{Jimin}
•
•
Olimme juuri lähteneet kookien kanssa juhlistani. Menisin taas kookielle yöksi. Mutta tällä kertaa myös yoongi oli siellä. Hän ei enään halunnut mennä hobille yöksi. Yoongi kai halusi olla myös kotonaan. Ymmärettäväähän se on.
"No tuutko sä?" kuulin kookien naureskelevan auton ovella.
"Ai joko me ollaa perillä?" kysyin unisena ja nousin autosta. Jalkani eivät kantaneet.
"Kuinka paljon sä joit siel?" kookie oli selvästi huolestunut.
"En yhtää", haukottelin ja yritin pysytellä pystyssä. Juuri kun tunsin olevani kaatumaisillani yoongi ja kookie juoksivat luokseni ja ottivat minusta kiinni. He "taluttivat" minut sisälle ja veivät sänkyyn. En muistanut juhlistani mitään. Paitsi sen kun söimme kakkua. Potkasin kenkäni pois jaloista ja sitten varmaankin nukahdin.{Yoongi}
•
•
Jimin oli ihan kaatokännissä. Voi luoja sentää. Onneksi hän on lyhyt niin hänet on helppo kantaa sisälle. Veimme kookien kanssa jiminin kookien huoneeseen ja siellä hän potkaisi kengät jaloisaan ja sammui.
"Olipa urakka", kookie huokaisi kun tulimme keittiöön.
"Nojaa", naureskelin. "Menen huoneeseeni syömään" jatkoin vielä.
"Okei", kookie vastasi ja meni suihkuun. Mä en tiedä ollenkaan mitä mun ja hobin välillä on tällä hetkellä. Taisiis onkohan hobilla ees enää tunteita mua kohtaan tai onkohan se jo valmis. Entiedä. Menin sängylleni ja otin läppärini. Söin muroja samalla kun katsoin netflixiä. Pelästyn kun joku yhtäkkiä koputtaa oveen.
"Tuutuu", huusin enkä nostanut katsettani tietokoneesta. Sehän oli itse Hobi.
"Onks sul hetki aikaa jutella?" hobi virnisti ja piti huoneeni oven kahvasta kii.
"Juu tuu peremmälle", sanoin enkä vieläkään nostanut katsettani.
"Okei. Tota voiksä keskeyttää sen mitä ikinä teetkin sillä läppärilläs?" hobi kysyi ja istahti nojatuolille.
"Mh joo", laitoin läppärin lattialle ja murokulhon yöpöydälleni. "No mitä asiaa?"
"Mä oon miettiny sitä.. Tai meitä. Ja taidan olla valmis suhteeseen", hobi hymyili. Tai tuo näytti enemmänki virnistykseltä. Olin hiukan hämilläni. En oikein osannut odottaa tuota.
"Mä meen nukkuun", kuulin kookirn huutavan ovelta. "Ai moi hobi" kookie hymyili ja laittoi huoneen oveni kiinni.
"Hmh no", mietin hetken mitä sanoisin "en tiedä mitä sanoa" MITENNII ET TIEDÄ? YOONGI C'MON SÄ RAKASTAT TUOTA POIKAA JA NYT KU OIS MAHOLLISUUS NII EEEI!!
"Eiks sul oo enää tunteita mua kohtaan?" hobi kysyi ja kuulosti hieman pettyneeltä. "Mä tiesin! Just ku olin miettiny pääni puhki miten sanoisin tuon sulle nii ei ku herra päätti sit kusettaa mua vai?" hobi hermostui.
"Eiku hobi hei!" yritin mutta hän oli jo lähtenyt huoneestani.
"HELVETTI HOBI!" huusin täyttä kurkkua hänen peräänsä. Nousin sängyltä ja juoksin ulko-ovelle.
"Mä rakastan sua!" huusin hänelle.
"Tuota on vähän vaikea uskoa" hobi huusi ja meni autolle.
"Helvetin vittu!" kirosin. Pamautin oven kiinni ja menin hakemaan pakastimesta jäätelöä.
"Mitä tää melttotaa?" kuulin kookien unisen äänen takanani.
"Ei mtään" otin lusikan ja häivyin huoneeseeni. Lupaan etten poistu täältä ikinä.{Hobi}
•
•
Vittu Hobi. Päätit sitte menettää hermos. Hän sanoi rakastavansa minua ja minä vain melttoan kuin mikäkin hullu. Huoh. Ajoin kotiini. Jimin oli taas kookiella joten sain olla yksin. Menin kyllä heti nukkumaan. Jäikö namjoon jinille ja taehyungille? Jaa a.{Taehyung}
•
•
Heräsin aamuyöllä. Kello oli jotain puoli viisi. Menin käymään suihkussa ja söin. Hetkinen miks mä en nuku? Tää päivä tulee olee tosi tylsä koska en jaksa tehä mitään. Yhtäkkiä oveemme hakattiin. Menin avaamaan sen ja siellä oli itkuinen yoongi.
"Mikä sulla on?" kysyi huolestuneena. Ohjasin yoongin sohvalle ja hain kahvia.
"Kaikki on päin helvettiä!" yoongi itki.
"Kyllä kaikki menee vielä parempaan suuntaan", yritin lohduttaa vaikka en tiedä mistä tämä puhui. Yoongi painoi päänsä olkapäälleni. Se oli jotenkin mukava tunne. Enhän minä vain rakastanut tuota poikaa?{Namjoon}
•
•
Heräsin aamulla kolinaan joka kuului keittiöstä. Jin ei enään ollut vieressäni. Menin keittiöön katsomaan kuka siellä kolisteli. Tietysti se oli Jin. Taehyung varmaankin nukkui. Yoongi söi pöydän ääressä. Hetkinen mitä yoongi täällä tekee?
"Huomenta Jin", hymyilin. "Ja huomenta yoongi", hymyilin hänellekin.
"Huomenta", molemmat vastasivat.
"Kuin sä yoongi tää oot?" kysyin vähän hämmästyneenä.
"No halusin tulla tänne ku kotona oli vähä tylsää..", yoongi huokaisi ja yritti parhaansa mukaan hymyillä. Olin menossa halaamaan jiniä kunnes muistin että kukaanhan ei tiedä meistä. Paitsi taehyung. Tai muista en ainakaan tiedä että tietävätkö.{Taehyung}
•
•
Menin keittiöön heti kun olin herännyt. Taas. Yoongi söi siellä ja namjoon ja jin siivosivat keittiötä.
"Nukuiksä yoongi tos sohvalla?" kysyin ja haukottelin.
"Juu", yoongi virnisti.
"Oisit menny vierashuoneeseen", naurahdin.
"No jos kerta namjoon on täällä niin en mä sen viereen halunnu ängetä", yoongi naurahti myös. Olin sanomassa että namjoon nukkui jinin vieressä mutta en sitten sanonutkaan. Haluaisin kertoa tuolle että pidän hänestä. Mutta en viitsi. En vain viitsi. Otin leivän ja menin olohuoneeseen. Yoongi tuli perässäni.
"Me mennään hobille! Tuutteks te?" namjoon huusi. Katsoin yoongia. Hän näytti vihaiselta.
"Eei me", huusin takaisin. Sitten kuulin oven menevän kiinni.
"Miks sä näytät noin vihaiselta?", kysyin yoongilta mutta hän ei vastannut. Sen sijaan hän suuteli minua.Tällänen tällä kertaa!