La mall

1.6K 89 5
                                    

P.O.V SKY
Ma trezesc lenesa din cauza razelor de soare..incerc sa ma ridic, dar un corp binefacut  ma impiedica...era Niall.Incerc sa scap din stransoarea lui de monstru, si am reusit.

Ma uit prin jur si il vad pe Harry intins pe podea si Molly peste el (nu va ganditi la prostii, perversilor).Louis statea jumate pe masa de cafea, jumate pe canapea.Niall statea binemersi pe canapea..Gemma era pe undeva sub masa.....Perrie era pe scari iar Zayn langa ea.Liam ei bine..habar nu am unde este, iar Sophia era cu picioarele pe Harry si cu capul pe Gemma.Urc in camera mea,impiedicandu-ma de Perrie si Zayn...Ajung intr-un sfarsit in camera mea.Intru in baie si imi realizez rutina de dimineata.Ies si aleg sa ma imbrac intr-un pulover negru pe care scrie cu rosu Versace,o fusta alba bufanta si o pereche de balerini negri.

Ies si aleg sa ma imbrac intr-un pulover negru pe care scrie cu rosu Versace,o fusta alba bufanta si o pereche de balerini negri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Parul il pieptan si il las pe spate.La machiaj folosesc  rimel....tus...si luciu de buze rozaliu.Imi iau telefonul si cobor jos,unde toti acum se trezeau.

-Neata oameni buni! Spun eu trecand pe langa ei

-Neata ! Spun eu somnorosi, urcand in camerele lor.
Intru in bucatarie si il vad pe Liam..deci aici era cand m-am trezit..

-Neata! Il salut eu

-Neata! Spune el.Imi  pregatesc micul dejun si incep sa mananc.Termn de mancat si marg in living, asezandu-ma pe canapea.Cobor toti jos si stam cu totii uitandu-ne unii la altii.

-Mergem la mall?? Intreaba Perrie

-Da! Spunem noi, fetele

-Nu!spun baietii

-Ok! Noi plecam! Pa baietii! Fara prostii! Spun eu si plecam spre mall

LA MALL
Ajungem la mall, intrand in tiate magazinele:H&m, Victoria's Secrets si multe altele..

DUPA DOUA ORE
Dupa doua ore ne hotaram si noi sa mergem la Starbucks, sa ne relaxam putin.Intram si ne asezam la o masa.Vine un chelner si ne ia comanda.

-Buna ziua! Ce doriti! ? Intreaba el

-O limonada! Spune Sophia

-Un capuccino! Spune Perrie

-Un sandwich si un suc de portocale! Spune Gemma

-Un suc de mere! Spune Molly

-Eu vreau  o limonada si un hamburger! Spun eu si chelnerul pleaca, iar dupa cum am vazut cam flirta cu mine! Imi pare rau pentru el, dar sunt luata!

-Cineva are un admirator! Spun Sophia si chelnerul acesta se întoarce cu comanda, lasandu-mi un bilet pe masa, cu......numarul lui de telefon.Il chem inapoi, pentru...vedeti voi

-Scuza-ma! Dar pentru ce este biletul? Il intreb eu

-Pentru.aa..aa se balbaie el

-Oricum am iubit! Prostule! Nici macar nu stii sa flirtezi! Spun si plec cu fetele inapoi acasa.

Ajungem acasa, iar acolo era un adevarat.....curatenie! Ma asteptam sa fie murdar..deci se pare ca sunt plecati...farsee!!!!

Hei! Sper sa va placa capitolul.Pwp!♡♡
.
Rescris

Harry's little sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum