Merhaba arkadaşlar kitabımızın ikinci bölümü ile karşınızdayız umarım begenirsiniz iyi okumalar.Medyada çağrı var.
Çağrı'nın sesi ile uyandım "sarışınım kalk hadi okul bitti".Kafamı kaldırdığımda karşıma çakma mafya çıktı."o ooo çakma mafya da burdaymış" dedim "aynen ufaklık" dedi.Ufaklık dediği için benim sinirler yine tavana çıktı "sikerim lan ufaklığını" dedim bağırarak üstüne yürüyordum ki çağrı kolumu tuttu ama ben hemen çektim o sırada poyraz konuştu "noldu ufaklık sevgilin seni sakinleştiremedi mi" diyebir soru yöneltti.Ben ve çağrı çakma mafyanın dediği şeye gülmeye başladık.Çakma mafyaya bir şey demeden sınıftan çıktık.Arabalara atlayıp önümüze ilk gelen kafeye girdik.Garson siparişlerimizi almaya geldi "ne istersiniz efendim" diye sordu garson.Çağriya baktım ne istediğimi biliyordu "biz bir tane cheesecake iki tane de filtre kahve" dedi çağrı.Kapı açıldı içeri çakma mafya ve ekibi girdi şaşırmış bir ifade ile bizim masaya geldi ve "ne oldu ufaklık sınıfta sevgilinle yiyişemedin mi??" Diye sordu.Bu soruya biraz şaşırmıştım "seni ilgilendirir mi?" Diye soruyla karışık cevap verdim.Bir şey demeden çaprazımızdaki masaya seslice oturdu ve gözlerini bizim masaya dikti.
Poyraz'dan
Sınıfa yeni bir kız geldi.Güzel bir kızdı hatta çok güzel bir kızdı ama o da diğerleri gibi sürtüktü.Yaninda da bir tane dangalak vardı sürekli kıza yanaşıyordu.Kızın benimle inatlaşması onun diğerlerinden farklı olduğunu gösteriyordu ama beni tanımıyordu ve bu kız çok garipti kızlar bana ters davranmak yerine yanaşmaya çalışırdı.Bu kızı araştırmak gerekiyor.Adamlarımdan birini aradım ve "Asel AKSOY' u araştırın eğer akşama kadar sonuç bulamazsam işinin ve hayatının sonu gelir" dedim "tamam abi" dedi ve bende suratına kapattım.Her zamanki kafeye gittik tabiki yanımda arda ve oğuz vardı.Arda benim en yakınım,oğuz ise grubun piçi."lan yavşak telefonun çalıyor" dedim oğuz telefonu açtı ve "efendim bebeğim" dedi ben boşu boşuna boşuna yavşak demiyorum.
Kafeye gittik asel ve yanındaki yavşak ile karşılaştım.Aslında şaşırmıştım yanına gidip onu gıcık edicem şeyler söyledim ve çapraz masalarına oturup gözümü onlara diktim.Telefonuma mesaj sesi geldi baktığımda asel'in hayatı yazıyordu son lisesinden atılmış neden;
Alev eğilmez ile kavga etmiş siktir alev mi?
İkinci siktir Karamelek mi?
Üçüncü siktir bu kızın hiç sevgilisi olmamış ki çağrı en yakınıymış.Eee üç siktir fazla.Asel'den devam
Ya bu çocuk beni sinir etmek için mi doğmuş? Anlamıyorum bir de tip tip bakıyor.Cafede mesaj sesi duyuldu.Poyraz telefona şaşkın şaşkın bakıyordu.Kafasını bizim masaya çevirdiğinde göz göze geldik.Masadan hışımla kalkıp kafeden çıktı .
Poyraz'dan
Kafeden çıkar çıkmaz mesajı yollayan adamı mı aradım ve bilgilerin doğru olup olmadığını sordum içimde bir umut vardır ama her şeyin doğru olduğunu öğrenince o umutta kayboldu.Dışardan masum görünen kız benim en büyük rakibim kara melek olamazdı.Bu kız benim en büyük rakibim diye daha önce hiç görmemiştim.Daha doğrusu kimse bu kızın kara melek olduğunu bilmiyordu.Ne yapacağımı bilmiyordum o masum kızdan nasıl yer altı mafyalarınınen büyüğü çıkar ki anlamıyorum.
Asel'den devam
Ne olduğunu anlamamıştım bir mesaj geldi ve gitti aman neyse çok ta umrumda.Siparişlerimiz geldi ben cheesecakemi yerken çağrı da filtre kahvesini bitirdi bende en son kahvemi içtim ve hesabı ödeyip eve doğru yola çıktık.
Eve geldiğimizde yan bina'nın kapısı açıldı ve içeriden poyraz çıktı,nasıl ya?? Oda beni görünce şaşırdı sonra yanımdaki çağrıya kaydı gözleri ve öfkelendi "asel bir gelsene" dedi poyraz.Çagriya baktım ve olumlu anlamda kafamı sallayıp poyraz'a doğru yürüdüm "senle ciddi bir şey konuşmamız lazım" dedi bende "tamam" dedim "sen Karamelek sin deil mi?" Dedi umut beklercesine sanki hayır desem rahatlatacaktı."Se-sen nerden biliyorsun" dedim.Gözündeki umut sönmüştü "sadece derin bir araştırma" şimdi ne yapacaktım ben "bak poyraz bunu başkasına söylersen sonuçlarına katlanırsın" dedim.Alayla güldü "sen beni hafife aldın herhalde kara melek,sence ben kimim?" Dedi.Şöyle bir süzdüm onu dikkatimi kolundaki şimşek yani fırtına dikkatimi çekti "fı-fırtına" dedim.Güldü.Bu gülme sinir edici bir gülme idi.Poyraz "tahmin etme yeteneğin mükemmel" dedi bende poyraz arkamda bırakarak çağrıya doğru yürüdüm.Çağrıya kaş göz işareti yaptım ve eve girdik.Çagri eve girer girmez aklındaki soruyu sordu "o herif sana ne dedi" Bende "kara melek olduğumu öğrenmiş ve o benim ezeli düşmanım FIRTINA'YMIŞ" bu dediğime şok olmuştu.Bana o herifle konuşmamla ilgili uzun bir konuşma yaptı.Yemek yemek için dışarıya çıktık.Yemeyi yiyip eve geri donduk.Canım sıkkın olduğu için direk odama çıkıp yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 KARA KUTU
ChickLitAsel AKSOY ;Babası ve yaşadıkları yüzünden hayatını mafyaya adayan genç kız.Hayatı karanlık tek bir aydınlık noktası var o da çağrı. Gözü kapalı tek güvenebileceğim tek insan. Son okulumda kavgamdan dolayı atıldım ve babamın yani ilerideki benim oku...