Little Mix -Salute Klip Analizi

1.9K 43 17
                                    

İLK DEFA LİTTLE MİX HAKKINDA AÇIKLAMA- ANALİZ YAPICAM...

APELER VARSA LÜTFEN SAYGI DUYSUN.

Evet Şimdi Klibi açın...

Ve Benimle Takip Edin...

0.01  Ordan bir el görüyoruz pençe gibi kaldırıyor elini bu saldırganlığı simgeler

Klibin saldırgan olduğunu en başta söylemiştik.

Jade kafasını çıkarıp sinsi bir bakış atıyor. bu kadar saldırgan bir klip olduğunu simgeler

0.07'de Jesy dimdik durmuş ve bir yere odaklanmış hiç kıpırdamıyor

Köleler istenileni yapar,Efendilerinin lafları dışınca hiçbirşeyi yapmaz put gibi dururlar. Buda Sex Kölesi olduğunu simgeler.

0.09'da Perrie Çıkıyor

Ardından Perrie'yi görüyoruz sisler içinde Sisler Cin'i Kötü ruhları simgeler.

0.12'De Leigh çıkıyor fark ettiyseniz ilerisinde ateş var. Ateş Şeytanı simgeler.

0.17'de hepsi erkeklere bağlı Buda Sex köleliğini simgeler

0.41'de Jesy bacaklarını elliyor.Yani kısaca Sexylik yapmaya çalışıyor.Buda Sex Köleliği temsil eder.

1.42'de Sisler var... Hatta renkli mavi ve mor renkli Mor Kötü ruhları temsil eder.Mavide sex'si

2.23'De gene sis var.

2.39'da Perrie Sus yapıyor.

2.54'de bakalım burda şuan çok anlam var.İlk önce kızların giydiklerine bakalım.Bu kıyafetlerde ayin kıyafetleri olarak bilinir.

İlluminati üyeleri bu tarz kıyafet giyinerek şeytana taparlar itaat ederler.

  Arkasındada Gene Ateş var.Ve Kızların hepsi gene gözlerini biryere dikkatmiş.

2.56'Da birisi eğilmiş.Kim olduğunu pek görmedim.Sanki ruhunu veriyormuş.Gibi duruyor.

3.08'de hızlıca üçgen işareti yapıyorlar.Üçgen işareti biliyorsunuzki İlluminati'nin vazgeçilmez.Sembolüdür.

Sona doğru gene sisler falan çıkıyor.

Sonunda ellerini havaya kaldırıyorlar.Yani '' emredersiniz efendim'' der gibi... Askerlerin komutanlara yaptığı şekil ...

Yani Anlıcağınız Little Mix illuminati ve Sex Köleliğini seçmişler.

APES VE MİXERS BİRBİRİNİZE SAYGI DUYUN LÜTFEN... KAVGA FALAN İSTEMİYORUM...

VOTES VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN

DİĞER BÖLÜMDEDE HANGİ ÜNLÜNÜN KLİBİNİN ANALİZİNİ YAPIYIM...

- SELENA GOMEZ COME AND GET İT

- LADY GAGA APPLAUSE

- BRİTNEY SPEARS WORK BİTCH

Onlar Her Yerde-ılluminati-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin