2. příběh - Potkala jsem vlkodlaka

534 37 15
                                    

K napsání tohoto příběhu mě inspirovala jedna moc milá slečna, je to skvělá spisovatelka a dobrá přítelkyně. Příběh je podle skutečné události (věřte nebo ne) Povídka je pro tebe.



téma: Remus Lupin


,,LOUISIANO, LOUISIANO vstávej, Aquamenti!!!" proud vody vytryskl z hůlky..

Oslovená dívka se s leknutím probrala, byla celá promočená. ,,Bellatrix sakra nech mě na pokoji." Zamumlala na černovlasou dívku stojící nad ní s hůlkou v ruce. 

Bellatrix se jen zasmála ,,Můžeš být ráda že to nebylo Cruciatus." ušklíbla se na ni. Naposledy ji probodla povýšeným a znechuceným pohledem a odešla z ložnice.

Louis se posadila na mokrou postel a zvedla svoji hůlku. Vše kouzlem vysušila. Převlékla se do školního hábitu a vydala se do společenské místnosti. Byla ve Zmijozelu, v pátém ročníku. Nenáviděla to tam, ale Moudrý klobouk ji tam zařadil kvůli její rodině, byla Blacková. Vznešený a čistokrevný rod Blacků. Znechuceně se ušklíbla.


Ve společenské místnosti se vůbec nezdržovala, šla rovnou na snídani do Velké síně. Cestou ve sklepení ignorovala všechny studenty, kteří se na ni posměvačně dívali a ukazovali. Byla už zvyklá, všichni Zmijozelští ji nenáviděli, protože odmítala jejich názory na čistou krev.

Ona byla jiná, nenáviděla svou rodinu, pohrdala jimi i tou jejich posedlostí. Přesto ji klobouk zařadil sem. Nechápala to..

Ve Velké síni si sedla jako vždy na úplný konec stolu, najedla se a vydala se na první hodinu. Měli lektvary..

Profesor Křiklan dal žákům všechny informace a postup na tabuli a posadil se za katedru. ,,Začněte, ve dvojicích prosím." Louis jen pokrčila rameny a šla si do skříňky pro potřebné nádobí a ingredience. Zase byla sama, nikdo s ní nechtěl být. Vzpomněla si na první hodinu lektvarů, když do školy nastoupila.



Nebelvírští ji ignorovali. ,,Vždyť je to Zmijozelka." Jednou prohlásil jeden student, když ho Křiklan chtěl poslat pracovat s ní ,,To raději budu sám."



Bellatrix Blacková vstoupila do třídy zase pět minut po zvonění, jako vždy. Cestou ke své lavici strčila do Louis. ,,Uhni zrádkyně!" sykla na ní.

Louis nenápadně pozvedla hůlku a zamířila ,,Diffindo." Zašeptala a způsobila tím Belle řeznou ranku na rameni. Ta zasyčela bolestí. ,,To si vypiješ!"


Hodina pokračovala a studenti dál míchali své lektvary. Louis přidávala kořínky do svého, když v tom jí něco přistálo v kotlíku. 

Naklonila se nad něj a ...BUM, lektvar zabublal a všechen jeho obsah přistál na Louisině hlavě. Lepkavě stékal dolů po krku..

,,Slečno Blacková už zase? Jak to jen děláte?" divil se vylekaný profesor. Kouzlem obsah kotlíku vylil. ,,Louis, dojděte si do umývárny a něco s tím udělejte."



Dívka vyběhla ze třídy, zastavila se až v umývárně a vše ze sebe smyla. Její vlasy už ale nebyli oříškově hnědé, nýbrž brčálově zelené.. ,,Sakra, co to?.." divila se, když pohlédla do zrcadla. Pozvedla hůlku a zamumlala kouzlo, nic se nestalo. Barva byla stále odporně zelená, možná ještě tmavší. 

BRADAVICE 1 - Utajené PříběhyKde žijí příběhy. Začni objevovat