4.

370 28 9
                                    

Ottakaa kiva kuva kookiesta 😏

Kookien nk


Hoseok ja Yoongi lähtivät alakertaan hakemaan ruokaa. Heitä ei kuitenkaan näkynyt eikä ääntäkään kuulunut. Kukaan ei varmaankaan muistanut että he lähtivät. Jin ja Namjoon nauroivat yhdessä minä ja jimin ja tae puhuimme jostain olemattomasta jonka aiheesta olin jo pudonnut kärryiltä tiäs kuinka kauan aikaa sitten.

Hoseokin nk


Katsoin tuota poikaa. Sen kiiltäviä silmiä. Tajusin että kyyneleet valuivat hänen poskilleen. En ollut vastannut hänelle 5minuuttiin mitään. Olin vain tuijottanut häntä.
"Ymmärrän kyllä..", yoongi sanoi itkuisella äänellä ja kääntyi pois. Otin tätä olkapäästä kiinni. Käänsin minuun päin ja halasin.
"Min Yoongi minullakin on tunteita sinua kohtaan", sanoin erittäin hiljaisella äänellä ja pidin hänen kasvoistaan kiinni.
"En vaan tiedä olenko valmis tällaiseen..", sanoin ja kyynel vierähti poskelleni. Irrotin otteeni hänestä ja hän kääntyi ovea kohti. Päästin hänet menemään ja otin autosta lahjan. Pyyhin samalla kyyneleitäni kun tulin sisälle. Yoongi oli keittiössä hakemassa lupaamaamme ruokaa.
"Muista se Jinin pyytämä suklaapiirakka", naurahdin.
"Mmhm", hän vain hymähti ja virnisti.

Yoongin nk


Hän todellakin särki juuri sydämeni. Tuo kaunis poika josta pidän niin helvetisti. Hän, särki sydämeni.
"Muista se Jinin pyytämä suklaapiirakka", hän naurahti.
Hymähdin vain vastaukseksi. Otin piirakan jääkaapista sekä juomista. Hoseokilla oli lahja ja muffinseja.
"Että rakastan tuota poikaa", mutisin itsekseni.

Jinin nk


"PIIRAKKAAA! " huusin koska mahani jutteli liikaa. Nousin Namjoonin vierestä ja hän nauroi minulle. Hän nousi perässäni ja hipaisi kättäni. Mitä meidän välillä on?
"On meillä muutakin", hoseok hymyili.
"PALJON ONNEA KOOKIE! ", hoseok ja yoongi huusivat yhteen ääneen. Kuulin kuitenkin Yoongin äänessä jonkin sortin pettymystä.
Aloimme kaikki taputtamaan ja huutamaan: "KOOKIE! KOOKIE!".

Kookien nk


Voi herranjumala!
"Sanoin että ei olisi pitänyt tuoda mitään", mutisin ja yritin olla vihainen. En pystynyt ja aloin nauramaan. Halasin kaikkia yksitellen.
"Avaa se! ", Jimin huusi.
"Okei okei", vastasin.
Aloin repimään lahjapaperia paketin ympäriltä. Kun sain revittyä ne aloin vain itkemään. Ne oli ne kengät! Ne kengät joita himoitsin sillon keikan jälkeen!
"Voi hyvänen aika pojat!", sanoin kyynelten valuessa. "Teidän ei todellakaan olisi tarvinnut".
"No.. Haluttiin ostaa sulle jotain kivaa", hoseok sanoi. "Sitten Yoongi muisti ne kengät mitä himoitsit. Niin sitten ostettiin ne", he naurahtivat.
"Kiitos älyttömän paljon! ", sanoin ja nenin halaamaan heitä.

Taehyungin nk


"Pitäisikö mennä nukkumaan?", kysyin kun kaikki oli vähän rauhoittuneet.
"Joo mennään vaan", Jimin sanoi väsyneenä. Lähdimme kaikki matelemaan alakertaan. Jimin vain jäi kookielle yöksi. Onkohan heidän välillään jotain? Entiedä. Yoongi ja hoseok ja minä menimme samalla kyydillä. Namjoon ja Jin menivät kahdestaan.

Namjoonin nk


Jin hyppäsi pelkääjän paikalle ja lähdimme ajamaan.
"Mihin oikein mennään?", jin kysyi kun emme kääntynetkään oikealle tielle.
"Näet sitten", virnistin ja vinkkasin silmää. Jin naurahti ja katsoi minua.
"Perillä!", huusin hetken ajamisen jälkeen. Olimme tulleet lempipaikalleni. Joelle jossa olin aina pienenä ollut.
"Mitä me täällä?", jin kysyi vähän ymmällään.

Jinin nk


Namjoon tuli lähemmäs minua ja yhtäkkiä tunsin pehmeät ja kosteat huulet omillani. Säikähdin ja hypähdin taaksepäin.
"A-anteeksi! Mi-minä luulin.. Entiedä..", namjoon sepitti.
"Ei se mitään", vastasin ja menin häntä kohti. Painoin huuleni hänen huulilleen ja suutelimme siinä hetken aikaa. Sitten siirryimme halaamaan.
"Mitä tämä nyt tarkoittaa?", Namjoon kysyi naurahtaen.
"Entiedä", naurahdin itsekkin.
"Olemmeko me nyt niinkun.. Pari? ", hän virnisti.
"Varmaan joo", hymyilin hänelle ja hän hymyili takaisin ihanaa hymyään.
"Saanko tulla luoksesi yöks?" namjoon kysyi hieman ujona.
"Entäs Tae?", kysyin.
"Ainiin.. Eikai häntä haittaa", namjoon sanoi.
"Niinkai", hymyilin ja halasin vielä kerran ennenkuin menimme takaisin autoon.

Tässä tällänen pieni :D enny tiä oliks tää nii hyvä mut.. Kommenttei ois kiva kuulla!

Stay With Me | Bts Fanfiction Where stories live. Discover now