Μολις χτυπησε το κουδουνι για την ληξη της τελευταιας ωρας, πεταχτηκα σαν ελατηριο απο την καρεκλα μου. Ηταν ημερα Τριτη που σημαινε πως ειχα δυο ωρες αγγλικα μετα το σχολειο...παρολο ομως που ειχα μαθημα(οχι και το πιο ευχαριστο πραγμα) ημουν πολυ χαρουμενη επειδη καθε Τριτη αραζα με την κολλητη μου την Μαρια μεχρι την ωρα του μαθηματος. Την αγαπω τοσο πολυ ειναι οτι καλυτερο υπαρχει παντα μου στεκετε και μπορω να βασιστω πανω της για οτιδηποτε συμβαινει. Μπορει να μην ειμαστε δημοφιλεις και να μην εχουμε πολλες παρεες ομως εχουμε η μια την αλλη και αυτο ειναι το πιο σημαντικο. Μολις κατεβηκα στο προαυλιο την ειδα να με περιμενει στο κιοσκι. Αγκαλιαστηκαμε λες και ειχαμε να ειδοθουμε κατι αιωνες αλλα τι να κανουμε ετσι ειναι οι κολλητες. Τελος παντων αρχισαμε να μιλαμε για διαφορα θεματα μεχρι που η συζητηση πηγε σε αυτην...
-Δεν την αντεχω ανακοινωσα στην Μαρια παρολο που της το εχω επαναλαβει απειρες φορες
-Σε καταλαβαινω ουτε εγω την παω αλλα αφου μας κατσηκωθηκε δεν περναει απο το χερι μας, δεν ειναι δικο μας το φροντιστηριο, καλα μπορει να ειναι σπαστικια και να το παιζει εξυπνη και να ειναι ψωναρα αλλα με το να την βριζουμε δεν κερδιζουμε κατι αντιθετος της δινουμε αξια, αποκριθηκε η Μαρια και ειχε απολυτο δικιο η Αριαδνη δεν αξιζε την προσοχη μας ηταν απλα καποια που δυστυχως ηρθε στο ιδιο φροντιστηριο με εμας κατι για το οποιο δεν μπορουσαμε να κανουμε κατι...ετσι αποφασισα να αλλαξω θεμα
-Τι παιζει με εσενα και τον Σταυρο?την ρωτησα ολο νοημα σηκωνοντας τα φρυδια μου
-Στο εχω ξαναπει απλα μου αρεσει να μιλαμε με μηνυματα δεν ειναι ο τυπος μου, μου ειπε αγανακτησμενη
-Καλα καλα οτι πεις Μαρικα μου...ειπα γελωντας εκεινη με αγριοκοιταξε ομως δεν επερνα χαμπαρι συνεχισα να γελαω κανονικαΤο Μαρικα της το ειχε βγαλει ο Σταυρος με τον οποιο πηγαιναμε αγγλικα μαζι για ενα χρονο μετα εμεις περασαμε μια ταξη κανοντας καλοκαιρινο και εκεινος δεν εκανε οποτε τον αφησαμε πισω..
-Μιλησε και το προβατακι απο κει...
-Ηταν αυτη μια αποτυχημενη προσπαθεια να με εκνευρισεις???Θυμησου sis εμενα μου αρεσει να με λες ετσι, ειπα και της χαμογελασα κοιταζομασταν για περιπου ενα-δυο δευτερολεπτα και επειτα ξεσπασαμε σε γελια...οι ανθρωποι στο δρομο μας κοιτουσαν με ενα υφος σαν να λενε "Απο που αποδρασανε αυτες? Ποιο τρελοκομειο τις ψαχνει? Ας φωναξει καποιος μια κλουβα να τις μαζεψει..." και αυτο ηταν που μας εκανε να γελαμε περισσοτερο γινομασταν ρεζιλι αλλα εμεις το διασκεδαζαμεΜετα απο αρκετο περπατημα φτασαμε στο φροντιστηριο, περιεργως ο Γιαννης ειχε ηδη ερθει...
Hey..
Λοιπον ειναι η πρωτη μου ιστορια Γιουπι!!!!
Το ξερω πως το πρωτο κεφαλαιο ισως σας φανει βαρετο και μικρο αλλα αρχη ειναι θα στρωσει αν σας αρεσε βαλτε μου ενα αστερακι ή αφηστε μου ενα σχολιο αν οχι δεν πειραζει ευχαριστω και μονο που το διαβασατε τα λεμε στο επομενο
Ββ♥♥♥
YOU ARE READING
Ι Just Love You
Teen FictionΗ Ελπιδα ειναι μια 16χρονη κοπελα η οποια περναει απαρατηρητη και δεν ειναι καθολου δημοφιλης αντιθετα ο Γιαννης ο 17χρονος συμμαθητης της στα αγγλικα ζει τη "ζωη" καθε σαββατοκυριακο σε διαφορετικο παρτυ και ας μην μιλησω για τις "κατακτησεις" του...