İlk defa Selena Gomez li yapıyorum.Bir keresinde DEMİLENA 'lı yapmıştım ama tekli yapıyorum
NOT ÖNEMLİ DUYURU : Sevgili okuyucalarım...Okullar başlicak biliyorum...Eğer yb falan yeni analiz yada açıklama isteyorsunuz ama ben bu sene 8.sınıfa geçiyorum vede teog sınavım olucak yani artık wattpad e zar zor girecim.O yüzden belli bir sınır vericem o sınır olunca girmeye çalışıp yb yazıcam.
Eğer okullar başlamadan önce hızlıca votes olursa arka arkayada bölüm yazabilrim.
Bu size bağlı :*
Hem birkaç daha hikayem var onlarıda yazıyorum eğer merak ediyorsunuz profilime girip bakabilirsiniz...
Pek reklam yapmayı sevmem :/
Evet Başlamak istiyorum SINIR 30 VOTES - 10 YORUM
0.00 Da Selena 'nın bakışları bayağı sert ve ilgimizi kırmızı ruju çekiyor Cinselliği temsil ediyor.
0.02 ilginizi çekerse boynunda tasmaya benzeyen bir kolye var.Tasmayı andırıyor.Bu İlluminati kölesi olduğunu belirtiyor.
0.10 burası biraz hızlı geçiyor.Gene Selena'nın Kırmızı Ruj 'u klipte bu da sexy temsil eder.
0.14 Tek Göz e vurgu yapılmış.
0.19 Selena 'nın gene kırmızı ruj u
0.27 Selena çaktırmadanda tek gözü vurgu ediliyor.
0.41 Kırmızı ruj-kolye burda daha dikkatli bakın kolyeye gerçekten tasmaya benziyor.
0.48-49 Kırmızı Ruj -,- (Ruhumu dardı bu kırmızı ruj:D )
0.55 Saçlarıyla bir gözünü kapatıyor.Tek Göz
Klipte çok yoğunlukla kırmızı renk var .Kırmızı renk uygulanan akıl kontrolüne uymayı tetikler...
1.03 Arkada dumanlar ve ateşler var.
1.08 'de Aynalar -Kişilik bölünmesini temsil eder.
-İlginizi çekmek gerekirse Selena'nın şuanki elbisesi siyah 'Kötülüğü ,kötü şeyleri 'temsil eder-
1.40 Elbisesi beyaz -Beyaz renk masumluğu gösterir-
1.45 Birkaç Selena görüyoruz.Zaten ne olduğu gayet açıklıyacı.Kişilik bölünmesi ,Klon falan
2.08 BURASI GERÇEKTEN AMA ÇOK ÖNEMLİ BURDA ÇOK HIZLI GEÇİYOR...
Durduğunuzda orda iki siyah renkli bir çift göz görüyorsunuz.
2.12 666 Yapıyorlar.
2.34 Selena sudan çıkıyor.Temizlenmek anlamında.
2.56 Karanlığa gömüldüğünü gösteriyor..
Devamı da hep anlattığım şeyler var.
YB Bölümde K-Pop Yapmayı düşünüyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onlar Her Yerde-ılluminati-
FantasyBu hikayenin tüm telif hakları yazarın şahsına ait olup, izni dışında çoğaltılması ya da Ticari bir amaç uğruna kurgunun kullanılması kesinlikle yasaktır. Böyle bir durum ile karşılaşılırsa gerekli merceklere başvurulacaktır. Reklam Yapanlaradada G...