Téma: Argus Filch
Lily Evans, rusovláska se zelenýma očima, studentka pátého ročníku v Bradavicích. Oblíbená dívka u všech studentů a skvělá hráčka famfrpálu na postu chytače.Vyběhla z dívčích ložnic a mířila do společenské místnosti Nebelvíru. Rozhlédla se po všech přítomných. Očima pátrala po jedné osobě.
Ano tam je, řekla si v duchu a vykročila směrem ke krbu. Pro jistotu si ještě prohrábla své rudé vlasy...
Udělala ještě pár kroků a ,,Hej Pottere! Pojď semnou na rande!!" vybafla na tmavovlasého chlapce sedící ho u krbu. James Potter odložil rozečtenou knihu a podíval se na dívku stojící před ním. ,,Ne, Evansová! A neotravuj!" odsekl naštvaně, hnědýma očima ji zlostně propaloval. Vstal, vzal knihu a odcházel pryč ze společenské místnosti.
Ale Lily se nenechala odbít ,,No tak Pottere, jen jedno rande fešáku." zářivě se na chlapce usmála. Prsty si nervózně zajela do ryšavých vlasů.
Potter se na ni podíval s odporem ,,Řekl jsem ne, Evansová! A nech mě být!" prošel kolem ní a vyběhl schody do chlapeckých ložnic.
Lily se za ním ještě chvíli dívala, pak se posadila na jeho místo před krbem a z kapsy vytáhla zlatonku. ,,Však ty mi jednou řekneš ano!" zamumlala si pro sebe a zlatonku pustila..
Vchod do společenské místnosti se otevřel a dovnitř vešel mladý chlapec s delšími, tmavě hnědými vlasy a jiskrou v oku.
,,Hej Siriusi." křikla na něj Lily od krbu. Sirius Black se usmál na svou nejlepší kamarádku a posadil se k ní. ,,Co je Evansová, už ti James Potter řekl své ano?" ušklíbl se.
Lily ho praštila do ramene ,,Ne. pořád se cuká." řekla naoko smutně.
Sirius si povzdechl ,,Mám plán, dáš mu nápoj lásky!" vytáhl z kapsy malou lahvičku s růžovou tekutinou.
Dívka si ji s úsměvem prohlédla.. ,,Nedám to Potterovi, dáme to Filchovi!" radostně se usmála. Siriusovi rty se roztáhli do veselého úšklebku. ,,Jasně, skvělý nápad! Ale do koho se zamiluje?"
Lily chvíli přemýšlela ,,Co třeba do McGonagallové?"
,,Jo!" Sirius hlasitě vykřikl na celou místnost a vítězně sevřel pěst. ,,Seženu její vlas" chlapec vyběhl z místnosti a Lily se zadívala do ohně v krbu.. Tak na dnešní večer má plán. Ještě aby vše vyšlo..
Po několika dlouhých minutách Sirius vběhl do společenské místnosti s úsměvem. ,,Mám ho, Lily, mám ten vlas!" posadil se vedle ní a vlas hodil do lahvičky s lektvarem.
Spokojeně seděli na pohovce a povídali si o jejich plánu..
. . . . .
Z chlapeckých ložnic vyšel James a posadil se na židli k oknu, vytáhl pergamen, inkoust a brk a vypisoval si poznámky z učebnice lektvarů.
Lily si k němu přisedla ,,Chceš pomoct Pottere? Když semnou půjdeš na rande, tak ti napíšu to pojednání o Měsíčním kameni." nabídla mu s úsměvem.
James Potter se na ni podíval, jeho tváře dostali červený odstín a zhluboka dýchal. ,,Evansová, nechci s tebou jít na rande, nechci tvou pomoc a nechci aby jsi na mě vůbec kdy mluvila! Vypadni i s těmi svými rudými vlasy a nechoď mi na oči."
ČTEŠ
BRADAVICE 1 - Utajené Příběhy
FanficCover vytvořila skvělá @McForst ___________________________ Příběhy, které nikdo nevypráví. Jednorázové povídky. Tato kniha vznikla pouze na jednorázové povídky, každý kdo má rád krátké příběhy si tu určitě přijde na své. Příběhy jsou z dob Pobert...