(}>ONLY ONCE. LOVE. YOU<{)
-
-
-
[]>Part 11<[]
-
-
-
-
-
-
-
Err... Saya nampak lain ke.. Baju saya tak sesuai... "Ujar chorongbterasa malu bila suho ashik menatap nya"dae??.. Ani... Iya nampak cantik.. Iya nampak angun bila awak memakai nya.. "Puji suho iklas di hati nya.. Chorong pun tersipu malu di puji sebegitu"
Aik.. Suho.. Tak kan pandang je.. Dah tak nak gerak ke.. Kang korang terlambat pulak... "Cela jun su megusik suho yang leka menatap chorong"
dae??.. Aaahh.. Nak gerak dah ni.. Chorong ah.. Dah sedia..kajja..
"Kata suho tergagap megajak chorong meningal kan tempat itu. Suho membuka kan chorong pintu kereta. Chorong tersenyum degan layanan suho itu. Lalu dia masuk ke dalam kereta suho dan suho sempat melambai kan tangan nya kepada jun su dan jun su turut membalas nya"
Bergembira la saeng...
"Bisik jun su gembira. Dia tahu suho mempu buat chorong gembira. Dan yakin suho mampu bahagia kan chorong"
Dalam setengah jam.. Mereka pun sampai ke tempat yang di tujuh. Chorong keluar dari kereta setelah suho membuka kan nya pintu kereta. Dia melihat bagunan berkelas tinggi itu di penuhi orang lalu lanag dengan gaun yang kelihatan cantik dia mata chorong"
Waeyo.."ujar suho bila menyedari chorong yang nampak ragu..ii ingin melangka masuk"
dae.. Err,, ani.. Suho ssi... Sa...saya rasa masa tak sesuai pulak hadir dalam patis sebesar ni...
"Kata chorong gugup sambil memain..ii kan jari nya sebab gugup. Suho pun tersenyum melihat kegugupan chorong"
Kwenchana.. Saya kan ada.. Nanti lepas semua nya selesai saya janji akan antar awak balik secepat nya. "Kata suho menyakin kan chorong. Dengan berat hati chorong pun menganguk kan kepala nya sambil menarik nafas"
Dah sedia... "Lanjut suhu di balas dengan anguk kan chorong. Suho pun menyoal kan lengan nya untuk berdampingi chorong masuk ke dalam. Seingah la mereka melimpasi pintu hadapan dan di sambut oleh penyambut tetamu"
Omo... Ra...ramai nya yang hadir..."Bisik chorong pelahan terasa kecil pulak dia rasa diri nya di situ. Apata lagi kebanyak kan yeoja memakai gaun begitu cantik. Suho tersenyum mendegar kata..ii chorong"
Kajja.. Kita ke sana... "Tunjuk suho kepada 4 orang namja serta pasagan mereka" dae.. Err.. Arasseo... "Balas chorong megikuti langka chorong"
Oh.. Suho ah... "Sapa seorang namja sambil melambai tangan nya ke arah suho yang turut membalas nya" baru sampai.."sambung namja itu bertanya akan kedatagan suho"
hmm.. Baru sampai jugak la..
"balas suho pelik melihat chingu nya itu bila dia ashik menatap chorong di sebelah nya. Dan itu membuat kan chorong tak selesa"
Oh.. Kenal kan.. Ni Chingu aku... Chorong..
"kenal suho kepada chingu..ii nya itu..chorong menyapa mereka dengan menunduk kan kepala nya sebagai hormat" kalau macam tu kami pergi jumpa appa kau dulu.. Kajja..
"Lanjut suho memintak diri. Suho memang tak suka melihat keadaan itu bila chorong suka di tatap"
Kwenchana..."tanya suho" dae... Em.. Kwenchana.."jawap chorong tersenyum. Annyeong ajishi...
YOU ARE READING
Only Once Love You >< Complate ><
FanficComing soon!!!!! Tittle: Only Once Love You Cast: Suho ( Exo) Chorong ( Apink ) Luhan ( Exo ) Irene ( Red velvet ) Author: Azhara Sinopsis.... . . . . . Megisah kan seorang yeoja iaitu chorong setia menunggu namja yang di cintai nya iaitu luhan...