part 14

47 0 0
                                    

(}>ONLY  ONCE  LOVE  YOU<{)
-
-
-
[]>Part 14<[]
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Onnie!... kwenchana... unnie tk apa² ke..

"tegur wendy bila terdengar cawan jatuh dari arah tempat chorong"

'dae.. kwenchana.. cawan terlepas ni.. em.. kamu dah nak ke sekolah dah ke..

"kata chorong bertanya kembali" em.. kami dah nak ke sekolah dah ni.. onnie tak apa² ke sendiri.. "balas wendy pulak"

'hm.. unnie tak apa² waeyo.."soal chorong pulak" aniya.. onnie nampak tak begitu sehat.. rasa nya onnie perlu kan rehat kot..

"Chorong hanya tersenyum akan keperiatin wendy terhadap nya" kwenchana.. onnie tak apa² sekarang ni onnie nak korang pergi sekolah masing² nanti lambat pulak.

"suruh chorong" betul ni onnie tak apa..ii "cela namjoo pulak. Chorong hanya menganguk kan kepala nya sebagai balasan nya"

'Arasseo kalau onnie dah kata macam tu. Kami pergi dulu onnie.. petang nanti kami datang lagi..

"ucap wendy di ikuti namjoo dan kei. Mereka pun meningal kan cafe itu  setelah kelibat 3 yeoja itu menghilang chorong megeluh berat terasa tak sedap hati. Seperti ada sesuatu yang sedang berlaku"

'Hm.. mungkin jugak cuma perasaan aku.. hm.. baik aku buat apa yang patut kat cafe ni..

"kata chorong ingin menyikat rambut panjang nya.. setelah itu.. tiba² hp nya berdering menanda kan panggilan masuk. Chorong pun mencapai hp nya yang tak jauh.. chorong lihat panggilan itu datang nya dari jun su oppa nya"

Hm.. yoboseyo..oppa.. waegurae.  Cho- kamu kat mana chorong.. baik kamu ke hospital sekarang.. suho terlibat dalam satu kemalagan..

"Potong jun su sebelu. Chorong dapat melanjut kan kata² nya. Tangan chorong bergeletar.. kabar suho bahawa terlibat dalam satu kemalagan kini mengigat kan dia pada kemalagan luhan dua tahun yang lalu"

Tampa balasan chorong mencapai bek nya nya melepas kan apron nya berlari keluar dari cafe nya tak peduli dengan cafe nya yang tak ada penjaga"

Chorong mencari taxi di jalan besar. Mata nya mula berkaca bila kata..ii oppa nya sentiasa bermain di minda nya.. dia takut pekarang yang menimpa luhan terjadi kepada suho"

Jeball~~jeball~~ andwae~~~ suho tak kan kan apa..ii.. dae.. suho tak akan apa²

"Bisik chorong bergeletar menahan tanggisan nya dari terus terluah.. apa yang dia perlu buat pergi ke hospital dan melihat keadaan suho. setelah mendapat taxi. Chorong terus menuju ke hospital dengan segerah"
.
.
.
[ Hospital ]

Hyung.. suho tak apa² luka sikit je ni.. lagi pun ni kan luka lama..

"ujar suho megomel di mana jun su sedang merawat luka dahi nya. apata lagi luka itu ada la luka lama kembali cedra'

Luka sikit pun kena la rawat jugak.. macam mana la awak bawak kereta sampai luka macam ni.. nasip baik luka sikit je.. kalau lagi teruk macam mana..

"Kata jun su selesai merawat luka suho dia pun menangal kan sarung tangan nya"

suho leka sikit je hyung.. kwenchana.. suho tak kan apa² "sambung suho tersenyum"

'hm.. kau memang degil kan.. oh ya.. hyung ada hubugi chorong dan beritahu dia keadaan kamu ni.. dia langsung tak jawap letak macam tu je.. ada ke patut..

"Ungkap jun su akan hal tu" hyung.. luka sikit je ni kan.. tak perlu la beritahu chorong segala.. saya tak nak dia risau.. hyung buat apa beritahu chorong.. "cemas suho tak nak chorong risau akan keadaan nya"

Only Once Love You &gt;&lt; Complate &gt;&lt;Where stories live. Discover now