Dark Horse Açılımı

2.9K 94 10
                                    

Bir Piramit var fakat bu piramitin üstünde Ra' nın gözü var. Illuminati'ye girişi ifade eder. İnsanların ellerinde yemekler ve mücevherler var. bunların hepsi paradır ve paranın en bol olduğu yer tabiki Illuminati' dir. Klip günbatımı ile başlıyor.

Dans eden kedi kafalı dansçı, Sex köleliğini belirtiyor.Katy' nin peruklu hali onun kişilik bölünmesini ifade etmektedir.

Katy tahta oturmuş. Bunu şöyle yorumlayabiliriz; Illuminati' nin baştacı ya da Illuminati Katy' yi mutlu etmeye çalışmaktadır... karşımıza gelen bir adam var ve gözüne dikkat ederseniz Korsan benzetmesi yapılmış. Tek göze vurguda yapılmış gibi.Katy bu adamı görünce yüzünde gülümseme oluşuyor. Ayrıca Katy' nin tacında gördüğünüz yılan, Illuminati' nin değerli sembollerinden bir tanesidir.

Katy' nin peruğunda tek göz var. Bu göz ise RA' nın gözüdür.  Vede RA'nın gözünün üstünde Üçgen var.Çok Belli oluyor.Katy' ye korsan adam elması veriyor. Bu aslında Illuminati' nin Katy' ye sunduklarını temsil eder. Yani Katy "Uyuşturucu - Sex - Para" üçlüsünden parayı seçmiş.Katy elması görünce şok geçiriyor.Katy' nin dudaklarını yalaması tamamen sex köleliğidir...

Burada Korsan adam Katy oturduğu taht'ın tarafından  kuma dönüştürülmeye başlıyor. Adamın üzerindeki Allah kolyesi de eriyenler arasındadır.Tahtın üstündeki Heykel canlanıyor.Ve kalım sesle konuşuyor.Bu Şeytanı temsil ediyor.

Katy ise onun farklı bir alteri. Yani aslında ne kadar güçlü olduklarını ima ediyorlar. yanındada tek göz var dikkat ettiyseeniz..Ve karşımıza Juicy çıkıyor ve şarkı söylemeye başlıyor.

Katy' nin karşısına bir kişi daha geliyor ve onu beğenmeyen Katy sonrasında çantaya dönüştürüyor o adamı.

Bir köpek gelip iki ayak üstünde seke seke onu bir adamla tanıştırmaya götürüyor.(bu köpek Katy ' nin kendi köpeğidir.Ve Katy Piramidin üstünde çıkıp bağırarak kendisini "Evrenin Efendisi" olarak görüyor. ve klip

ÜZGÜNÜM .Bundan Sonra Kore Ünlülerinin Bir Klbinin Analizini Yapıcam ^_^

100+VOTES PLS

Onlar Her Yerde-ılluminati-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin