2.

532 39 20
                                    

Nauttikaa!;)

Jiminin nk


Rakastin tuota hymyä. Rakastin kaikkea hänessä ja hän tiesi sen. Sillä kookie rakasti myös minua. Kukaan ei vielä tiennyt meidän "suhteesta" paitsi herra Jin! Hän näki kerran kun suutelimme. Hymyilin Jungkookielle ja niin hymyili muutkin. Mutta Jin ei. Yritin silmäillä ketä hän tuijotti niin keskittyneesti. Sitten viimein huomasin. NAMJOON??? herranjumala! Tästähän on tulossa vuoden pariskunta! Naurahdin ja kaikki kääntyivät katsomaan minua.
"Mitä hekotat? " kookie kysyi ja naurahti itsekkin.
"Mitäs tässä", vastasin ja käännyin katsomaan Jiniä ja sen jälkeen Namjoonia. Jin huomasi sen ja mulkaisi minua erittäin murhaavasti. Virnistin hänelle ilkikurisesti.

Hoseokin nk


Kun viimein lähdimme Yoongin kanssa kookien luo Yoongi katsoi minua. Yritin selvittää hänen silmistään mitä hän ajatteli mutta hän on juuri tuollainen ettei hänestä saa mitään selville. Melkein ajoimme ojaan kun herra Yoongi tuijotti minua.
"Voisit sinne tielle mieluummin katsoa kuin minua", sanoin virnistäen. Yoongi vastasi virnistämällä. Yllätys. Kun viimein pääsimme Kookien talolle kaikki muut olivat jo siellä. Kiitos Yoongin kun myöhästyimme.

Yoongin nk


Hyvänen aika mun kanssa. Hienosti meni! Nousimme autosta ja astuimme suoraan sisälle. Muut olivat keittiössä istumassa. Menin halaamaan kookieta ja menin itsekkin istumaan.
"Missäs olitte? " Jimin kysyi virnistäen.
"Heh.. Taisin nukkua vähän pitkään", vastasin ja laskin katseeni lattiaan.
"Niimpä!" Hoseok huudahti ja kaikki säpsähdimme. Sitten se alkoi. Kaikki vain nauroi. Mutta Hoseok tuijotti samalla minua. Lehahdin punaiseksi ja Hoseok virnisti. Hyvänen aika.

Namjoonin nk


Huomasin kuinka Jin tuijotti minua. Ehkä hän vain jäätyi. Nauroimme sille kun pelästyimme Hoseokia.
"Minne mennää? " kookie kysyi.
"Eiks se oo sun päätettävis?" vastasin hymyillen.
"No mut silti", kookie virnisti.
"Hmh.. Ehdottaisin sitä ravintolaa nurkan takana!" Jin huudahti.
"Mikä?" kysyin.
"No se ravintola siellä", jin vastasi virnistäen.
"Auttopa paljon", Yoongi nauroi.
"No emmä kaikkee muista!" ja mulkaisi Yoongia murhaavasti mutta tiesimme että hän vain pelleili. Lähdimme metsästämään sitä ravintolaa.
"Hei kookie voimmeko jutella hetken? " kuulin jiminin kysyvän kookielta.
"Tottakai", kuulin jungkookin vastaavan. Hymähdin ja juoksin muut kiinni.

Jungkookin nk


Jimin pyysi jäädä juttelemaan joten jäimme. Tosin muut kyllä ehtivät kauas meistä mutta ei se haittaa.
"Että olen kaivannut sua!" jimin sanoi hymyillen ja halasi minua.
"Olimme vain yön erossa? " kysyin leikkisästi.
"Eli aivan liian kauan! " jimin huudahti. Yhdessä hetkessä tunsin Jiminin pehmeät huulet omillani. Rakastin tätä tunnetta! Vastasin suudelmaan.
"Pitäiskö mennä? " jimin irrottautui ja hymyili.
"Pitäs joo", virnistin ja painoin huuleni hänen poskelleen ja lähdimme. Laitoin timberlandit jalkaani ja Jimin omansa. Olin ostanut ne hänelle synttärilahjaksi.
"Sinä siis pidät noista? " kysyin naurahtaen samalla kun kävelimme.
"Tottakai! Ihan parhaat! " hän huudahti ja tanssahteli. Hymyilin katsoin häntä. Että hän osasikin olla suloinen. Ja hävettävä. Monet vastaantulijat tuijottivat häntä erittäin  omituisesti mutta se ei häntä lannistanut. Ryhdyin mukaan tanssahteluun.

Tässä nyt tää toinen luku :) Toivottavasti piditte ja kommenttei on kiva lukee :D

Stay With Me | Bts Fanfiction Where stories live. Discover now