Katy ve Demi

4.3K 107 42
                                    

Heart Attack Klibinden İlluminatiden Kurtulmak İstediğini Gösterdi.

Let It Go Klibinde Disney'in Hala Onu Esir Aldığını Anlattı.

Neon Lights Klibinde İse Tamamen İlluminati Olduğunu Gösterdi.

İlk Önce Deminin Neon Lights Şarkısıyla Başlıyalım....

Herneyse Konumuza Geri Dönmek İstiyorum,Arka Plan Mor Renk.

Mor Renk Ruhun Değişimini Simgeler,Yani Demi'nin Tamamen Değiştiğini Gösteriyorlar.

Sudan Çıktığını Görüyoruz,Yeniden Doğdugunu Artık Farklı Bir Kişiliğe Döndüğünü anlatıyor.

Kişiliği Böyle Değişen Bir Çok Ünlü Var Örneğin;

Selena Gomez

Miley Cyrus

Rihanna

Britney Spears

Ufak Bir Şeye Daha Değinmek İstiyorum.Demi'nin Bu Klibine Özenti Diyenler Olmuş,Bu Ünlüler İlluminati Olduğu İçin Kullanılan Malzemeler Aynı Oldugu İçin Benziyor,Özentilik Filan Yok,Yönetmenlede Alakası Yok,İlluminatinin Ün Değiştirmek İçin Kullandığı Bir Oyundur,İnanmayın.Demi Siyah Bir Odada Tek Başına Gözüküyor,Bu Onun İç Dünyasını Simgeliyor.Yanlız Ve Tek Başına,Aynalı Bir Odada Alterlerini Gösteriyor,Yardıma İhtiyacı Var.

Demi Saçlarını Bu Klip İçin Maviye Boyattı Fakat Klip İçin Boyatması Hiç Bir Şeyi Değiştirmiyor,Demi'nin Yeni Bir Alteri Oluştu.

Bazı Sayfalar Bu Resmi Atarak Demi'nin Klibinde Üstü Olmayan Erkek Var Cinselliği Simgeliyor Demişler.

Hayır Arkadaşlar Erkekler Burda Cinselliği Değil,Savaşmayı Simgeliyor.

Demi İlluminatiye Girmemek İçin Savaşıyor,Fakat Gücü Kalmıyor,Ondan Dolayı Hayranlarına İhtiyacı Var.

Katy Perry- E.T Sözleri.

Büyüleyicisin

Şeytan olabilir misin, bir melek olabilir misin

Bana korkmamı söylüyorlar

Sen diğerleri gibi değilsin, fütürist aşkım

DNA‘n farklı, onlar seni anlamaz

Sen tamamen farklı bir dünyadansın

Farklı bir boyuttan

Gözlerimi açtın

Ve ben gitmeye hazırım, bana ışığa doğru öncülük et

Al beni, a-a-al beni

Kurbanın olmak istiyorum, beni kaçırmana hazırım.

"15 yaşımda hayatımda neler olduğunu biliyorsun ve müzik endüstrisine nasıl girdiğimi de.Yemin ederim ki müziğin Amy Grande’i olmak isterdim ama işler umduğum gibi gitmedi. Bu yüzden ruhumu şeytana sattım."

- Katy Perry

Katy Perry - Roar

You hear my voice, your hear that sound

(Sesimi duy, bu sesi duy)

Like thunder, gonna shake your ground

(Gök gürültüsü gibi seni yerinden sarsacak)

You held me down, but I got up

(Beni aşağıya çektin fakat ben yükseldim.)

Get ready cause I’ve had enough

(Hazır ol, çünkü artık yeterliyim)

I see it all, I see it now

(Herşeyi görüyorum, şu anda herşeyi görüyorum.)

Özellikle de "I see it all, I see it now" kısmında artık gerçekleri görebildiğine değinmiş.

Sonuç olarak, Katy artık İlluminati'yi yendiğini ve özgür olduğunu klibinde açıkça belirtiyor.

DEMİ LOVATO -HEART ATTACK

İlk başta duygusuz şekilde bakıyor.yani daha güçlendğini gösteriyor. katran var yani blaçı deniliyor.Yani Illuminatiye girdiğini gösterir. ise arka plan ve elbisesi beyaz.Yani daha kirlenmemiş oldugu gösteriyor.Arka plan beyaz ve siyah yani kişilk bölünmesini gösteriyor. katranı üstüne sürüyor yani kirlendiğinden bahsediyorÜçgen yapmaya çalışıyor.Arka plan siyah beyaz kişilk bölünmesi

Demi Lovato doğuştan masondur.

Katy Perry'nin soy adı annesinin kızlık soy adından geliyor, babasından değil.

Demi Lovato Kafasındaki Mickey Mouse Şapkası Zihin Kontrolünü Temsil Eder.

Katy Perry Roar klibinde İlluya savaş açıp kazandığını ve artık özgür olduğunu anlatmak istiyor...

Katy Perry Roar Wide Awekwe ve yeni şarkısı unconditional illuya karşı geliyor...

Katy Perry: ''Elleri ve ayakları olmayan birisini sevebilirim, zamanında kalbi olmayan birini sevmiştim."

NOT; Demilenayı İlluminati Bitirdi...

NOT; KATY PERRY'NİN HİÇ ANTİSİ YOKTUR.İLLUMİNATİYİ İSTESELER YENİBİLİRLER...

BİLİYORUM ÇOK AZ YAZDIM...

A)Michael Jackson

B)Rihanna

 BU ARADA BEN LOVATİC VE KATYCAT'İM :)  <3

Onlar Her Yerde-ılluminati-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin