Noi cupluri(partea 1)

1.6K 87 17
                                    

P.O.V SKY
Ma trezesc lenesa din cauza razelor de soare...mai stau putin in pat, relaxandu-ma.Vreau sa ma ridic, dar ceva ma opreste.Ma intorc si dau de un.....blond adormit, cu gura intredeschisa si cu cateva fire rebele ce atarnau pe fata....este...P-E-R-F-E-C-T.

Este micul meu irlandez mancacios.Ma uit la el..este atat de sexy.....Omg!cu greu ma abtin cu greu sa nu il sarut.

-Te mai holbezi mult sau sunt prea sexy sa iti muti privirea.? Imi spune el chicotind

-Taci! Lasa-ma sa ma duc la baie! Spun eu

-Si eu ce primesc in schimb? Imi spun el ranjind pervers

-Mancare! Multa mancare! Spun eu sperand sa scap

-Nup! Vreau altceva! Spune apropiindu-se incet de mine, incepand un sarut salbatic...

Ma ridic rapid si ma duc in camera mea, ducandu-ma in baie, realizandu-mi rutina.Ies si merg in camera mea pentru a ma schimba.Aleg sa ma imbrac intr-un crop-top alb,o fusta neagra bufanta putin deasupra genunchilor,botine negre cu putin toc si Voila!

Aleg sa ma imbrac intr-un crop-top alb,o fusta neagra bufanta putin deasupra genunchilor,botine negre cu putin toc si Voila!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Parul il pieptan si il las pe spate.Ma dau cu putin rimel...tus si gloss.Voila! Sunt gata.Imi iau telefonul si cobor jos.

Ajung aproape de bucatarie si aud o conversatie interesanta.Ma apropii incet de usa si ascult.Stiu ca nu este corect, dar curiozitatea ma impinge.Aud pe cineva coborand si il vad pe Niall.

-Ce faci? Intreaba el

-Shhh! Asculta! Spun eu in soapta

Se pune si el in pozitia mea si ascultam.Deci dupa cum mi-se pare, discuta Molly si...Harry?

P.O.V MOLLY
Stau linistita in bucatarie, savurandu-mi sucul de portocale.Dar nu a putut dura mult relaxarea, ca vine Harry..

-Hei! Spune el

-Hei! Spun eu.Il vad cum se apropie cam prea aproape de mine..ciudat

-Wow! Ce faci? Intreb eu dandu-ma putin in spate

-Molly! Nu stiu cum sa iti spun asta....dar de cand te-am vazut am simtit ceva pentru tine.Stiu ca inainte te uram si intre noi era un razboi permanent.Acum este diferit....eu..eu..cred ca m-am indragostit de tine! Spune el .Sper sa simti ceva pentru mine.

-Eu..Harry..sentimentul este....nu stiu cum sa iti spun ! Spun eu incurcata

-Am inteles! Spun el trist si pleaca

-Harry!....tip dupa el

Suspans!!

La media este Molly.
Sper ca va placut capitolul.Si ce credeti? Vor fi impreuna? Si dupa cum ati vazut dupa titlu, cine credeti ca este al doilea cuplu?

Va pwp!♡♡♡

Rescris

Harry's little sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum