P.O.V SKY
Ma trezesc lenesa din cauza razelor de soare..mai stau cateva minute in pat si decid sa ma ridic pentru a-mi realiza rutina de dimineata.Dupa 5 minute ies si aleg sa ma imbrac intr-o bluza alba,blugi negri,botine crem cu putin toc si o geaca din piele maro.
Parul mi-l pieptan si il las pe spate.Machiajul il las natural.Imi iau geanta si cobor jos..
-Neata! Ii salut eu
-Neata! Spun ei
-Cine ma duce la scoala azi? Intreb si Harry se ridica de pe scaun apropiindu-se de mine
-Tu..de acum vei face scolarizare de acasa, fiindca de-acum incep turneele si nu ai timp de scoala...deci azi esti libera!! Imi spune el fericit
-Yey!!! Spun eu si îi sar in brate
-Si azi mergem la piscina, asa ca fetelor pregatiti-va ca intr-o ora plecam.spune Harry
Eu cu Gemma urcam fiecare in camerele noastre, pregatindu-ne.Eu imi aleg un costum din doua piese cu dungi albe si negre.Peste imi iau o rochita florala si conversii mei albi.Imi iau geanta, unde pun:telefonul, portofelul, glossul si gata.Cobor jos unde o vad doar pe Gemma.Ciudat.De obicei eu eram ultima.
Asteptam...si asteptam , iar baietii nu mai ajung.
-Haideti, printeselor! Strig eu cat pot de tare.Si atunci coboara si uratele printese.
Iesim din casa si intram in masina.In cateva minute suntem la piscina.Coboram din masina si ne indreptam spre piscina, care era interioara.Intram, iar eu imi dau rochita jos, toate privirile indreptandu-se spre mine.
Ma asez pe sezlong si ma relaxez, citind o carte.Stau asa cateva minute, cand oberv ca doua brate imi cuprind talia, luandu-ma pe sus, in curand ajungand in apa.Ma intorc spre aceea persoana si era ...Niall.Nu puc sa spun ceva ca isi preseaza buzele peste ale mele, formand un sarut ata de...atat de...perfect.
P.O.V NIALL
Cand i-am atins buzele acelea carnoase, parca am ajuns in rai..ne desprindem din sarut din cauza lipsei de aer si ca eram sub apa.Ne uitam in ochii unui altuia..ce ochi minunati are...îi iubesc...-Sky..eu..eu te..iubesc! Spun eu emotionat si timid
Hei! Sper sa va placa acest capitol! Pwp!♡
Rescris
CITEȘTI
Harry's little sister
FanfictionEa:Sora mai mica a lui Harry Styles care a incetat sa mai creada ca fratele ei o sa se intoarca vreodata la ea.Dar ce se intampla cand intr-o zi cand el se intoarce.Il va ierta oare pe Harry sau va fi in continuare suparata pe el.? Se va indragos...