- Nie wierzę, że jesteś takim gnojkiem, Jackson! - krzyknąłem, wchodząc do jego domu. Czułem ogromną złość i nienawiść do blondyna, która wlała się do mojego serca. Nie mogłem uwierzyć, że to zrobił! - Jeśli się w nim zakochałeś, mogłeś sam się z nim przespać, a nie robić mu taką krzywdę!
Whittemore zaśmiał się cicho, czując, że wygrał. Miał już wszystko, co chciał i musiałem się na to godzić. W jednej chwili coś mogło mu się przez "przypadek" powiedzieć.
- To uwierz - uśmiechnął się złośliwie. Usiadł na kanapie, rozkładając ręce.
- I co teraz? - zapytałem, czując potrzebę wyładowania na tym gnojku. - Będziesz przychodził do mnie i go pieprzył?!
- Tak - wyszeptał, a jego uśmiech zrobił się szerszy. Pochylił się do przodu, patrząc mi prosto w oczy i pytając. - A wiesz, co jest w tym najlepsze? Że mi na to pozwolisz.
Patrzyłem chwilę na niego w szoku, nie mogąc nic wykrztusić.
- Jak można być takim chujem? - zapytałem cicho, czując, że musiałem wyjść. Było mi duszno, serce biło mi niemiłosiernie szybko. Miałem wrażenie, że zaraz się uduszę.
- Można.
*
Westchnąłem cicho, wchodząc ze swoim chłopakiem do szkoły. Czułem się głupio, gdy uśmiechał się do mnie, a zwłaszcza, kiedy pocałował mnie na powitanie.
Stiles zatrzymał się obok Jacksona, ściskając moją rękę. Przywitał się z blondynem piątką.
- Widzę, że u was, w związku, wszystko w porządku - powiedział Whittemore, a ja już wiedziałem, co chciał zrobić. To nie mogło się dziać. Czułem, że wczoraj go wkurzyłem.
- Dlaczego miałoby nie być? - zapytał uśmiechnięty Stiles, patrząc na mnie przelotnie.
- Spytaj się swojego chłopaka.
Zaczerwieniłem się cały. Moje serce biło mocno, a ja już zrozumiałem, że to koniec.
- Kochanie, o co chodzi? - Stilinski przestał się uśmiechać.
- Właśnie, kochanie, o co chodzi? - zapytał szyderczo Whittemore. - To może ja powiem. Przekupiłem trenera, żebyś grał w pierwszym składzie, a w zamian twój skarbek miał ciebie przelecieć.
Jackson faktycznie był chujem.
Moje pytania:
Ulubiony serial?
Znienawidzony serial?
Serial, który zacząłeś/aś oglądać i przestałeś/aś?
Nominowała mnie mrs_skywalker_watson
Ulubiona postać z filmu?
Nie oglądam filmów, a z serialu to Hrabina z AHS.
Znienawidzona postać z serialu?
Tate i Violet.
Masz rodzeństwo?
Yup, trzy siostry.
Znienawidzone typy opowiadań na Wattpad?
Czytam tylko shipy ze Stilesem, ewentualnie Ziall, więc nie mam.
Jesteś tolerancyjna?
Yhm.
Nie wiem, co dalej, więc ulubione jedzenie? XD
Cukinia.
Nominuję
CZYTASZ
Propozycia /sciles
FanfictionJackson proponuje Scottowi, że przekupi trenera, by Stiles grał w pierwszym składzie, ale w zamian McCall musi zaciągnąć go do łóżka. EDIT 1) ⚫