11.

302 16 5
                                    

{jin}


Kuulin kuinka ulko-ovi aukesi. Kaikki käännyimme katsomaan kuka sieltä tuli. No tietenkin Hobi ja perässä Yoongi.
"Missä te ootte ollu?" Namjoon kysyi.
"Ja miks Yoongi näytät tolta?" kysyin minä samalla kun söin kakku. Kaikki mulkaisivat minua mutta kohautin vain olkapäitäni.
"No mä tein pahan virheen ja sit lähin haukkaa raitist ilmaa pihalle ja sit näin Hobin yksin haahuilemassa mut ny kaikki on hyvi", Yoongi virnisti ja käänsi katseensa alaspäin. Ketään ei kiinnostanut minkä virheen Yoongi teki. Kaikki vain istuivat pöydän ääreen syömään kakkua. Mulkaisin jokaista joka otti palan kakusta koska no halusin syödä sen itse.
"mis Tae on?" yoongi kysyi varovasti. Kuin ei olisi halunnut sanoa tuota nimeä.
"Jäi kotiin", sanoin.

{Tae}


Istuin sohvalla ja mietin mitä juuri äskön tapahtui.. suutelin yoongin kanssa? Mitä? Ei niin voinut käydä! Selasin kanavia ja mielessäni pyöri vain kaikkea sekavaa. Mitä meidän välillä nyt on? Hetken mietiskelyn jälkeen päätin lähteä Hobin luo missä kaikki muutkin oli. Matkalla joku huusi nimeäni. Pysähdyin ja käännyin katsomaan taakse. Sillä samalla sekunnilla päässäni vain pimeni.

{yoongi}


"Hei jätkät mä meen hakeen Taee", sanoin hieman vaitonaisena.
"juu", Hobi vastasi ja hymyili. Hymyilin takaisin ja lähdin. Kun pääsin heidän talolle siellä ei ollut ketään.
"Tae missä sä oot?!" huusin monta kertaa mutta ei vastausta. Lähdin etsimään Taee. Olin hetken aikaa kävellyt kadulla ja kun käännyin yhdelle nurkalle löysin Taen makaamasta maassa.
"mitä heleä????" Huusin enkä tiennyt mitä tehdä. Hetken aikaa yritin herätellä Taee ja poika onneksi virkosi.
"Mmmmmitä tapahtu?" Tae sopersi.
"Emmätiä mä vaa löysin sut makaamasta siinä" sanoin.
"Muistan vaan että lähdin kävelemään Hobin luo ja sit pimeni", Tae vähän naurahti.
"Hei sun päästä tulee verta!" Huudahdin Taelle. Mennään teille ja koitetaan keksii jotain, mul ei oo puhelinta mukana niin soitetaan teiltä". Lähdimme kävelemään Taelle ja kun pääsimme perille laitoin taen istumaan sohvalle ja annoin pyyheen jolla painaa haavaa päässä. Soitin Jinille ja hän sanoi tulevansa heti tänne. Kuulin auton tulevan tulevan pihaan ja se oli Jin.
"Mitä tääl on tapahtunu??" Jin kysyi astuessaan sisälle.
"Emmätiedä löysin vaan Taen tuolta yhden nurkan takaa makaavan maassa tajuttomana ja sen päästä tuli vähän verta. Toin sen tänne kun mulla ei ollut puhelin mukana" selitin parhaani mukaan.

{Jin}


"Ok no lähetään sairaalalle varmuuden vuoks. Mä soitan muille ja selitän tilanteen." Sanoin Yoongille.
"Ok" yoongi vastasi ja meni hakemaan auton avaimia. Lähdimme kohti sairaalaa.
"Onks sul kaikki ok? Muistakko mitään mitä tapahtu?" Kysyin Taelta sen jälkeen kun olin soittanut muille.
"En muutaku et olin tulos Hobille ja sit pimeni" Tae selitti.
"Tosi outoo", ihmettelin.

{Tae}


Kävelimme sairaalaan sisälle. Jin jäi kanssani odottamaan kun Yoongi meni selittämään tilannetta. Pian Yoongi tuli lääkärin kanssa ja lääkäri otti minut mukaansa. Lääkäri vei minut johonkin huoneeseen. En vieläkään oikeen ollut kunnolla perillä asioista. Lääkäri kyseli minulta kaikkea yoongin selittämän tarinan perusteella. Vastailin parhaani mukaan.
"Sinulla on aivotärähdys. Jäät tänne varmuuden vuoksi tarkkailuun yhdeksi yöksi" lääkäri sanoi hetken päästä. Lähdimme kävelemään aulaan hakemaan Jinin ja yoongin ja lääkäri vei meidä huoneeseeni.
"Minulla vissiin on aivotärähdys ja joudun jäämään tarkkailuun yhdeksi yöksi", kerroin heille "Onko muut tulossa tänne?" Kysyin vielä.
"Öö joo kyl ne vissiin pian tulee", yoongi sanoi.
"Haluatko vettä tai jotain?" Jin kysyi.
"Joo vaikka", vastasin ja hymyilin.

Mua vähän naurattaa tää mutta joo! Tässä tosi huono jatko-osa xd mä oon itseasias itekki vähä pihal ko en muista mitä on tapahtunu mutta joo :D

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 08, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Stay With Me | Bts Fanfiction Where stories live. Discover now