K-POP -Hyuna Analizi

1K 26 7
                                    

 

Kızlar'la ilgi isterseniz.

İlk önce Hyuna 'dan başlamak istiyorum.Onu da dinliyorum.

--------------------------------------------------------------------------------------- -----------------------------------------------

Gerçekten güzel ve çekici bir kız . 

İlk olarak Hyuna'nın geçenlerde yeni çıkardığı şarkısıyla başlıyayım 'RED' şarkısı izlerseniz 

İlluminati'nin simgelerini,vb şeylere rastilacaksınız.

---------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------

 

HYUNA

Şarkısı - RED -

Zaten şarkının adından belli olucak ki 'Kırmızı' 

Kırmızı renk,yada kırmızı rujlu dudak Sexy köleleğini ,sexy sembolüdür.

0.02 arkada ki sesler.Duyduğunuz gibi kız inleme sesleri var.

0.11 inlemeler hayla devam ediyor.Bunları es geçersek.Hyuna tırnakları bile kırmızı ve onu vurgu yapmış.Sex sembolü.

0.24 iki tane Hyuna var.

0.25 arkaplan kırmızı renk.

0.30  Hyuna'nın yüzünde bir maske var.Tavşan maskesi .Tavşan sihirbazların bir sihir gösterisinin yıldızları gibidir.Yani hipnoz. vede altın kaplama bu da sex ve hipnoz u gösteriyor.

0.32 durdurduğunuzda kadın göğüsleri çıkıyor.

Buda sexy sembolüdür.

0.46  zaten durdurduğunuzda açıklama yapmama pek gerek kalmıyor.

0.48 yavaşça soyunuyor.

1.06 KIRMIZI RENKLİ Pullar.

1.08 Hyuna kırmızı pulları üzerine sürüyor.

1.17 size baştada söylemiştim.Kırmızı dudak,ruj Sexy köleliğini simgeler diye.

1.19 adamlar kafeste,Bu da sexy simgeler.

1.25 dansçıların kıyafetleri .Siyah - beyaz buda hipnoza giriyor.

1.30 elindeki sopa sarmal bir şekilde yapılmış vede kırmızı renk bulunduruyor içersinde.Ve durdurduğunuzda tam Hyuna'nın bir gözünü kapatıyor.

1.31 pek açıklama yapmama gerek yok bence.

1.33 dansçıların kıyafeti ve Hyuna'nın kıyafeti.

1.35 

2.06 twerk yapıyorlar. 

2.21   heryer altın kaplama.

2.33  Hyuna'nın shortu yılan derisi.İlluminati ninde diğer amacı insanlara kötü örnek olma.Şhort Hyuna yakışmıssa bana yakışır diye düşünenler olup.Yılan deriliri shortlar tüketimi çoğala bilir.

2.58 kırmızılardan ,bir sarmal şekil yapmışlar.

3.28 tek göz .

Bu klipten anlicağınız gibi HYUNA Sexy kölesidir.

Onlar Her Yerde-ılluminati-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin