2ne1-Missing You Analizi

930 16 6
                                    

İstek üzerine bu analizi yapıyorum :)

Sizde istediğiniz analizleri bana mesaj olarak atabilirsiniz.Uygun zamanımda yaparım :) 

0.06 Göründüğü gibi aslında,adamın yüzü gözükmüyor.'Gizli' ,burda 'gizli' kelimesinin üzerine baskı yapıyorum ;) . Birde görüntü siyah,siyah kötü şeyleri temsil eder.Adam kafasına maske takıyor.Üzeride kristallerle döşenmiş.'Maske' kişiliğini örtüyor anlamında...Kristal ,'yansıtmak' teriminde kullanıyor.Kişiliğini yansıtmaması için anlamında birleştirme,anlam çıkartıyoruz.

0.15 Kızın üzerindeki kuyafetler daha siyah yoğunluğunda ve zımbalı.

0.28 Maskeli adam onu izliyor,ama farketmiyor.Buda İlluminati onları izledikleri anlamı taşıyor.

0.30 Burda kadına bakarsanız.Resmen biryere odaklanmış yani hipnoze olmuş gibi oraya bakıyor.Birde boynundaki kolye ,resmen tasma gibi ,buda köle olduğunun anlamına gelir.

0.43  odanın renkleri daha çok kırmızı yoğunluklu,kırmızı birçok rengi temsil eder.Sex,aşk,köle,kan,acı ve birçok şey daha...

0.48 Tüy burda alev alıyor.Bu bir şeytani özelliktir.Buda illuminati.

0.51 Baya açık zaten.İlluminatinin bir numaralı simgesi 'tek göz' vurgusu.

1.07 Buraya çok dikkat etmenizi istiyorum.Dolabın üstünde sayılar var.Ama en çok dikkat çeken farkı,ilgiyi üzerine çeken '6' sayısı.Birde sayının üzerinde '-' böyle bir işaret var.Bu işaret matematikte devam etmek anlamını taşıyor.Yani bu 6 olur,66 olur,666 olur,66666 bile olabilir anlamını taşıyor.'666' Şeytanın rakamını temsil eder.Bu ayrıntı çok ince bir ayrıntıdır.

1.21  odadan içeriye giren ışıklar resmen,tırnak izlerini andırıyor.

1.43 Gene hipnozite edilmiş gibi özellik taşıyor.Duruşu,bakışları 'hipnoz'u andırıyor.

1.54 Tek göz vurgu...

2.11 Kırmızı,siyahın bir arada olduğu hemde puma desenli ...

2.15 Aynadaki yansıması resmen farklı birisiymiş gibi gözüküyor.

2.29 Kısaca sex kölesi

2.59 Beyaz saflığı temsil eder.Kız tamamen kırmızı giyinmiş.Buda safken,kirlenmek gibi bir anlam taşıyor.

Son olarakta hepsi üzgün,ağlıyor.Buda artık temiz olmadıkları için üzülmek anlamında.

İstek analizlerin varsa lütfen bana mesaj atıp belirtin :)

Onlar Her Yerde-ılluminati-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin