Onlar Her Yerde-ılluminati-

16.7K 165 116
                                    

İlk Önce Illuminati Temsil eden birkaç Simge vardır.

Pegasus at ,Baykuş,Leopar (kedi türleri vb. ) ,Üçgen ,Göz,İnsanların Özel organları,İkiz Kuleler,Şeytan VB.

Bunlardan En Çok Temsil Eden Kanallar İse En Çok Olan 1.Disney Channel

Biraz Disney Channel Dizilerindeki İlluminati Olaylarına Hangisi derseniz .

- Disney Channel'da Çocukların Beyni yıkanması için acaip şekilde Subliminal Mesajlar verir.Hele Disneyde Başlayan Gizemli Kasabayı izlerseniz farkederseniz..Halılarda Gözler Üçgenler,Şapkasında üçgen göz bunların Hepsi Subliminal Mesajlar hepsi beyin yıkamak için yapılıyor.Örnek ve resim göstermek isterdim ama Link atılmıyor.Sonra Gelelim Bakıcım Bir vampire ilk olarak vampirler kişilik değiştiriyor.Bir insan birde vampir oluyor.Hatta bir bölümünde Güneş Tanrısına Kurban verme falan bunlarda Illu işi ...

ŞUANDA AKLIMA BİŞEY GELMEDİ :D

Gelelim türk ünlülere

Gökçe illuminati kölesidir. ''Tuttu Fırlattı Kalbimi'' klibinde bir sürü mesaj vermektedir.

Pisyedili ,Ben Bilmem eşim bilir .Hepsi Illuminatidir.Yeni Başlayan Dizi Sana Bir Sır Vereceğim'de Illuminatidir. ( Valla Ne yalan atayım İzliyom SBSV'mi ) Orda büyük abi '' Ben  ne istersem o olur , Herkes benim önümde eğilir '' gibi sözlerinin hepsi Illu Sonra Büyükabinin evinde bir voza vardır.Vazoda Göz vardır.Oda Illu ...

ARAŞTIRIP BULDUĞUM BİRKAÇ BİLGİ....

Biliyorsunuz ki Leopar Sex Köleliğini Simgeler,İç Çamaşırlarında Leopar Deseni Sex'i Simgeliyor Diye Kullanılır.

Selena Gomez en çok subliminal mesajı Naturally klibinde vermiştir.

Miley Uyuştucu ya da Sex mi diye sorulduğun uyuşturucuyu seçmiştir fakat artık sex kölesidir.

Masonlar ilk başta Illuminatiden uzak durmuştur. Daha sonra Masonlardan bazıları bir anlaşma imzalayarak birleşmişlerdir.

Mickey Mouse Zihin Kontrolunu temsil eder.

Justin Bieber zorla da olsa İlluya bulaştı .

RFID çipini hiç duymuş muydunuz? RFID çipi şu an her yerde ama her yerde mevcut. Kıyafetlerinizde, eşyalarınızda. Bu çip radyo frekansları ile takip edilebiliyor. Nicholas Rockefeller "Asıl amaç dünyadaki herkese çip takmak RFID ÇİPİ yerleştirmek.Herkesin parası ve sahip oldukları herşey o çiplerde olacak ve eğer birileri bizi protesto ederse yada yaptıklarımızı eleştirir ise çiplerini kapatacağız." demiştir. Bu çip Illuminati'nin silahlarından birisi.

Ruj kanı temsil etmektedir.Eski kilisiye göre cinayet ve şeytanı temsil etmektedir ve kilisiye göre ruj yasaktır.

Korku filmlerinde aniden çıkma bölümlerinde görüntüye daha çok korkuncluk ve sese veya görüntüye 25.kare eklenirse onun etkisinde kalırsınız.Her karanlık anda bir yerden çıkacak gibi hissedip banyo yaparken tuvaletteyken genellikle aklınıza gelir.

Televizyon İlluminati'nin en büyük silahıdır.

 

Supernatural İlluya karşı bir dizidir.

Lana Del Rey, ününü İlluminati katkısı olmadan kazanmıştır.

Taylor Swift İlluminati olmadan yükselmiştir.

Katy Perry Roar klibinde İlluya savaş açıp kazandığını ve artık özgür olduğunu anlatmak istiyor

Hannah Montana,kişilik bölünmesi.

Illuminati'nin şu ana kadar kullandığı 3 büyük seks köleleri; Marilyn Monroe, Rihanna ve Katy Perry'dir.

Pek Bilinmiyen şeyler olarak : Rita Ora Rihanna'nın Klonudur.Justin Bieber'ın İse Austin Mahone

Satanistler Her Ayın 13'ünde Ayın Yapar.Çünkü 13 Uğursuzdur.Şeytanla Alakalıdır.

: HZ MUHAMMED doğum tarihi : 5 + 7 + 1 = 13

İstanbul Fethi : 1 + 4 + 5 + 3 = 13 .

Katy Perry az antisi olduğu için eğer savaş açarsa İlluminatiyi yenebilir.

Ke$ha İlluminatiye kendi isteği girmiştir .

SON OLARAKTA

Bir piramitin önünde diz çökecek değilim.

- Amy WineHouse

BİR DİĞER BÖLÜMDE İLLUMİNATİ İLE İLGİLİ BİLGİ YAPICAM HANGİ ÜNLÜ OLSUN...

- RİHANNA * KATY PERRY

-  EMİNEM * JUSTİN BİEBER

- Will.i.am * BRİTNEY SPEARS

- LADY GAGA *MİLEY CYRUS

yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum...

Onlar Her Yerde-ılluminati-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin