L I O N E S S D E R E N I S H A W

2.2K 236 22
                                    

Počet slov:512
48 let/20.července 2008

Neklidně jsem sledovala Lily, která mlčky seděla a rýpala se v jídle, které jí vždy chutnalo. Vyměnila jsem si starostlivý pohled se Severusem.

,,Lils, co se děje?" zeptala jsem se jí tiše. Nezvedla hlavu, narozdíl od Sobiuse, který nás zvědavě pozoroval.

,,Mami," zamumlala Lily konečně a já ji nadějně pozorovala, ,,koupíte mi psa?"

Zamračila jsem se a zklamaně pokračovala v jídle. ,,Psa? Lily, ty ses zbláznila, ne?"

,,Vidíš, už i máma to říká," ušklíbl se Sobius a podíval se na Lily, ,,zbláznila ses!"

Viděla jsem, jak se Lily zalily oči slzami a než jsem stihla cokoliv říct, vyběhla nahoru do pokoje. Spražila jsem Sobiuse pohledem.

,,Musíš jí stále ubližovat? Co se mezi vámi stalo?"

,,Otravuje mě," zabručel Sobius a odsunul talíř s jídlem. Také se odebral nahoru a já se zoufale chytla za hlavu.

,,Řekni mi jedno," vydechla jsem, ,,kde jsem udělala chybu? Co se to děje?"

,,Já udělal chybu. Místo toho, abych ti s nimi pomáhal, jsem byl v Bradavicích," namítl Severus, ale já zakroutila hlavou.

,,Kdo jiný by nás živil? Nemohla bych je tu nechat -" odmlčela jsem se, protože jsem uslyšela křik zeshora, ,,nechat samotné. Sám to vidíš. Opravdu netuším, co se stalo. Vždy ji měl rád a chránil ji."

,,Tímhle to nespravíš, Millie," pokáral mě Severus, když jsem se napila ohnivé whisky. Jen jsem nad tím mávla rukou.

,,Půjdeš prosím tě za nimi nahoru? Měli by jít spát, já už dnes nic nezvládnu," vzdychla jsem si a on přikývl.

Unaveně jsem si sedla na pohovku a natáhla se pro knihu o vílách. Nalistovala jsem stránku, kde jsem včera přestala číst, a pokračovala.

Otočila jsem na další stránku a zalapala po dechu.

Lioness de Renishaw

Lioness patřila do jednoho z nejvýznamnějších vílích rodů. Stejně jako u předchozích se její schopnosti dědí ob generaci, tudíž její dcera žádné výjimečné nezískala.
Dryády k Lioness vzhlížely jako ke královně, a když se Lioness zamilovala a provdala se, uzavřely se do stromů a neukazovaly se. Tzv. "usnuly".
Je známo, že se Lioness provdala za mudlu Toma Raddlea st., který je otcem Toma Raddlea známého jako lorda Voldemorta, nejmocnějšího černokněžníka všech dob, a Millie Raddleové.

,,Ale já chci vědět víc o těch schopnostech!" řekla jsem směrem ke knize a nabručeně ji položila na stůl. Přišel Severus a sedl si vedle mě. Podívala jsem se na něj s obavami.

,,Než jsem přišel, hádali se a Lily plakala. Také jako ty nemám tušení, co se to s nimi děje, a mrzí mě to. Tohle se mi nelíbí," zadumaně hleděl před sebe a já se k němu přisunula blíž, abych se mohla opřít o jeho rameno.

,,Sobius pořád něco čte. Co když už o Lilyiných schopnostech něco zjistil? A nebo alespoň něco málo tuší?" zamumlala jsem s obavami. Mrzelo mě Sobiusovo chování. Vždycky byl ke své sestře hodný. ,,Měl by sis s ním promluvit ty, Severusi. Rozumí si s tebou nejvíc a bere tě jako vzor. Já zkusím uklidnit Lily a budu muset hledat dál," ukázala jsem na knihy.

,,Věřím tomu, že se to všechno vyřeší," zašeptal a já s úsměvem zavřela oči, když mě políbil do vlasů.

Tak včera jsem psala ty otázky od vás do character asku. Řekla bych, že to bude nejdelší ask:'DD pokud ještě nějaké máte, do soboty se můžete ptát kohokoliv na cokoliv:DDD
Děkuji moc za 16K reads a 3K votes❤❤❤❤
Neplecha ukončena.
Thx, ILY❤
-Milka💕

Other Slytherin girl IV. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat