L I L Y V B R A D A V I C Í C H

2K 247 22
                                    

Počet slov:582
53 let/1.září 2013

,,Máte všechno?" ujistila jsem se ještě jednou a když oba přikývli, přemístili jsme se na nástupiště King's Cross. ,,Teď už jen k přepážce devět a deset."

Jejich kufry jsme naložili na vozíčky a rozjeli se k přepážce. ,,Tak, Sobiusi, ty první," pobídla jsem ho a on přikývl. Rozhlédl se, pak se rozeběhl a proběhl přepážkou. Lily sebou cukla.

,,No tak, zlatíčko, nic to není," ujišťovala jsem ji jemně a ona trochu bázlivě přikývla. Objala jsem ji jednou rukou kolem ramen. ,,Společně, ano?" Když znovu kývla, rozeběhly jsme se a proběhly přepážkou.

Ocitly jsme se na nástupišti 9 a ¾ a Lily obdivně vydechla, když spatřila červenou lokomotivu. Sobius už se svými přáteli šel hledat kupé a já viděla, že Lily něco je.

Pomohla jsem jí s kufry a ona se mnou ještě vyšla ven. Klekla jsem si k ní a zastrčila jí pramínek vlasů za ucho.

,,Tak, Lily, už jsi moje velká holčička a všechno zvládneš, ano?" promlouvala jsem k ní tiše. ,,Jsi šikovná a úžasná a pořád máš tohle," ukázala jsem na její amulet a ona přikývla. Ozvalo se zapískání. ,,Tak už běž, ať ti to neujede."

,,Mám tě ráda, mami," zamumlala a objala mě. Políbila jsem ji do vlásků.

,,Já tebe také, zlatíčko," pustila mě a věnovala mi úsměv. Pak si šla sednout do svého kupé a z okna mi mávala. Dokud vlak nezmizel, s úsměvem na tváři jsem jí nepřestávala mávat.

•••

Poupravila jsem si hábit a položila Moudrý klobouk na stoličku. Každou chvíli tu budou studenti a pak začne Zařazování.

,,Jsem moc ráda, že budete zase učit, Millie," usmála se na mě ředitelka a já přikývla.

,,Alespoň už tu nebude Dalton," zavrčel Severus tak, abych to slyšela jen já. Ušklíbla jsem se.

,,Užívej si svoje hodiny obrany," zasmála jsem se. Tentokrát jsem dostala lektvary já.

,,A ty si užij Zařazování. Lily bude překvapená. A víš, co by bylo vtipné? Kdybys třeba zakopla." Z legrace jsem ho bouchla do hrudi a to už se dovnitř začali hrnout studenti.

Pospíšila jsem si ven z Velké síně a postavila se ke schodům, kde jsem čekala na prvňáky.

Po chvilce se ozvaly zvědavé a překvapené hlasy a já pevně sevřela pergamen se jmény. To už po schodech vystoupal Hagrid s novými studenty.

,,Tak tady je máte, paní profesorko," mrkl na mě a odešel si sednout do Velké síně. Odkašlala jsem si a vynutila úsměv.

,,Přeji vám všem krásný večer a vítám vás v Bradavicích. Mé jméno je Millie Raddleová," uslyšela jsem tiché vypísknutí Lily, ,,a učím lektvary. Teď vás odvedu do Velké síně, kde vás Moudrý klobouk zařadí do jedné ze čtyř kolejí. Koleje se jmenují Nebelvír, Mrzimor, Havraspár a Zmijozel. Hned poté proběhne slavnostní hostina. Tak tedy, následujte mě."

Otevřela jsem dveře a s prvňáky vešla dovnitř. Všichni nás sledovali. To by byl tedy opravdu trapas, kdybych zakopla.

,,Seřaďte se tady," přikázala jsem jim, když jsem si stoupla na vyvýšené pódium hned vedle stoličky s kloboukem. ,,Až přečtu vaše jméno, sednete si na stoličku a dáte si Moudrý klobouk na hlavu, a ten vás zařadí. Belley, Oliver!"

Takhle to šlo dobrou chvilku, dokud jsem nedospěla k písmenu 'R'.

,,Raddleová, Lily!" křikla jsem a má dcera vystoupila z malé skupinky studentů. Povzbudivě jsem se na ni usmála a ona mi váhavě úsměv opětovala.

Posadila se na stoličku a já jí dala Moudrý klobouk na hlavu. Chvilku bylo ticho a mně bylo jasné, že Lily něco šeptá. Věděla jsem, že Sobius se Severusem také nedočkavě čekají, kam naší Lily klobouk pošle.

,,Ať je to Zmijozel!"

Other Slytherin girl IV. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat