Louisnak igaza van.Nem törhetek össze olyan valakit akit nem kellene.Persze,morbid egy olyan csaj szájából ezt hallani aki,embereket öl.Mintha tehetnék róla.Na jó igen, teljes mértékben az én hibám,hogy ide jutottam.Lassan már azt sem tudom,hogy hány éves vagyok.
-Megjöttem-kiáltottam el magam.
-jaj,de jó.Pont időben!Ad ide gyorsan a tejet.-libbent elém anya.
Kérését teljesítve a kezébe nyomtam a dobozt, ő pedig gyorsan rohant vissza a konyhába.Utána vittem a szatyort és leraktam az asztalra.
-Ne bajlódj a kipakolással,menj csak fel a szobádba tanulni.
-Okés,köszi-mondtam majd felslattyogtam az emeletre
A szobámba ülve kis híján szívrohamot kaptam.
-Evan!Mi a jó szagú Isten keresel itt-sziszegtem,nehogy anyum meghallja.
-Csak gondoltam meglátogatlak.Meg megkérdezem,hogy van Harry.
-És akkor miért az én szobámba ücsörögsz és miért nem az ő idegeit készíted ki?!
-Abba mi élvezet lenne?Tőled sokkal izgalmasabb hallani a történteket.
-Ez így igaz,de csak abban az esetben,ha történt is valami.De ez most perpillanat nem igaz.
-Na és a tegnap este?
-Komolyan nincs jobb dolgod,mint engem idegesíteni?!
-Ezt a hangnemet nem akarom többet hallani!Mindketten tudjuk,hogy ki vagyok,és azt is tudjuk véletlen balesetek mindig vannak.Nem,de?
-Mondanám,hogy nem mered meg tenni,de sajnos képes vagy rá.Mi a poén abba, hogy tönkre teszed az életem?Eléggé megbűnhődök,s hidd el megbántam.
-Nos erre akkor kellett volna gondolni, mielőtt megteszed, Avril .
Annyira utálom ezt a nevem.Direkt mondta.Ha lehetne megfojtanám egy kanál vízbe...
-Na,de Av!hogy néznék ki vízi hullaként?!-szólal meg hirtelen.
-Légyszíves szállj ki a fejemből!
-A szép hölgy kívánsága számomra parancs,de-itt leguggolt elém,mert a "beszélgetésünk" közben leültem az ágyra-én a te helyedben jobban odafigyelnék kivel barátkozom.
-Milyen jó,hogy én nem te vagyok!
Persze ezt már nem hallhatta, hisz ismét eltűnt.Mint mindig.Alig ültem 2 percig a csendben,ami körülvett,megcsörrent a telefonom.
-Haló,tessék.
-Szia,Harry vagyok!
-Á szia!
-Izé..arra gondoltam,hogy találkozhatnánk.
-Figyelj Harry. Nagyon édes és aranyos srác vagy,pont ezért nem tartom jó ötletnek.túl veszélyes velem lenni.
-Szeretem,a veszélyes dolgokat.
-De Harry,ez más.
-Csak adj egy esélyt,kérlek.
-Rendben,legyen.De csak egy feltétellel.
-S mi lenne az?-kérdi kíváncsisággal a hangjában.
-Két hét múlva vasárnap. Onnéttól kezdve el kell feledni a másikat.Úgy teszünk,mintha sose ismertük volna egymást.Ha összefutunk valahol,meg se mukkanunk.Csak elsétálunk.
-De miért?
-Csak.Majd elmondom akkor.Addig viszont élvezzük a pillanatot.
-Rendben.
DU LIEST GERADE
Az ördög táncosa[BEFEJEZETT]
Übernatürliches-Van barátnőd? -Nincs. -Szerencséd, különben meg kellett volna öljelek. Figyelem! A történet kitaláció, bármely összefüggés a valósággal a véletlen szüleménye lehet.Tartalmazhat vért, +18 -as részeket, trágár szavakat!