6. Příběh - Peter Pettigrew

312 25 31
                                    


Téma: Sirius Black


Lily Potterová se usmála na manžela a přistoupila k němu, v dlaních držela malého výrečka, který měl k noze připevněný pergamen. ,,Jamesi, máme tu poštu." Položila výrečka na stůl a vzala si pergamen.

Na lístku byl jen krátký vzkaz:

Drazí Potterovi,

Chtěl jsem Vám jen připomenout, že má nabídka nadále platí, pokud neseženete vhodného člověka. Velice rád Vám pomohu.

S pozdravem. A.P.W.B.B.


James Potter se usmál na svou krásnou rusovlasou ženu. ,,Lily, Brumbál nám chce dělat strážce tajemství. Ale já chci dnes poprosit Siriuse."

Podíval se na hodiny na stěně. ,,Za chvíli tady budou." Prudce vstal a vyběhl do předsíně.

Lily šla za ním a políbila ho na tvář. Když odešel, vrátila se do kuchyně a připravila stůl.


Na dnešní večeři pozvali pár přátel. Remuse Lupina, Siriuse Blacka a Petera Pettigrewa. Lily mávla hůlkou a na stole se objevil bílý ubrus, talíře a sklenky. Doprostřed stolu postavila malou vázičku s květinou a ustoupila o krok aby si stůl prohlédla.

V tom se z obývací místnosti ozval dětský pláč. Žena se otočila a zamířila tam, její synek Harry stál v postýlce a plakal, právě se vzbudil a vyžadoval pozornost. ,,Harry, maminka je u tebe." Usmála se na chlapce a zvedla ho do náruče..



Od vchodových dveří se ozval hlasitý smích. Harry přestal plakat a ohlédl se tím směrem. Zrovna do obýváku vcházel vysoký mladý muž s černými vlasy a se zářivým úsměvem na rtech. ,,Harry, můj nejoblíbenější kmotřenec!" Sirius Black se rozběhl k chlapci, za chůzi odhodil svůj cestovní plášť na pohovku a Harryho si vzal do náruče, vesele se s ním zatočil a posadil se.

Ihned začal dělat grimasy a úšklebky, jen aby viděl jak se chlapec rozesměje. ,,Něco jsem ti přinesl." Sáhl do kapsy pláště a vytáhl malinký balíček. Kouzlem ho zvětšil do své původní velikosti.


Lily Potterová vítala ostatní příchozí. Radostně objala unaveného plavovlasého Remuse Lupina a ohlédla se ke dveřím. ,,Vítej Remusi, jak se ti daří? A kde máte Petera?" ptala se zvědavě.

Remus Lupin jen zakroutil hlavou. ,,Nemám tušení, kde je Peter. Měli jsme se sejít na náměstí, ale nedorazil." Lily se zamračila. ,,Hm, ani neposlal sovu, že nedorazí." Pak se ale usmála. ,,Remusi, odlož si ten plášť, za chvíli bude večeře."

Remus se pousmál. ,,Víš Lily... Já jsem přišel jen na chvíli, musím zase jít. Chtěl jsem vás všechny alespoň pozdravit." Znovu ji objal a přešel k Harrymu, vzal ho do náruče a pohladil ho po černých vláskách. ,,Chlapče, ty rosteš jako z vody."

Harry se na něj usmál a zatahal ho za nos. Remus ho položil zpět k Siriusovi a otočil se k odchodu. ,,Je mi to moc líto, Lily, zastavím se tady co nejdříve to půjde." S unaveným úsměvem se rozloučil s Jamesem a vyšel z domu.



,,Tak jsme tu zase jen my čtyři." Povzdechla si Lily a podívala se na trojici. Sirius zrovna posazoval Harryho na miniaturní verzi koštěte a James Harryho hlasitě povzbuzoval. Košťátko poletovalo sotva pár centimetrů nad zemí.

BRADAVICE 1 - Utajené PříběhyKde žijí příběhy. Začni objevovat