*Harry szemszöge*
Fáj a fejem. Lüktet. Mikor a tarkómhoz érek, érzem a meleg folyadékot lefolyni oldalt. Mi történt? Krystal kirohant, kiabáltunk egymással, veszekedtünk? Aztán..... Aztán:
-Sajnálom Harry, nem akartam, de te vagy ilyen makacs!
Egy erős lökést éreztem a vállaimnál. Neki csapódtam a falnak és most itt vagyok.
Felnéztem az égre , ahol egy darab felhő se volt. Ragyogóan sütött a Nap. Pedig emlékszem, mikor Krystal után rohantam egy sötét felleg közeledett. Várjunk csak hol van Krystal?
A lány az úttest közepén térdelt, üres tekintettel bambult maga elé. Nem vette észre, hogy figyelem őt. Szerintem azt se vette volna észre, ha késő este lenne már. Teljesen bele volt merülve a gondolataiba. Láttam, ahogy gondterhelt ráncok jelennek meg az arcán, s düh és harag fut át rajta.
-Krys- suttogtam, ugyanis több nem tellett tőlem.Így is olyan volt, mint egy kísértet halk sóhaja.
Meglepetten felém kapta a fejét. Felállt és leporolta a szoknyáját. Lassan idesétált mellém és leült.
-Sajnálom Harry. Mindent annyira sajnálok.Nem akartalak belerángatni ebbe...
-Krystal, te....
-Ne, Harry. Csak ne mondj semmi olyat ami nem igaz. Mert még nem tudod, de igenis beleráncigáltalak...Gyere hadd segítsek legalább-mondta majd közelebb hajolt.Kezeit ráhelyezte a sebemre.Lehunyta szemeit,majd furcsa bizsergés szaladta végig a testemen. Lassan kezdett elmúlni a lüktető érzés a halántékomon. Odanyúltam, de nem volt ott semmi. Vagyis egy apró varr.
-Ezt mégis, hogy a fenébe csináltad?
-El fogom mondani-szemhéját lecsukta és úgy folytatta-de egy kicsit hadd rendezzem a gondolataim.Utána elmegyünk valami nyugodt helyre és elmesélem....
Neki dőlt a vállamnak és mélyeket lélegzet. Félek. Félek , hogy mit fog mondani . Mert oké, teljesen normális , ha bejön egy olyan csaj aki kicsit paranormálisan viselkedik. Megjelenik és eltűnik. Random. És ezt annyira természetesnek veszi. Begyógyítja a vérző sebem. És valami furcsa pasassal barátkozik. Szóval, igen félek.Már-már rettegek.Pedig, biztos van rá valami épelméjű magyarázat. Biztos nem maga az ördög, ugye?
Halihó!
Ne haragudjatok,hogy ilyen rövid részt hoztam, ennyi kihagyás után. Mondhatnám, hogy az a francos iskola, és van benne valami igazság is,de legfőbb indokom, a mérhetetlen lustaságom. Igyekszem többször, hosszabb részeket hozni.
Egyébként fenn az új kedvenc számomat hagyom :)
All The Love,
F
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Az ördög táncosa[BEFEJEZETT]
Мистика-Van barátnőd? -Nincs. -Szerencséd, különben meg kellett volna öljelek. Figyelem! A történet kitaláció, bármely összefüggés a valósággal a véletlen szüleménye lehet.Tartalmazhat vért, +18 -as részeket, trágár szavakat!