Vampirler -2-

1.3K 32 2
                                    

ARKADAŞLAR BEN BU HİKAYEYİ BİLGİ EDİSENİZ DİYE YAPIYORUM...

SİZİN YORUMLARINIZLA REKLAM YAPMAK İÇİN DEĞİL...

EĞER BİRKAÇ DAHA KİŞİ GÖRÜRSEM ... O KİŞİLER YASAL İŞLEME UĞRUYACAK !

Vampir kültürü Babil’den kalan örneklere dayanır ve yüzyıllar boyunca değişimini inceleyen kapsamlı folklorik tarihsel araştırmalara konu teşkil eder.

Kan emme ve öldükten sonra dirilme efsaneleri Orta Çağ’da yayıldı.

Vampir varlığına inanan bilim insanları vampirlerin kendilerince belirlenen özelliklerini şöyle özetlemişlerdir ; Acıyı en az düzeyde hissederler, vücutlarında özelliklede yüzlerinde çürüğe dayalı hafif çukurluklar ve izler bulunur, göz renkleri sürekli değişim içindedir ve iki göz asla aynı renkte bulunmaz. Beklenmedik zamanda, fark edemeyeceğiniz kadar hızlı ve bir o kadarda güçlü tepkiler verebilirler.

Ten ısıları sürekli değişiklik içindedir. Gün ışığından etkilenmezler.Gün Işığından etkinlemeyi bir filmde uydurmuşlardır.Zaten ölü ve acıya hissetmedikleri için Gün ışığından etkilenmezler. fikri Bir Dehşet Senfonisi filminde ortaya atılmış.

Zekalarını ve güçlerini asla bir kitlenin anlayıcağı bir şekilde dışarıya vurmazlar. Bahsedildiği gibi köpek dişleri ilgi çekici büyüklükte değildir.

*****

Vampirlerin kökeni  hakkındaki genel kanı çoğunlukla ,1931 yapımı klasiklerden biri olan ve Bela Lugosi'nin oynadığı  "Dracula" filmiyle ortaya çıktığıdır. Kafamızdaki vampir imajı her zaman kültürlü bir Avrupalıdır, soylu sınıfın yaratığıdır,büyük ve kasvetli bir şatoda yaşar ve görkemli eşyalara sahiptir.Ama asla şarap içmez. Değişik bir damak zevki vardır ve bu da bizi ondan ayıran şeydir. Kan! Vampir kendisi sahip olmadığı için yaşayan bir canlıdan taze kan içmek zorundadır.

Arkadaşlar Bu Kadar Bilgi Bula Bildim.

Diğer Bölümde Ne İle İlgili Bilgi Yapayım ?

Onlar Her Yerde-ılluminati-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin