Part 6

4K 267 5
                                    

Πριν αρχισετε το διαβασμα βαλτε το τραγουδι να παιζει♥♥♥♥♥♥

Γιαννης Pov
Δεν το πιστευω παλι μαλακια εκανα γιατι παντα συμπεριφερομαι σαν κοπανος μπροστα σε αυτη την κοπελα? δεν το πιστευω και ηθελα να με συγχορεσει κιολας ο ηλιθιος... Η Μαρια απεμεινε να με κοιταει θλιμμενη και περιμενει απο εμενα να της πω κατι οτιδηποτε αλλα αυτο ειναι το προβλημα δεν ξερω πως να δικαιολογηθω, αντι να τα φτιαξω τα πραγματα τα εκανα χειροτερα...μπραβο μου!!!!!

Μαριας Pov

Εχω απομεινει να τον κοιταω και δεν μπορω να αρθρωσω λεξη. Δεν το πιστευω οτι την φιλησε. Ειμαι η χειροτερη κολλητη ever καθομαι εδω και τον κοιταω ενω η φιλη μου με χρειαζετε... Και με αυτη τη σκεψη αρχιζω και απομακρυνωμαι μεχρι που τον ακουω να με φωναζει, σταματαω για να τον ακουσω, δεν πρεπει αλλα πραγματικα θελω να ακουσω τι εχει να πει...
-Οταν την δεις πες της πως το εξυπνο μυαλουδακι της δεν μπορει ουτε να φανταστει ποσο πολυ λυπαμε θα της το ελεγα εγω αλλα ειμαι σιγουρος πως δεν θελει να με ξαναδει, απλα εγνεψα συμφωνοντας ημουν ανικανη να πω το οτιδηποτε αλλα και να μπορουσα να μιλησω δεν θα ηξερα τι να πω...ετσι εφυγα πηγα να βρω την Ελπιδα δεν μπορει να εχει παει μακρια...

Ελπιδας Pov

Τρυγυρναω στους δρομους κλαμμενη, οι ανθρωποι με κοιταζουν περιεργα αλλα δεν με ενδιαφερει εχω αναγκη να ξεσπασω...δεν ξερω που να παω και τι να κανω, πως κατεληξα ετσι τωρα θα επρεπε να ειμαι στο φροντιστηριο να λεω βλακειες με τον Μανο μεχρι να ερθει η ωρα του μαθηματος. Δεν μπορω να λειψω, αλλα δεν μπορω και να παω. Οχι και παλι οχι δεν θα χασω εγω το μαθημα μου για εναν ηλιθιο και πολυ ασχοληθηκα μαζι του αν τρεξω μπορει και να προλαβω το μαθημα...Μετα απο 5' ημουν στο φροντιστηριο, ειχαν ηδη μπει χτυπησα την πορτα αφου βεβαια πρωτα ειχα σιγουρευτει πως δεν ηταν τοσο εμφανες το γεγονος οτι εκλαψα...
-Ναι, απαντησαν, πηρα μια βαθια ανασα και ανοιξα την πορτα
-Ελπιδα, περασε μεσα νομιζα πως δεν θα ερχοσουν η Μαρια μου ειπε πως δεν ενιωθες καλα
-Ναι, πονουσα λιγο αλλα σκεφτηκα πως ηταν κριμα να χασω το μαθημα για ψιλου πηδημα, ειπα κοιταζοντας τον στα ματια με κοιτουσε με απαθεια λες και δεν νοιαζοταν καθολου για εμενα, δεν πειραζει αυτο ειναι το καλυτερο μπας και καταλαβω και εγω ποτε πως εγω και αυτος ειμαστε απο διαφορετικους κοσμους
-Σιγουρα εισαι καλα?ρωτησε η κυρια
-Ναι, το ξεπερασα, ειπα ενω συνεχιζα να τον κοιταω με μισος
-Ενταξει αν οποιαδηποτε στιγμη δε νιωσεις καλα πες μου, μου ειπε η κυρια Αναστασια και πριν προλαβω να της πω ενταξει ο Γιαννης πεταχτηκε και ειπε
-Μην ανησυχειτε κυρια θα την προσεχω εγω, μα παει καλα αυτο το παιδι ποιος του ειπε πως χρειαζομαι την βοηθεια του?
-Μπορω να προσεχω τον εαυτο μου δεν χρειαζομαι βοηθεια και ειδικα την δικια σου βοηθεια...του ειπα θυμωμενα και τωρα ολοι μας κοιτουσαν και προσπαθουσαν να καταλαβουν τι στο καλο ειχε συμβει. Η κυρια Αναστασια για να μην κανει πιο αμηχανη τη στιγμη μας επανεφερε στο μαθημα
-Ενταξει παιδια νομιζω αρκετα καθυστερησαμε, Ελπιδα μου καθησε.
Αποφασισα να μην κατσω στη συνηθισμενη μου θεση επειδη
1ον: ηταν πολυ κοντα στον ακατανομαστο
2ον: ηταν διπλα απο την Μαρια η οποια τοση ωρα που ελειπα δεν με ειχε παρει ουτε ενα τηλεφωνο να δει αν ζω η αν πεθανα χαλαρα ηρθε στο μαθημα της με αυτον και δεν την ενδιεφερε ωραια δεν με ενδιαφερει ουτε εμενα.
Οποτε αναγκαστηκα να κατσω διπλα στην ξινη δεν ξερω αν την πειραζει ή οχι αλλα δεν με ενδιαφερει αυτη τη στιγμη. Προσπαθουσα να συγκεντρωθω στο μαθημα αλλα μου σταθηκε αδυνατο το μυαλο μου ετρεχε αλλου...Και τοτε θυμηθηκα πως ειχα κανονισει να παω βολτα με την Μαρια μετα το μαθημα...τελεια οποτε θα επρεπε να κατσω τουλαχιστον αλλες δυο ωρες εξω δεν θελω σε καμμια περιπτωση να τα εξηγησω ολα αυτα στους γονεις μου. Μολις τελειωσε το μαθημα πηγα να φυγω ομως καποιος με τραβηξε απο τον ωμο...

Hey...
Λοιπον απο οτι φαινετε η Ελπιδα μας θυμωσε και οχι μονο με τον Γιαννη αλλα και με την Μαρια...ομως δεν ξερει την αλλη πλευρα της ιστοριας...οταν την μαθει λετε να αντιδρασει διαφορετικα? Ποιος την επιασε αραγε απο τον ωμο? Θα μαθετε στο επομενο παρτ...Αν σας αρεσε πατηστε το αστερακι ή αφηστε καποιο σχολιο, τα λεμε στο επομενο
Ββ♥♥♥

Ι Just Love YouWhere stories live. Discover now