M O N D I E U !

2.3K 247 27
                                    

Počet slov:507
48 let/10.července 2008

Zaklepala jsem na dveře domku, kde bydleli Bill a Fleur Weasleyovi. Slyšela jsem něco o tom, že se jim před pár lety narodila dcera.

Otevřel mi Bill, který měl zjizvenou tvář. Stejně jako Remuse ho pokousal Šedohřbet a tehdy, když Severus se smrtijedy utekli z Bradavic, ležel na ošetřovně.

,,Millie?" zkusil a já s úsměvem přikývla. ,,Mohu vám nějak pomoci?"

,,Směla bych mluvit s Fleur?" zeptala jsem se ho a on jen udiveně přikývl. Pustil mě dovnitř a řekl mi, že je Fleur nahoře v ložnici.

Nejistě jsem tedy vyšla schody a zaklepala. Uslyšela jsem Fleuřin hlas, jak říká: ,,Bille, milášku, to jsi ty?" Rozpačitě jsem ustoupila od dveří, které Fleur vzápětí otevřela. Tvářila se překvapeně.

,,Ehm, zdravím?" začala jsem nejistě. ,,Jsem Millie Raddleová, když jste byla v Bradavicích na Turnaji Tří kouzelníků, tak -"

Pochopila a pustila mě dovnitř. ,,Ahá! Pojďte dál, co potššebujete? Vašše matka byla taky víla, šše?"

,,Ano, a přesně o tom s vámi potřebuji mluvit. Vy jste víla a určitě víte o vílách víc, než já. Víte něco o mé matce? Tady," podala jsem jí papírek se jménem. Našla jsem totiž její hrob.

Přečetla si ho a vzápětí vyjekla. ,,Lioness de Renishaw? Mon Dieu!"

,,Promiňte, ale co -"

,,Mon Dieu, il se détache! Vašše matka byla jednou ss nejvýssnamnějších víl! Neršíkejte mi, šše o ní nic nevíte!" vypadala ohromeně. Když jsem se tvářila stále stejně, vzdychla si a přešla ke knihovničce. Vytáhla z ní tři knihy, které mi podala.

,,Tady. Alespoň nějaké ssmínky o ní najdete."

•••

,,Tak?" zeptal se nadějně Severus a pobaveně se na mě podíval, když spatřil knihy v mé náruči. ,,Myslel jsem, že jdeš za Fleur Weasleyovou, ne do knihovny -"

,,Byla jsem za Fleur a jsem ráda, že mi dala ty knihy, protože nerada bych tam stále dokola poslouchala to její 'mon Dieu!', protože jsem hloupá," zakřenila jsem se a posadila se vedle něho. ,,Hele, tahle kniha je o vílách a rodech obecně!"

,,Začínám být rád za to, že můj otec byl mudlou a matka jen čarodějkou," zažertoval Severus.

,,Já si svůj původ nevybrala. Dělám to hlavně pro Lils. Vsadím se, že Brumbál tohle všechno ví. Akorát mi přidělává starosti, i když ví, že mám na krku dvě děti a ještě tebe," zasmála jsem se.

,,Brumbál ví všechno. Já ti snad přidělávám starosti?" tvářil se pobaveně.

,,Jedno dítě ustavičně sedí nad knihami a sotva se mnou prohodí pár vět. Druhé je stále zamlklejší a zmatenější, protože ty její vlastnosti už se u ní začínají projevovat. A ty," ukázala jsem na něj prstem, který jsem mu zapíchla do hrudi, ,,se opovaž vést Sobiuse k černé magii. Dalšího poblázněnce do černé magie mít doma nepotřebuji. Starostí jsi s tím měl až dost a já taky. No co," rozesmála jsem se, když jsem spatřila jeho překvapený pohled, ,,slyšela jsem tě, jak se před ním o černé magii zmiňuješ. Takže pozor, nebo tě prokleju tou magií nejčernější a ještě donutím Lily, aby tě začarovala svými schopnostmi víl."

Tvářil se naoko vyděšeně a odtáhl můj prst z jeho hrudi. ,,Někdy z tebe jde docela strach."

Pokud ještě někdo má otázky, můžete mi je stále psát^^
Co říkáte na kapitolu? Už víme, jak se jmenovala Milliina matka!:D
Neplecha ukončena.
Thx, ILY❤
-Milka💕

Other Slytherin girl IV. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat