part 12

61 0 0
                                    

(}>ONLY ONCE LOVE YOU<{)
-
-
-
[]>Part 12<[]
-
-
-
-
-
-
-
-
Kini suho sedang duduk santai di luar rumah agam yang menempat kan kanak² itu.. chorong yang melihat kelibat suho di luar terus menuju ke arah suho sambil membawak dua minuman"

Nah.. "tegur chorong menyoal kan minuman yang berada di tangan nya itu. Suho menatap chorong dan berali kepada minuman yang berada di tangan chorong. Suho menyambut minuman itu bersama senyuman nya"

Saya tengok suho ssi..sangat rapat dengan kanak..ii di sini.. mereka semua senang dengan awak..suho ssi.. mesti selalu ambil masa untuk di luang kan bersama mereka kan..

"Ujar chorong banggan dengan kebaik kan suho.. dia memang akui suho terlalu baik seingah dia tak kenal erti kesibuk kan"

Saya selalu ada masa untuk sesiapa pun.. meski pun saya sibuk dengan urusan kerja.. saya akan ambil masa pergi ke sini.. bagi saya.. tempat ni selalu buat saya nyaman.. senang.. dan tersenyum.. kalau pun saya sibuk dengan kerja.. kepala saya ni pasti akan hilang berfonsi jugak sebab serabut he. Saya suka dengan jalan hidup saya.. kegembiraan akan selalu meneragi hidup kita.. iya sangat penting..

"Terang suho panjang lebar.. chorong yang tenkun mendegar menunduk kan kepala nya. Dia tahu.. sebahagian kata..ii suho di lempar kan untuk nya.

Kadang kita harus terus kan hidup kita.. rebah sekali tidak semesti nya kita akan selama..ii nya rebah.. di lukai sekali tak semesti nya kita tak boleh jalani hidup kita.. saya tahu.. cinta tu perkataan yang kecil.. tetapi besar makna nya kepada sesiapa saja yang perna megalami nya. Saya selalu melihat sekeliling saya.. selami erti kebahagian seseorang yang saling mencintai.. omma dan appa jugak selalu kata.. cinta itu sangat indah.. dia la segala yang mampu buat kita bahagia.. dan bagai mana pulak di kalau kita di tingal kan di sakiti.. ada kah itu jugak kebahagiaan.. jangan terlalu mencintai kalau kita pasti akan di sakiti.. luka di luar memang muda di lihat oleh sesiapa pun..tetapi.. luka di hati.. di biar kan terkubur di timbus di tutup.. tapi perna kah mereka fikir.. parut di hati itu semakin membesar.. tak mampu di rawat..

Jalan yang harus kita ikuti ada la.. bahagia kan hidup kita.. sebab luka itu akan sembuh tampa ada parut..bibit..ii kebahagiaan megubur hati kita seingah kenagan lama kita dapat lupai nya"

"Ungkap suho panjang lebar.. kata..ii suho ibarat kan dia perna megalami semua itu.. walau pun dia selalu memahami masalah seseorang itu.. tetapi dia tak perna rasa apa itu di sakiti seperti chorong alami megalami nya"

Mata chorong mula berkaca menahan air mata nya dari terus megalir.. bagi nya hidup tampa orang di cintai ibarat kan hidup tak mampu di jalani lagi"

Menagis la.. kalau awak rasa itu akan buat awak legah.. menahan dari meluah kan nya memang menyakiti.. sebab hari memang cerah.. hujan tak kan turun..

"Cela suho tak ingin chorong menahan air mata nya sedang kan hati nya begitu sakit menahan"

Hiks!~~~ sa...saya sangat rindu kan dia!~~~ saya tak mampu harugi sendiri!!~~~ hiks!!~~~ wae!!~~~ waeyo dia tingal kan chorong!!~~~ hiks!!~~ aaahhh~~~

"Tangis chorong di sebelah suho yang memerhati nya.. chorong terus menyandar kan kepala nya di bahu suho dan suho hanya membiar kan nya. Dia tahu buat masa itu chorong memerlu kan seseorang yang mampu mendegar isih hati nya"
.
.
.
[ Kediaman park ]

Gomawo dah antar chorong balik.. "ucap jun su menepuk bahu suho" kwenchana hyung.. iya tak menyusah kan.. "balas suho tersenyum"

Only Once Love You &gt;&lt; Complate &gt;&lt;Where stories live. Discover now