Part 2

6.7K 340 15
                                    


-Γεια, μας ειπε αδιαφορα και εμεις με την σειρα μας τον χαιρετησαμε και η συζητηση μας τελειωσε εκει καθως ηταν πολυ αποροφημενος στο κινητο του. Αυτο το παιδι ειναι τελειος καμμενο και ειμαι 100% σιγουρη πως μιλαει με κοπελα...τσ τσ τσ...απορω γιατι του καθονται ολες αυτες...δεν λεω ωραιο παιδι ειναι ψηλος με γεροδεμενες πλατες, γαλαζιες ματαρες, φρατζα το μαλλι και κοιλιακους...ασε οτι παιζει σχεδον ολη του τη ζωη μπασκετ...και αυτο το αθλημα κανει γερες πλατες(μην λεμε και οτι θελουμε), αλλα περα απο ολα αυτα ηταν απλα καποιος που χρησιμοποιουσε τα κοριτσια προς οφελος του...και το ξεραμε το γουστο του ειχε μια τοση δα αδυναμια στις ευκολες...ξερετε για ποιες μιλαω, την κλασικη συμμαθητρια που το πρωι δεν ντυνοταν για να ερθει στο σχολειο αντιθετα γδυνοταν τα εβγαζε ολα στη φορα και ο μονος λογος υπαρξης της ηταν να εχει περισσοτερους γκομενους απο την "κολλητη" της την οποια βεβαια εθαβε και πισω απο την πλατη της...Εγω αυτο το λεω υποκρισια και ευχαριστω καθε μερα τον Θεο που δεν κατεληξα σαν και αυτες...μπορει να μην τα εχω φτιαξει με κανεναν αυτα τα 16 χρονια της ζωης μου ομως ειναι καλυτερο απο το να γινω σαν και αυτες και να τριβομαι σε οτι ειναι αρσενικης φυσεος εχει δυο ποδια και κοιλιακους...

-Ειχαμε τιποτα, ρωταει ο Γιαννης βγαζοντας με απο τις σκεψεις μου

-Ναι επρεπε να κανουμε το GVR (grammar, vocabulary, reading) και να βρουμε τη σημασια ολων των αγνωστων λεξεων, του απαντησα χαλαρη ετσι για να τον αγχωσω περισσοτερο που δεν τα ειχε λυσει

-Πλακα κανεις ετσι??? Αποκριθηκε και η τρομαγμενη εκφραση του ηταν ολα τα λεφτα

-Ναι ρε αραξε πλακα κανω τελευταια φορα μας πηρε τα βιβλια και μας εκανε την χαρη να μην μας βαλει κατι, ειπα γελοντας

Αφησε μια ανασα που κρατουσε ολη αυτη την ωρα και μου απαντησε
-Παλι καλα δεν θα με εσωζε κανεις απο τα χερια της

Και πριν βγαλετε λαθος συμπερασματα η κυρια Αναστασια (η καθηγητρια μας) δεν ειναι καθολου αυστηρη ισα ισα δεν φταιει αυτη που ο Γιαννης καθε φορα δεν λυνει αυτα που πρεπει και τα πραγματα δεν ειναι αστεια εδω ετοιμαζομαστε να δωσουμε το lower δεν ειναι παιξε γελασε...

Με το που ακουσαμε το σχολιο του εγω και η Μαρια αρχισαμε να γελαμε (οχι οτι θελαμε και πολυ...ισως να εχουν δικιο οταν λενε πως ειμαστε χαζοχαρουμενα...αλλα δεν μας νοιαζει το γελιο ειναι Ζωη!!!)

Εκεινη την ωρα κατευθασε στο φροντιστηριο ο Μανος ο οποιος ειναι 18 χρονων και ακομα παλευει για ενα lower (οχι οτι ειμαστε καλυτερες αλλα λεμε τωρα) τελευταια του χρονια στο σχολειο το καλυτερο που εχει να κανει ειναι να περασει τις εξετασεις γιατι θα ειναι πολυ δυσκολο για αυτον να διαβαζει αγγλικα ταυτοχρονα με τις σπουδες του...

-Ωπ, Μαρικα τι κανει η κατσικα? Καλα?
Ρωτησε την κολλητη μου γελωντας, η Μαρια ειναι απο χωριο για αυτο και καμια φορα την πειραζουν λεγοντας της αυτα για την κατσικα γιατι το Μαρικα κανει ομοιοκαταληξια με το κατσικα...αλλα δεν φαινετε να την πληγωνει αν το εκανε θα ειχαν ηδη σταματησει να το λενε...θα τους ειχα σταματησει εγω ξερω ειμαι πολυ υπερπροστατευτικη αλλα πιστευω πως εχω δικιο αν δεν υπερασπιζομαι την κολλητη μου ποιον θα υπερασπιστω???

-Μια χαρα ειναι η ξαδελφη σου σου στελνει και χαιρετησματα και λεει να περασεις μια μερα να την δεις σε εχει πεθυμησει εισαι ο μονος της κοντινος συγκενης, του ειπε η κολλητη μου με ενα μελισταλαχτο χαμογελο εγω ημουν ετυμη να σκασω στα γελια ωστοσο δεν το εκανα επειδη ο Μανος φαινοταν λιγο θυμομενος...πλακα θα'χει να παρεξηγηθηκε...κρατησε αυτη την εκφραση για λιγο ακομα μεχρι που δεν κρατιοταν αλλο και εσκασε στα γελια, το παραδειγμα του ακολουθησαμε και ολοι οι υπολοιποι μεχρι που μετα απο αρκετη ωρα σταματαει να γελαει και λεει αναφερομενος στην Μαρια
-Καλο, πολυ καλο με ταπωσες κανονικοτατα

Και καπως ετσι περασε η ωρα μεχρι να ερθουν οι υπολοιποι...και αυτη....

Hey...
Λοιπον δευτερο παρτ το οποιο ειναι λιγο μεγαλυτερο απο το πρωτο και σε αυτο εμφανιστηκαν νεοι χαρακτηρες, τι θα συμβει μεταξυ την Ελπιδας και της Αριαδνης...
Θα μαθετε στα επομενα παρτ.
Αν σας αρεσε πατηστε το αστερακι ή αφηστε καποιο σχολιο.Αυτα απο μενα τα λεμε στο επομενο
Ββ♥♥♥

Ι Just Love YouDonde viven las historias. Descúbrelo ahora