(}>ONLY ONCE LOVE YOU<{)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
O..oppa... Buat apa kat sini... Bu.. Bukan ke oppa di jepun... "kata eunji tersangat la terkejut melihat suho berada di hadapan mata nya"Oppa baru je sampai minggu lalu.. Oppa datang sini pun sebab ada hurusan kerja... Eunji apa kabar.. "Terang suho kan keberadaan nya di situ dan bertanya soal keadaan eunji"
Eunji baik.. Sentiasa baik... Oppa nampak nya baik² saja.. Lama tak jumpa oppa..
"Jawap eunji tersenyum. Dia begitu gembira namja yang perna dia cintai satu ketika dulu dan pergi meningal kan nya untuk selama. Kini berada di korea.. Tapi apa yang suho perna kata dulu. Jangan berharaf dengan nya serta menunggu nya. Eunji sentiasa imgat dan mendegar akan pesanan suho itu"
Kajja.. Kita ke cofe depan sana.. Oppa ada masa minum sama.. "Ajak eunji. Suho menatap jam di pergelagan tangan nya dan kembali menatap eunji bersama anguk kan nya. Mereka pun menuju ke cofe yang di maksut kan eunji dan memili tempat duduk"
So.. Macam mana kehidupan oppa di sana.. Seronok... "Soal eunji memula kan muka dima nya"
'em.. Baik.. Banyak yang menaril... Oppa dah lama tak jejak korea.. Rindu rasa nya sejak kita tamat persekolahan dulu.. Jadi eunji macam mana.. Kehidupan eunji baik sana kan..
"Kali ini suho pulak yang bertanya ingin megetauhi hidup nya sejak dia pergi meningal kan korea" ok... Bahkan Eunji bahagia.. Eunji selalu ingat pesan oppa.. Tengok... "Tunjuk eunji terhadap jari nya yang berpasang cincing"
Kamu dah bertunang... "Ucap suho meneka. Eunji hanya membalas dengan anguk kan nya"
'Jinjjaro.. Jeongmall.. Waw.. Mesti namja tu bertua dapat kan kamu.. Dan sangat sayang kan kamu kan..
"Kata suho tumpang gembira untuk eunji yang kini bahagia. Suho tahu.. Tampq diri nya dia yakin eunji akan bahagia dengan norang lain bukan la diri nya. Walau pun eunji oerna menyata kan perasaan nya semasa di sekolah tinggi dulu. Hubugan persahabatan mereka tak perna renggang"
Em.. Eunji belajar menerima orang lain di hati eunji. Dan bukti nya eunji bertunang dengan hati yang lapang dan menyayagi nya...
"Kata eunji mencerita soal hidup nya di situ apa yang dia perna alami selama ini" bagus la.. Oppa jugak berharaf eunji bahagia.. "Ucap suho lagi. Eunji hanya menatap waja suho yang kian lama dia rindui" waeyo... "Ujar suho pelik"
'ani... Eunji rindu kan oppa.. Bogosepo....
"Ucap eunji menahan sebak di hati nya seinga megundang senyuman suho. Tiba..ii hp eunji berdering ddan eunji terus menjawap nya"
Yoboseyo... Oh.. Oppa... Odie... Oppa datang la ke cofe di depan market ni.. Dae.. Eunji dengan chingu lama ni.. Em arasseo.. Eunji tunggu kat sini je..
"Putus eunji setelah menerang kan keberadaan nya di cofe kepada namja yang di kenali tunang nya"
Nugu... "Tanya suho dengan kening kiri yang terangkat sebagai pertanyaan nya"
'oppa... Tunang eunji.. Dia akan ke sini.. Boleh la oppa kenal dengan dia..
"Jawap eunji tersenyum di balas dengan anguk kan suho. Tidak lama begitu orang yang mereka tunggu kini tiba"
'Chagi ah!...
"Panggil namja itu eunji yang terasa kenal suara yang memanggil nya terus menoleh dan tersenyum melihat namja tersenyum manis itu mendekati mereka"
Mian.. Oppa lambat.. Sesak jalan tadi.."kata nya megusap kepala eunji sayang"
'kwenchana... Oh..oppa kenal kan ni suho chingu eunji dari sekolah lagi... Oppa... Kenal kan ni ada la tunang eunji.. Baekhyun...
YOU ARE READING
Only Once Love You >< Complate ><
FanficComing soon!!!!! Tittle: Only Once Love You Cast: Suho ( Exo) Chorong ( Apink ) Luhan ( Exo ) Irene ( Red velvet ) Author: Azhara Sinopsis.... . . . . . Megisah kan seorang yeoja iaitu chorong setia menunggu namja yang di cintai nya iaitu luhan...