Part 20

3K 213 24
                                    

Ολοι αρχισαν να ζητοκραυγαζουν και η Μαρια με πλησιασε.
-Αγαπη μου χαιρομαι τοσο πολυ, ειπε και με πηρε αγκαλια με ενα χαζοχαρουμενο χαμογελο στα χειλη της. Εγω δεν ενιωθα και τοσο ανετα γιατι μπορουσα να καταλαβω πως ολοι μιλουσαν για αυτο, και εγω δεν ειμαι απο εκεινα τα ατομα που θελουν να τραβανε την προσοχη. Προφανως ο Γιαννης το καταλαβε γιατι με πηρε αγκαλια απο πισω...

 Προφανως ο Γιαννης το καταλαβε γιατι με πηρε αγκαλια απο πισω

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Καπως ετσι⬆)
Και μου ψυθιρισε...
-Ματακια μου απλα μας θαυμαζουν και ζηλευουν το ποσο cute δειχνουμε μαζι... Αυτο ηταν λιωνωωω παει με χανετε. Χωρις να το πολυσκεφτω γυρισα και εκανα κατι που δεν πιστευα πως θα ειχα το θαρρος να κανω...τον φιλησα τον επιασα απο το λαιμο και τον φιλησα απαλα στα χειλη...μπορει να μην ηταν στα αληθεια το πρωτο μου φιλι αλλα δεν ειχε σημασια εγω αυτο θα θυμαμε σαν πρωτο...Ακουγονταν διαφορα σφυριγματα και ζητοκραυγες. Κριμα που η ακατανομαστη εχει 7ωρο και δεν ειναι εδω να το δει αυτο, αλλα δεν πειραζει θα τα πουμε στα αγγλικα....ειμαι πολυ κακια το ξερω αλλα τα ηθελε ο κωλος της. Συνεχισαμε να σαλιαριζουμε μεχρι να ερθει η ωρα να παμε για μαθημα. Οταν φτασαμε εννοειτε πως εκατσα διπλα του και οταν ηρθε η αλλη ο Γιαννης σαν να το καταλαβε με πηρε αγκαλια και με εβαλε να κατσω στα ποδια του. Εκεινη πηγε να πει κατι αλλα μπηκε μεσα η κυρια Αναστασια και την διεκοψε, μολις ειδε τον Γιαννη και εμενα αγκαλια ρωτησε...
-Τα φτιαξατε???
Οταν κουνησα το κεφαλι μου καταφατικα το χαμογελο της κυριας πλατυνε και μας ειπε...
-Αντε καιρος ηταν εκανε μπαμ πως αρεσατε ο ενας στον αλλο
-Τι??? Τα φτιαξατε??? Ειπε η ακατανομαστη και συνεχισε...Γιαννη αγορι μου σιγουρα εχεις προβλημα μπορεις να εχεις εμενα μια Θεα διπλα σου και επιλεγεις αυτο το πραγμα??? Μηπως δεν βλεπεις καλα??? Η φατσα της ειναι σα βατραχου απορω πως οι γονεις της δεν την εχουν πεταξει ακομα εξω απο το σπιτι...ασυναισθητα αρχισα να κλαιω...τελικα εχουν δικαιο οταν λενε πως "η γλωσσα κοκκαλα δεν εχει και κοκκαλα τσακιζει" πριν προλαβω να πω κατι μιλησε η κυρια Αναστασια...
-ΑΡΚΕΤΑ!!!!! ΑΡΙΑΔΝΗ ΣΤΑΜΑΤΑ ΑΜΕΣΩΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΤΩ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΕΡΑΣΕ ΑΜΕΣΩΣ ΕΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΗΔΕΜΟΝΑ ΣΟΥ, η κυρια φαινοταν πιο αναστατωμενη και απο μενα. Πηγα στο μπανιο και εκλεγα ακομα πιο πολυ. Ο Γιαννης με ακολουθησε και με πηρε μια πολυ σφιχτη αγκαλια με εσφιγγε τοσο που νομιζα οτι θα σκασω αλλα δεν τον απομακρυνα ειχα αναγκη την αγκαλια του. Μετα απο μερικα λεπτα μου ειπε...
-Ετσι και την πιασω την παλιο πουτανα θα γινει χαμος, αγαπη μου δεν θελω να σε επηρεαζουν τετοιες βλακειες εγω εσενα αγαπω και εισαι πανεμορφη και μεσα σου και απεξω σου, αυτη μπορει τωρα να ειναι σχετικα ομορφη απεξω της αλλα μεσα της ειναι τοσο ασχημη που επισκιαζει την οποια εξωτερικη της ομορφια...
-Σε αγαπω πολυ
-Εγω να δεις
-Παμε μεσα??? Τον ρωτησα
-Ναι ματακια μου παμε. Μολις μπηκα στην ταξη με κοιτουσαν ολοι με ενα συμπονετικο χαμογελο
-Εισαι ενταξει γλυκια μου??? Ρωτησε η καθηγητρια μας
-Ναι, ειμαι καλα, μολις εκατσα στη θεση μου η πορτα χτυπησε και μπηκε παλι αυτη μεσα...εεε αυτη τη φορα δεν θα τη γλυτωσει με λιγο κλαμα
-Τσα...σας εληψα??? Λοιπον Ελπιδα μου τι θα κανεις θα αρχισεις παλι να κλαις??? Εισαι αξιοθρηνητη...την διεκοψα
-ΕΓΩ ΑΞΙΟΘΡΗΝΗΤΗ???? ΟΧΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Η ΑΗΙΟΘΡΗΝΗΤΗ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΣΕ ΕΝΑ ΑΓΟΡΙ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΝΕΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΝΚΩΘΟΥΝ ΑΣΧΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΕΕΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΩ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΣΟΥ. ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΘΕΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΤΣΟΥΛΑΚΙ ΣΑΝ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΟΥ ΤΩΡΑ ΔΙΝΕ ΤΟΥ, ειπα και την εβγαλα εξω απο την ταξη μεχρι το πεζοδρομιο εκεινη με κοιτουσε και περπατουσε με την πλατη στο δρομο και δεν μπορουσε να δει τα αυτο κινητα. Βρισκοταν στην μεση του δρομου και δεν παρατηρησε ενα αυτοκινητο που πηγαινε πολυ γρηγορα, πριν να το σκεφτω φωναξα..
-ΑΡΙΑΔΝΗ ΠΡΟΣΕΞΕ, και ετρεξα προς το μερος της σπρωχνοντας της στο εδαφος και τοτε ολα μαυρα....

*********************************
Hey...
Λοιπον δεν ξερω τι να πω για αυτο το κεφαλαιο τα συμπερασματα δικα σας( σημειωση: αυτη την ιστορια την ειχα σκεφτει πριν καν να φτιαξω wattpad  σας το λεω επειδη γνωριζω πως πολλα ατομα γραφουν το ιδιο με ατυχηματα και τετοια οποτε θελω να σας ξεκαθαρισω πως ειναι απολυτος δικο μου και δεν το εχω αντιγραψει αν εχετε διαβσει καπου κατι παρομοιο) Αν σας αρεσε πατηστε το αστερακι ή αφηστε μου καποιο σχολιο...τα λεμε στο επομενο γλυκουλινια μου
Ββ♥♥♥

Ι Just Love YouWhere stories live. Discover now