P.O.V SKY
Chiar atunci intrand.......Zayn.Rup repede imbratisarea si fug in camera mea.Pai,sa vedem cu ce sa ma imbrac si la ce ora plecam?????P.O.V NIALL
Huh...am scapat.Era cat pe ce ...-Hei! Ceva intre tine si Sky? Ugh! Spune Zayn curios
-Nup..nimic.spun eu rapid
-Bine.De data asta te cred blondule...spune si pleaca.Urc sus ca sa nu stiu...ce sa fac?A da.Sa îi spun lui Sky la cat plecam.Va fi minunat!!!Bat la usa si o vad pe Ea...atat de frumoasa...
-Hei! Pamantul catre Niall! Spune si imi scutur capul
-Am venit sa iti spun ca la 18:00 plecam! Spun eu
-Ok! Spune si inchide usa.
P.O.V SKY
Am inchis usa si deci am o ora sa ma pregatesc...Ma duc in baie, ca sa ma relaxez.Dupa zece minute ies si imi infasur prosopul in jurul corpului meu.
Aleg sa ma imbrac intr-o richie rosie,nici prea scurta,nici prea lunga.Putin bufanta,cu o curelusa neagra prinsa la talia si deasupra avand sclipici rosu si imi aleg o pereche de pantofi negri cu toc si un pic de platforma.
La machiaj folosesc :rimel, eye-liner, fard pe pleoape negru si un ruj rosu aprins.Parul il prind intr-o coafura simpla,adica imi pun o coronita rosie pe cap,cat sa imi tina parul.
Imi iau geanta , in care pun:telefonul, portofelul si rujul.Si Voila!
Aud o bataie in usa si pe ea intra Niall.El era imbracat in:camasa alba descheiata la primii doi nasturi, o pereche de blugi negri stramti ce il faceau sa arate extrem de sexy , sacou negru si o pereche de pantofi.
-Hei! Arati....wow! Spune el uimit
-Nici tu nu arati atat de rau ! Spun eu
Iesim din casa, ca niste spioni; ca sa nu ne observe nimeni.Intram in masina si pornim spre....dracu stie.
-Unde mergem? Intreb eu curioasa
-Surpriza! Spune el,neluandu-si ochii de la drum
-Ok! Spun eu si imi intorc privirea spre geam.
Drumul a fost scurt si am ajuns in fata unui restaurant chiar foarte elegant.Frumos...
Intram inauntru si nici o urma de viata, probabil ca la inchiriat .Imi face semn sa merg inspre o masa.Ne asezam si imediat vine mancarea.Mancam linistiti, pana cand decide Niall sa sparga linistea.
-Vrei sa dansezi!intreaba el,intizandu
-mi mana-Da!spun si mergem pe ringul de dans.
Incepem sa dansam, pe o melodie lenta dar draguta.Dansam noi de ceva timp, pana cand îi simt buzele acelea carnoase,moi,roz si delicioase napustindu-se peste ale mele.
Hei! Sper ca va placut acest capitol.Pwp!♥♥♥
Rescris
CITEȘTI
Harry's little sister
FanfictionEa:Sora mai mica a lui Harry Styles care a incetat sa mai creada ca fratele ei o sa se intoarca vreodata la ea.Dar ce se intampla cand intr-o zi cand el se intoarce.Il va ierta oare pe Harry sau va fi in continuare suparata pe el.? Se va indragos...