπει να κάνεις για να τον εντυπωσιάσεις: Να έχεις ταχύτητα, ευστροφία, να είσαι εφευρετικός/η και να αυτοσχεδιάζεις σε περίπτωση που χρειαστεί όπως επίσης να έχεις μια δεξιότητα στη χρήση κινητών ή υπολογιστών.
ESTÁS LEYENDO
Ζώδια #2
De TodoΚριός: 21/03-20/04 Ταύρος: 21/04-20/05 Δίδυμος: 21/05-21/06 Καρκίνος: 22/06-22/07 Λέων: 23/07-23/08 Παρθένος: 24/08-22/09 Ζυγός: 23/09-22/10 Σκορπιός: 23/10-22/11 Τοξότης: 23/11-21/12 Αιγόκερως: 22/12-19/01 Υδροχόος:20/10-19/02 Ιχθύς: 20/02-20/03