P.O.V SKY
-Am...eu...nu am vrut....se balbaie Niall-Nialll! Hai sa uitam de chestia asta! Spun cat se poate de calma
-Ok! Spune blondul
-Haide acasa!
Ne indreptam spre masina si ne intoarcem.Drumul a fost tacut.Niciunul dintre noi nu a spus nimic.
..........
Deschid usa si îi vad pe maimutoi stand pe canapea.Ii salut si ma duc in camera mea .
Ma trantesc in pat si intru putin pe:facebook, Twitter, instagram, .Ma plictisesc.Inchid telefonul .
Stau cateva minute asa, uitandu-ma in gol, pana cand......
P.O.V NIALL
Urc rapid in camera mea.Cum ajung, ma trantesc direct in pat.Incerc sa adorm, dar nu pot.Gandul imi sta numai la Sky, la sarutul din parc, la buzele ei carnoase si moi,....Stai! Ce tot spun acolo? Nu pot sa ma indragostesc de sora prietenului meu! Dar ai facut-o! Ba nu! Ba da!Dar, chiar daca m-am indragostit de ea, oricum nu simte la fel.....De unde stii? Ai intrebat-o? Nu..Dar...Niciun dar! Te duci acum si o intrebi ! Ugh! Bine!
Ma ridic lenes din pat si ma indrept spre camera lui Sky si bat la usa....
P.O.V SKY
Aud un ciocanit in usa.Spun un intra, iar pe usa apare blondul meu mancacios.-Hei! Ce vrei!? Intreb eu,sperand la inca un sarut
-Pai...am venit sa vorbim despre ce s-a intamplat azi...spune cu ezitare
-Ok...odata si odata tot trebuie sa discutam despre asta....spun ridicandu-ma in fund
-Pai...spune si se aseaza pe pat langa mine....pentru tine a insemnat ceva sarutul? Spune curios si plin de speranta
Ce!?!?! Nu stiu ce sa spun ! Nu stiu daca il iubesc ....dar totusi...sarutul acela a fost asa de romantic si perfect! De cand am venit, numai la acel sarut m-am gandit.La ochii sai albastriii...la cat de perfect este el!
Stai!?! Ce? Nu pot sa ma indragostesc!dar tot ai facut-o! Ugh! Lasa-ma!
-Nu! Nu a insemnat nimic! Spun cat de cat calma.Nu pot sa cred ca am spus asta.Pentru tine a insemnat ceva? Intreb curioasa.
-Nu...nu! Noapte buna! Spune si pleaca trist
Ma bag in pat, gandindu-ma la Nialll.Oare il plac?
P.O.V NIALL
Eram sigur ca nu ma place! Ce prost am fost.Nu trebuia sa o sarut.Tont! Tont!Acum trebuie sa plang.De ce? Pentru ca fata de care sunt indragostit nu ma place!
Hei! Sper ca va place acest capitol , cu putina drama presarata in el.Va pup! Pa!♥♥♥♥
Rescris
CITEȘTI
Harry's little sister
FanfictionEa:Sora mai mica a lui Harry Styles care a incetat sa mai creada ca fratele ei o sa se intoarca vreodata la ea.Dar ce se intampla cand intr-o zi cand el se intoarce.Il va ierta oare pe Harry sau va fi in continuare suparata pe el.? Se va indragos...