UYARI

345 30 29
                                    

Herkese merhaba arkadaşlar bu bizim ilk kitabımız umarım beğenirsiniz şimdiden teşekkür ederiz.iyi okumalar.Mediada Asel var.

Alarm'ın lanet sesi ile uyandım. Sinirimi alamayıp telefonumu yine ve yine duvara fırlattım. Alt kattan çağrının sesi geldi "yine mi telefon fırlattın sarışın" dedi. Çağrının geldiğine mi sevinsem bilemedim "ne var lan sabah sabah geliyon" dedim. "Aşk olsun ben burda senin ayağına kadar geliyorum sen bana bağrıyorsun kaldırda kıçını yeni eve gidelim" dedi "tamam be bekle" dedim bende. Haaa çağrı kim mi. Çağrı benim gözüm kapalı güveneceğim tek insan. Kendisi tam bir psikopat ve egoistir ama hakkını yemeyeyim yakışıklı pislik. Yeni eve taşınma nedenimiz ise;

24.10.2016

Okula geldim, yine korkak bakışlar falan. Sınıfa çıktım ve yerime geçtim. Kulaklarımı takıp müzik dinlemeye başladım ,bir anda kulağımdan kulaklık çekildi kim buna cesaret ederdi ki büyük ihtimalle hayatına veda eden kişi.Hızla ayağa kalkıp kim olduğunu umursamadan boğazına yapıştım.Tabiki alev di.Alev tam bir sürtük dü onun bunun altında inlemeye bayılır.Bir anda sınıfa müdür geldi ve bizi odasına çağırdı off yine laf laf ama hepsi boş laf .Alevin boğazını bıraktım ve müdürün odasına yürümeye Başladık.Kapıyı çalmadan içeri girdim.Bir anda konuşmaya başladı "yeter artık ikinizden de bıktım ikinizi de okulumda istemiyorum" dedi bir anlık sinirle yakasında tutum ve kaldırdım sonra bağırarak konuştum "adam olsaydın da adam akıllı bir düzen kursaydın ama gerçi kursan bile uymazdım senin boktan okuluna kalmadım" dedim ve yakasını bırakıp odadan çıktım.

Şimdiki zaman

İşte böyle şimdi kendi okulumda okuyorum.Çağrı da beni bırakmak istemediği için benimle geliyor. Banyoya gittim duş alıp çıktım. Ve üstümü giydim.

Aşağıya indim ve kahvaltı için masaya oturdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağıya indim ve kahvaltı için masaya oturdum."dikkat et asel eğer bir sorun çıkarsa hemen beni arıyorsun,çağrı asel sana emanet" dedi babam. "Tabiki" dedi çağrı.

Kahvaltımızı edip gitmek için ayaklandık kapının önüne gelince "Önce sen sarışınım" dedi çağrı bende gülüp dışarıya çıkıp arabaya bindim.Vedaları sevmediğimizi sarılmadım.Çağrıda arabaya bindi ve yolculuk başladı.

Uzun bir yolculuktan sonra kalktım.Kalktığımda gelmiştik arabadan indim ve kalacağımız eve şöyle bir baktım güzeldi ama daha koyu renkler olsa daha iyi olurdu

Odama çıktım güzeldi ama beyazlar siyah olsaydı daha iyi olurdu gerçi bu oda benim hayatımı yansıtıyordu siyah benim hayatım beyazlar ise çağrı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odama çıktım güzeldi ama beyazlar siyah olsaydı daha iyi olurdu gerçi bu oda benim hayatımı yansıtıyordu siyah benim hayatım beyazlar ise çağrı."çağrı sanki çok beyaz" kes lan iç ses bozuntusu kardeşime laf söyletmem.

"çağrı sanki çok beyaz" kes lan iç ses bozuntusu kardeşime laf söyletmem

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Aşağıya inip koltukta yayıldım."lan kaldırda kıçını okula kayıt yaptırmaya gidelim" dedi çağrı "bir telefonuma bakar ne gerek var gitmeye" dedim bende sorarcasına "bir telefonunu bu sabah kırdın iki kaldırsana azıcık kıçını uyuştun ya" dedi cebimden iPhone 7 yı çıkarıp masaya fırlattım "Bende telefon bitmez yavrum" dedim sırıtarak "lan başta niye söylemiyorsun beni yoruyorsun" dedi ve kendini koltuğa bıraktı.Telefonumu fırlattığım yerden aldım ve bir iki numara tuşladım "buyrun" dedi müdür diye düşündüğüm adam " ben asel AKSOY" dedim "A aa asel hanım babanız her şeyi halleti efendim isterseniz hemen bu gün başlayabilirsiniz sınıfınız her şey belli 11/B" dedi adam allahım ne konuştun behhh "tamam" dedim ve kapatmasını beklemeden kapattım."Her şey ayarlanmış esmerim sınıf falan belli bu günde istersek gidiyormuşuz" dedim bende "tamam gidelim de sen bana uzun zamandır esmerim demiyordun" dedi "tamam derim bundan sonra" dedim ve ayağa kalktım arkamdan da çağrı kalktı kapıyı açıp çıktım ve BMW'e bindim sonra son gaz okula doğru gittim.

Okula geldiğimde çağrı da gelmişti "şerefsiz benden önce gelmişsin" dedim tıslayarak "hep sen mi geleceksin sarışın" dedi ve okula yürümeye başladı lan bu bana artistlik mi taslıyor.Hızla yanına gittim ve kafasına vurdum "bana bak esmer bana hava yapma" dedim ve yürümeye devam ettik.

Sınıfa girdiğimizde bir çocuk dikkatimi çekti kumral saçları vardı ama çok bakmadan en arkaya Geçtim.Ben ona bakmasamda onun bana baktığını hissedebiliyorum.Sınıfa hoca girdi herkes ayağa kalktı ama ben,çağrı ,şu kumral ve yanındaki kalkmadı.Onlara döndüğümde hala bana bakarak sırıtıyordu "sen niye kalkamıyorsun ufaklık" dedi.Ufaklık dediği için benim sinirler yine tavana çıktı "bir kiminle konuştuğuna dikkat et iki laflarına dikkat et yoksa senin için kötü olur" dedim ve önüme döndüm.Salak kumral tam konuşacakken hoca "oturun çocuklar ve poyraz sakin ol sizde kendinizi tanıtın" dedi bize bakarak bir ara bu kadına saygıyı öğretmem lazım "sen mi öğreteceksin" evet canım ben ve kes sesini.Çağrı "çağrı" dedi ve bana bakıp sırıttı bunun ne demek olduğunu biliyordum konuş ve lafı sok "asel,bizim için bu kadarını bilseniz yeter" dedim ve güldüm.

Dersin sonlarına doğru yandan bir kağıt geldi.Kağıt'ı açıp okudum.
'yeni geldin diye bir şey yapmıyorum ama kurallara uysan iyi edersin ne kuralları diye soracak olursan benim kurallarım.Ayağını denk al ufaklık kiminle uğraştığına dikkat et'
Yazıyordu.Lan sen kimsin de bana kafa tutuyorsun lan.Zil'in çaldığını duyar duymaz hızla poyraz denen mal'ın yanına gittim ve elimi sertçe masaya koydum ve bana bakmasını sağladim."Bana bak sen ve senin ucuz tehditlerine kanacağımı falan sanıyorsan çok yanılıyorsun benle uğraşma seni uyarıyorum yoksa çok kötü seyler olur ve senin saçma salak kurallarına uymayacağım" dedim hızla yerime geçerek kafami masaya koydum.Çağrı kafam'ın rahatsız olduğunu düşünerek kafamı kaldırıp bacağına koydu.Uykuya dalmam çok uzun sürmedi.

2 KARA KUTUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin