Part 22

2.6K 197 5
                                    

Γιαννης Pov

Ειμαι στο νοσοκομειο εδω και 3 ωρες εχουμε μαζευτει ολοι και περιμενουμε νεα. Οι γιατροι την πηραν αμεσως για χειρουργιο επειδη εντοπισαν μια εσωτερικη αιμοραγια στον εγκεφαλο της στην οποια οφειλοταν και η απωλεια μνημης της. Βλεπω μια νοσοκομα να μας πλησιασει και στα χειλη της αχνοφαινοταν ενα χαμογελο, πρεπει να εχει καλα νεα αλλιως γιατι να χαμογελαει???
-Ειστε συγγενης της κοπελας???
-Ναι, απαντησαν οι γονεις της
-Ειμαι στην ευχαριστη θεση να σας ανακοινωσω πως η κοπελα δεν βρισκετε σε κυνδινο, το χειρουργιο ειχε 100% επιτυχια και η κοπελα ειναι ξυπνια, μπορειτε να την δειτε. Ααα και κατι αλλο ζητουσε καποιον Γιαννη
-Ναι εγω ειμαι αυτος να παω να την δω???
-Ναι παρακαλω ακολουθηστε με
-Μαλιστα, μπηκα σε ενα δωματιο και την ειδα ξαπλωμενη και χαμογελουσε. Αμεσως πηγα διπλα της, της επιασα το χερι και της ειπα...
-Προβατακι μου πως νιωθεις???
-Ειμαι καλα..., ειπε και ενα κυμα ανακουφισης με πλυμμηρισε...μα μετα ακολουθησε αυτο...
-Μονο που...
-Μονο που τι????
-Να δεν νιωθω τα ποδια μου και δεν νομιζω πως ειναι απο το σοκ...μπορεις να φωναξεις ενα γιατρο???
-Ναι αμεσως, ειπα και βγηκα εξω απο το δωματιο δεν μου αρεσει καθολου αυτο που ακουω. Ειδα ενα γιατρο να μιλαει με τους γονεις της Ελπιδας πλησιασα και τον ακουσα που ελεγε...
-Λυπαμε πολυ μα η κορη σας υπεστει ενα τραυμα στη σπονδυλικη της στηλη κατι που την εκανε να χασει τον ελεγχο των κατω ακρων της...
-Τι ακριβως σημαινει αυτο???
-Αυτο σημαινει πως 75% δεν θα ξανα περπατησει, εμεις δεν μπορουμε να κανουμε κατι αλλο περα απο φυσιοθεραπειες(δεν ειμαι σιγουρη αν λεγονται ετσι αλλα υγεια)και να ξεκουραζετε θα κανουμε συχνες εξετασεις και ας ελπισουμε ο Θεος να κανει το θαυμα του... Δεν το πιστευω δεν μπορει να συμβαινει αυτο πως θα της πουμε πως μπορει να μην ξαναπερπατησει???
-Γιατρε η Ελπιδα μου ζητησε να σας φωναξω γιατι δεν ενιωθε τα ποδια της...πως θα της το πουμε???
Το υφος του γιατρου αλλαξε ηταν πιο λυπημενο....Γιατι σε εμας???

Ελπιδας Pov

Ο Γιαννης λειπει εδω και αρκετη ωρα αυτο μονο καλο δεν ειναι. Με το που τελειωνω το συλογισμο μου ανοιγει η πορτα και μεσα μπαινουν οι γονεις μου, ο Γιαννης, η Μαρια, ο Μανος και ενας γιατρος. Ολοι με κοιτανε με ενα βλαμμε συμπονιας. Το ηξερα κατι συμβαινει με τα ποδια μου...
-Θα ξαναπερπατησω???
-Δεν το ξερουμε, μου απαντησε ο γιατρος
-Και ποτε θα το μαθουμε
-Θα πρεπει να κανουμε φυσιοθεραπειες και να ξεκουραζεσε και συχνες εξετασεις απο εκει και περα ειναι θελημα Θεου.
-Ενταξει...θα μπορουσα να μεινω για λιγο μονη μου με τον Γιαννη???
-Ναι βεβαια, ειπαν και περασαν εξω...
-Τι ειναι ματακια μου??? ρωτησε ο Γιαννης και με πλησιασε
-Δεν υπαρχει ευκολος τροπος για να το πω αυτο, οποτε θα μπω απευθεια στο θεμα χωρις προλογους, ειπα και πηρα μια βαθια ανασα συνεχιζοντας...
-Θελω να χωρισουμε....

*********************************
Hey...
Λοιπον...συνεβησαν πολλα σε αυτο το κεφαλαιο βλεπω η πρωταγωνιστρια πηρε καποιες αποφασεις...για να δουμε τι θα γινει στα επομενα...Αυτο το κεφαλαιο ειναι αφιερωμενο σε εσας που διαβαζετε/ψηφιζετε/ σχολιαζετε την ιστορια μου θελω να ξερετε πως ειναι πολυ σημαντικο για μενα και εκτιμω την οποια υποστηρηξη...Αν σας αρεσε πατηστε το αστερακι ή αφηστε μου καποιο σχολιο...Τα λεμε στο επομενο γλυκουλινια μου...
Ββ♥♥♥

Ι Just Love YouWhere stories live. Discover now