Hoseokin nk
•
•
Oli kulunut jo viikko ja Yoongi ja minä emme olleet puhunut paljo paskaakaan. Alkaa pikkuhiljaa ottaan päähän tää. Hän vaan välttelee minua. Johtuuko se siitä kun sanoin etten tiedä olenko valmis suhteeseen hänen kanssaan? Hienoo hoseok. Helvetin hienoo!Yoongin nk
•
•
Olen vain vältellyt hoseokia viimeisen viikon aikana. En vain kestä nähdä häntä. Joko hyökkäisin hänen kimppuunsa, enkä mitenkään halaamaan, tai rupeisin itkemään. Emkä halua sitä. Miksi rakastan sitä poikaa nii helvetisti? Hän varmaan vihaa mua.Jiminin nk
•
•
Heräsin ja ihmettelin missä olin koska se ei näyttänyt huoneeltani. Sitten käännyin ympäri ja kookie istui tuolilla sänkynsä vieressä. Ainiin jäin kookielle yöksi. Hän hymyili mitä ihanimpaa hymyään. Vastasin hymyyn ja hän nousi halaamaan minua.
"Huomenta rakas!" kookie huudahti ja antoi minulle tarjottimen jossa oli mehua leipää ja banaani.
"Huomenta!" vastasin ja painoin hellän suudelman hänen poskelleen.
"Hei ei sun ois tarvinnu!" sanoin hänelle kun pitelin tarjotinta.
"Mitä pienistä", hän virnisti ja tuli viereeni.
"No kiitos :)", kiitin häntä ja hän vain tuijotti minua.Kookien nk
•
•
Katsoin vain kuinka hän söi. Hän oli ihana. Yhtäkkiä hän alkoi tärisemään.
Menin paniikkiin.
"JIMIN MIKÄ SINULLA ON?" huusin hänelle paniikissa. Hän ei vastannut.
"ODOTA KESTÄT VIELÄ HETKEN!" huusin ja soitin äkkiä namjoonille.
"NAMJOON NYT TULE TÄNNE!" huusin puhelimeen.
"Mitä vittua kookie??" namjoon kysyi mutta kuulin kuinka hän nousi sängystä.
"JIMINILLE TULI JOKIN KOHTAUS!! SE VAAN TÄRISEE ENKÄ TIEDÄ MITÄ TEHDÄ! " huusin.
"No mä tuun otan Jinin mukaan!" Namjoon sanoi hengästyneenä.
"TULKAA JO!" huusin "SOITAN HÄTÄNUMEROON!" jatkoin vielä. Olin ihan shokissa kaikki vain pyörivät silmissä. Yhtäkkiä Namjoon ja Jin suorastaan lennähtivät huoneeseeni. No siinä ei mennyt kauaa. Odotin että minulle vastattaisiin hätäkeskuksesta.
"Hätäkeskus. Mikä hätänä?" nainen kysyi puhelimen toisessa päässä. En pystynyt vastaamaan. Jähmetyin.
"Hei. Kim Seokjin täällä!" Jin vetäisi puhelimen kädestäni. En kuullut muuta sillä ajattelin kaikkea. Oliko se minun vika että Jiminille kävi näin? Lysähdin polvilleni lattialle ja itkin.Toivottavasti tykkäsitte!