Il iubesc?!!?? sau nu...

3.6K 138 7
                                    

P.O.V SKY
Deschid portiera masinii  si ma duc in casa.

-Salut! Îi salut pe baieti

-Salut Sky! Cum a fost la scoala? Intreaba Harry zambind

-Ok...mi-am facut prieteni noi!ii raspund fericita

-Baietii??? Sau si fete...spune cretul rapud

-Ambele....raspund amuzata de  comportamentul lui Harry

-Ambele!??!!! Cate fete si cati baieti?? Te-a sarutat vreun baiat ? Daca da...il omor! Spune nervos si agitat

- Keep Calm, cap de oaie.Si sunt mai multe fete decat baieti...spun pe un ton amuzat

-Ah...scuze Sky! Spune rusinat cretul

-Nu este nimic Harry, asa imi demonstrezi ca iti pasa de mine! Spun si il imbratisez

Ma duc sus si imi fac temele....plictisitor..

Dupa o ora sunt gata si temele.Imi pregatesc ghiozdanul  si decid sa ies la o plimbare, as ca ma schimb intr-un crop top crem,blugi albastri rupti in unele locuri si o pereche de adidasi cu platforma albi.

Parul il pieptan si il prind intr-o coada de cal.La machiaj folosesc putin rimel.Si Voila! Sunt gata.

Imi iau geanta:portofelul si telefonul.Cobor jos si îi vad pe baieti.Oare vor sa vina cu mine?

-Hei! Veniti in parc? Ii intreb eu

-Nu ! Raspund ei plictisiti

-Vin eu! Spune Niall fericit.

Iesim pe usa si ne urcam in masina lui.In cateva minute ajungem in fata parcului.Ne dam jos din masina si de incepem sa ne plimbam.

Discutam despre toate porcariile si aventurile traite din viata noastra, iar eu chiar nu pot  sa cred ca i-a cerut mamei lui sa fie iubita lui(Cititi facts about ca sa stii de ce i-a cerut asta mamei lui).Ne asezam pe o banca.

Stam cateva minute uitandu-ne unul la altul.Nu am observat ce ochi frumosi are.

Il vad cum se apropie incet de mine, pana ce spatiul dintre noi devine inexistent.Ma trezesc din transa cand simt ca si-a presat buzele peste ale mele.Ce!?!?! M-a sarutat?

P.O.V NIALL

Prost...prost...prost ...Niall cum ai putut sa o saruti ? Este clar ca nu simte la fel ca mine, dar totusi poate sa farmece pe oricine cu ochii aia caprui.Stai!! Ce!?!?! M-am indragostit de sora lui Harry?

Dupa ce realizez ce fac ma retrag repede

P.O.V SKY
Cand m-a sarutat am simtit mii de fluturi in stomac , simteam ca lesin, are buzele atat de moi.

Stai! Ce tot spun acolo? Spui ca ti-a placut sarutul! O, taci constiinto! Dar oare......il iubesc !?!?!  sau nu.

Il vad pe Niall cum incearca aa spuna ceva, dae nu poate.

-Am..eu...scuze...nu am vrut...spune Niall

Hei! Sper ca va placut acest capitol.Si va place de Niall&Sky??

Va pup! Pa!!¤♡♡♡♡♡♡♡

Rescris

Harry's little sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum