Part 21

2.8K 202 30
                                    

*Λοιπον πριν ξεκινησω το κεφαλαιο θελω να σας πω κατι. Καθε φορα που προσπαθω να βαλω καποιο βιντεο απο το youtube ή καποια εικονα(στην αρχη του παρτ εννοω) και δεν το βαζει και χανει και το description που εχω βαλει στην ιστορια και πρεπει να το ξαναγραψω. Τωρα θα σας βαλλω το τραγουδι που ηθελα απο κατω αλλα ξερω πως εσεις δεν θα μπορειτε να το ακουτε και παραλληλα να διαβαζετε συγγνωμη για αυτο αλλα δεν μπορω να κανω κατι...πισω στο παρτ...*

Γιαννης Pov

Ακουσα την Αριαδνη να φωναζει. Εγω και ολοι οι υπολοιποι πεταχτηκαμε εξω. Το θεαμα που αντικρισα εκανε την καρδια μου να σπασει σε χιλια κομματια. Η Ελπιδα ηταν στον δρομο και υπηρχαν παντου αιματα χωρις να το πολυσκεφτω την πλησιασα και φωναξα στους αλλους...
-Καλεστε ασθενοφορο τι καθεστε και κοιτατε??? τα πρωτα δακρυα ειχαν κανει την εμφανιση τους. Αν την χασω δεν θα το αντεξω... Και τοτε θυμηθηκα η θεια της ειναι φαρμακοποιος σε ενα φαρμακειο στο τελος του δρομου. Φωναξα στη Μαρια και της ειπα να παει να την βρει. Ο οδηγος προφανως ειναι μεθυσμενος αφου δεν μπορει καλα καλα να σταθει στα ποδια του. Εχε χαρη που το προβατακι μου δεν ειναι καλα αλιως θα του ειχα σπασει τα μουτρα του παλιο μαλακα. Ειδα την Μαρια να ερχετε με την θεια της Ελπιδας...
-Τι εγινε??? Πως εγινε???, ρωτησε τρομοκρατημενη, δεν την αδικω και εγω ετσι ημουν. Πανω στην ταραχη μου ουτε που ρωτησα πως συνεβει... Κοιταξα την Αριαδνη που ειχε το πιο ενοχο βλεμμα που εχω δει ποτε μου.
-Τι εκανες?, την ρωτησα ετοιμος να της επιτεθω
-Να εγω βγηκα εξω με την Ελπιδα και διεσχιζα το δρομο χωρις να κοιταζω και δεν ειδα το αμαξι που ερχοταν κατα πανω μου. Τοτε η Ελπιδα φωναξε "Αριαδνη προσεχε" και με εσπρωξε κατω με αποτελεσμα να βρεθω στο εδαφος και το αμαξι να χτυπησει εκεινη και εγω η ηλιθια της μιλησα ασχημα δεν το πιστευω ειμαι ο χειροτερος ανθρωπος στον κοσμο εγω φταιω για ολα, ειπε και αρχισε να κλαιει στην πραγματικοτητα δεν εφταιγε εκεινη αλλα αυτη τη στιγμη δεν θα την εκανα να νιωσει καλυτερα με τον εαυτο της...πειτε με εγωιστη αλλα η κοπελα που αγαπω κειτετε στο εδαφος με αιματα και με καποιο τροπο εμπλεκετε και αυτη οποτε...
Η θεια της εκατσε διπλα της και προσπαθησε να βρει σφιγμο. Με κοιτουσε κλαμμενη με ενα τοσο λυπημενο βλεμμα. Ειχα καταλαβει τι συνεβαινε...
-Οχι οχι δεν μπορει να πεθανε ειναι πολυ νεα ακομα...δεν της αξιζει αυτο...δεν υπαρχει καποιος τροπος να την σωσουμε???
-Ξερει κανεις να δινει το φιλι της ζωης??? μα βεβαια πως το ειχα ξεχασει...ειχα μαθει το καλοκαιρι γιατι δουλευα ναυαγοσωστης σε μια κατασκηνωση.
-Ναι εγω ξερω, την πλησιασα και προσπαθουσα να της δωσω πνοη...μετα απο κατι δευτερολεπτα η θεια της φωναξε ανακουφισμενη...
-Βρηκα σφυγμο, εγω εσκυψα και ψιθυρισα στο αυτι της" Μην μου το ξανακανεις ποτε αυτο"........
Πηγα να τηλεφωνησω στους γονεις της. Αφου πηρα τον πατερα της και τους γονεις μου επεστρεψα και την ειδα να μιλαει με τη θεια της... Ξυπνησε!!!!!!!!

Μαριας Pov

Οταν εφυγε ο Γιαννης για να παρει τους γονεις της Ελπιδας αυτη ξυπνησε, ανοιξε τα ματια της και φαινοταν χαμενη η θεια της αρχισε να της μιλαει...
-Ελπιδακι μου...εισαι καλα???
-Εεεε??? Σε μενα μιλατε???
-Ναι αγαπη μου
-Μα δεν σας γνωριζω
-Τι εννοεις δεν με γνωριζεις, εγω ειμαι η θεια σου.
-Λυπαμε δεν σας θυμαμε, τοτε μπηκα εγω στην κουβεντα και ρωτησα...
-Ελπιδα μου εμενα με θυμασε???
-Οχι, λυπαμε δεν μου θυμιζεις κατι, αυτο με εκανε να θελω να κλαψω η ιδια μου η κολλητη δεν με αναγνωρισε. Εκεινη τη στιγμη ηρθε ο Γιαννης και της μιλησε...
-Προβατακι μου εισαι καλα???
-Γιαννη???
-Τον θυμασε??? Ρωτησε εκπληκτη η θεια της
-Γιατι να μην με θυματε???
-Δεν θυματε κανεναν μας...ειπα λυπημενα
-Οποτε Ελπιδα με θυμασε???
-Ναι δεν ξερω ακριβως τι μου εισαι αλλα νιωθω πως σημαινεις πολλα για μενα... Γιαννη δεν νιωθω τα ποδια μου...
-Εεε απο το σοκ θα ειναι μωρε κοιτα τωρα θα ερθει ενα ασθενοφορο να παμε στο νοσοκομειο για να ειμαστε σιγουροι πως ολα ειναι ενταξει.
Εκεινη εγνεψε καταφατικα
Το ασθενοφορο ηρθε και ο Γιαννης εφυγε με την Ελπιδα οι υπολοιποι θα παμε στο νοσοκομειο με τα αυτοκινητα μας. Μακαρι να ειναι καλα και ας μην με θυματε...

*********************************
Hey...
Λοιπον λιγο λυπητερο κεφαλαιο...τι λετε να συμβει με την Ελπιδα???... Αν σας αρεσε πατηστε το αστερακι ή αφηστε μου καποιο σχολιο...τα λεμε στο επομενο γλυκουλινια μου
Ββ♥♥♥

Ι Just Love YouWhere stories live. Discover now