Scoala...

3.6K 158 15
                                    

P.O.V . SKY
Mergem de ceva timp in parc, ce ma plictisesc.

-Vreti sa mergem acasa? Intreb sperand ca raspunsul sa fie unul afirmativ

-Da....Haide.spune Harry

Ne intoarcem cu totii de inapoi.
.
.
.
.
Deschidem usa si intram.Ma duc  direct in camera si ma trantesc in pat.Stau cateva minute relaxata si se aude un ciocanit in usa.Grozav...toti vor sa imi strice relaxarea.Spun un 'intra', iar pe usa apare cap de oaie.

-Ce vrei?intreb plictisita

-Am venit sa iti spun ca de maine...incepe el

-Continua oita creata! Spun nervoasa

-De maine vei merge la liceu....spune cretul pana la urma.Ce naspa ca trebuie sa merg la scoala...dar sunt in ultimul an.Yey!(sarcasm)

-Dar nu vreau!! Ma zmiorcai eu..

-Vei merge si cu asta am incheiat! Spune Harry autoritar.

Iasa din camera mea si eu dechid sa ma culc.

................

Ma trezesc cu o imensa lene in mine si nu stiu de ce....a da stiu...azi merg la scoala...Naspa.

Ma trezesc si ma duc sa imi fac rutina de dimineata.Ies si aleg sa ma imbrac in:o pereche de blugi albastri, un tricou  alb , o gheaca de piele neagra si vesnicii conversi albi.Parul il pieptan si il las pe spate.La machiaj folosesc:rimel...tus...si putin gloss.

Imi iau geanta cu telefonul si cobor jos.Acolo ma astepta Harry.

Iesim si ne urcam in masina lui.In cateva minute ajungem in fata liceului.Cobor din masina nu inainte de a-mi lua la revedere.Ma indrept spre curtea scolii si pot simti privirile elevilor indreptate spre mine.Ma indrept spre biroul directoarei.

-Buna ziua doamna directoare! O salut politicos

-Buna ziua.Sunteti eleva noua?intreaba aceasta luandu-si nasul din teancul de dosaruri

-Da! Domnisoara Styles.raspund

-Da! Uite orarul si toate celelalte de care ai nevoie.spun ea

-Multumesc.La revedere! Ii spun si plec.

Ies si plec in curte.In timp ce ma plimbam ma ciocnesc de un baiat.Acel baiat era......Tyler.

-Salut! Spun eu

-Salut! De cate ori te ciocnesti de mine? Spune el amuzat

-De mii de ori...spun ,dandu-mi ochii peste cap

-Ok...eu trebuie sa plec.Pa Sky!spune si pleaca

-Pa!ii spun eu.Copilul asta ii ciudat.De cate ori ma intalnesc cu el,pleaca.

Il sun pe Harry ca sa vina dupa mine.
.
.
.
.
Insfarsit am ajuns acasa.Urc in camera mea si arunc geanta intr-un colt al camerei si cobor jos.

-Ti-ai facut prieteni? Intreaba Harry

-Da .Un baiat.spun amuzata de ce fata o sa faca Harry.

-Un...ce?intreaba acesta socat si nervos

Hei sper sa va placa acest capitol , dar sper sa va placa si cartea.Va pup! Pa!♥♥♥♥

Rescris

Harry's little sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum