ATEŞ

179 25 24
                                    

Merhaba arkadaşlar bölüm biraz geç geldi kusura bakmayın. Umarım beğenirsiniz.Medyada poyraz var.

Takmayacaktım.Melis dans edenlerin arasında kaybolmuştu resmen poyraz yan masaya bakıp öldürücü bakışlar atıyordu,yan masa bana bakıyordu.Ben mı ben öyle durup telefonda çağrı ile yazışıyorum.

Ç;Naber güzelim
A;iyi esmerim
Ç; Neredesiniz?
A;Bar
Ç;Lan tehlikeli mı orası yarın dönücem zaten.
A;Yok esmerim neyse sonra tekrar yazışırız.

Dedim ve WhatsApp'dan çıktım ve yanına birinin geldiğini fark ettim kafamı kaldırdım ve gelen kişiye baktım.Bu okulda gördüğüm çocuktu yanıma oturdu hiç takmadım ve Instagram'a girip sayfalara bakmaya başladım takı çocuk konuşana kadar da ben devam etmeyi düşünüyordum.
"Merhaba,ben egemen" dedi ve elini uzattı çocuğun suratına iki saniye baktıktan sonra tekrar kafamı telefonuma çevirdim ve "Asel" dedim ve kafamı önüme çevirdim ama keşke çevirmez olsaydım poyraz'ın bana attığı bakışlar gerçekten de korkutucuydu.Egemen konuşmaya devam etti "bu günkü attığın yumruk cidden iyiydi tebrik ederim" dedi suratımı ona çevirdim ve ona döndüm "normaldir iki yıldır kick box
Yapıyorum bir yıldır profesyonelim" dedim "okulda mafya olduğunu söyleniyor ama kim olduğunu kimse bilmiyor" dedi "evet doğru bundan çekinmiyorum ama sana da kim olduğumu söyleyecek değilim" dedim gözlerime daha derin bakmaya başladı "peki sana benim ateş olduğumu söylesem hani yaptığın bütün işlerde yanında olan ateş" dedi.Nasıl ya ateş olma imkanı var mıydı? Hani  şu bana yaptığımız bütün işlerde bize bulaşmadan destek olan  ateş yani fırtınanın tam tersi olan ateş?Ama bu ne kadar doğru "nerden inanıcam peki ben buna" dedim şüpheyle "gizli kod,mesajlar,projeler ve en önemlisi ya eren bunu bilen sadece ben ve çağrı değil miyim? asel" dedi evet oydu.Çağrı ile konuştuğumda beni tuttukları yeri bulanın ateş olduğunu söyledi."Peki egemen her şeye emin olmak için kodu da söyle o zaman" dedim kod;Gün ağırdı sanmayın... güneş batıdan doğdu.. gün,geceden daha kara kestiremiyorum nasıl kapanır bu yara'ydı.
Egemen kulağıma yaklaştı ve "Gün ağırdı sanmayın... güneş batıdan doğdu.. gün,geceden daha kara kestiremiyorum nasıl kapanır bu yara" dedi ve geri çekilip güldü "inandın mı?" Dedi "inandım ama okulda normaliz egemen okulda sorun çıkarsa babam buna pek sevinmez ve sen beni nerden buldun" dedim alayla güldü "tamam babanın mutsuz olmasını istemeyiz zaten,ve Asel beni çevrendekiler gibi salak sanma özellikle karşında duran fırtına gibi seni yenebilmek için kullandığı basit yol gibi seni bu konuda uyarmaya gerek duymadım çünkü bunu anlamayacak kadar salak değilsin,yaptığım küçük bir araştırma ve soyadın" dedi ve göz kırptı.Egemenin fırtına demesiyle aklıma poyraz geldi ve bakışlarımı önüme çevirdim ve poyaraz'ın hızla buraya geldiğini gördüm.Yanımıza geldiği anda beni kolumdan tuttu ve yanına çekti.Egemen tam ayağa kalkıyordu ki "egemen dur sen ben geliyorum" dedim ve bu sefer ben poyarazı çekmeye başladım boş bir koridora geldiğimizde kolunu bıraktım " ne işin var senin o piçle" dedi "ya seni niye ilgilendiriyor" dedim bende alayla "asel bak Egemen'in kim olduğunu bilmiyorsun o ateş" dedi bende poyraz'a alayla baktım "sen beni araştırmışsın ama fazla bilgi bulamamışsın herhalde poyraz zaten istesende bulamazsın istersen dene bakalım çakma mafya" dedim ve geri çekilip bizim masaya doğru ilerlemeye başladım.

Poyraz'dan

Okul bittikten sonra bir adam görevlendirdim asel'i takip etmesi için görevlendirdim.Bende eve gittim.Koltukta oturup telefonla uğraşıyordum ki telefonum çalmaya başladı.Arayan kişiye baktığımda görevlendirdiğim adamdı.Telefonu açtım "abi Asel hanım Melis hanımla DARK bar'a geldi" dedi bunu duyar duymaz telefonu kapattım ve Arda'yı aradım ikinci çalışta telefonu açtı.
"Efendim kardeşim"
"Arda hazırlan yarım saat sonra dark barın orda ol"

Dedim ve telefonu kapattım.Sonra odama çıkıp duş aldım ve kıyafetlerimi giydim sonra arabanın anahtarını alıp evden çıktım ve bara doğru yol aldım.Bir an önce asel'in güvenini kazanıp onu bitirmem lazımdı.

Bar'a geldiğimde Arda oradaydı, adamlardan birine anahtarı fırlattım ve ardanın yanına geçip bara girdik.Asel'i aradım yanında Melis ile oturuyordu tam karşılarına oturdum.Bir zaman sonra Melis dans edenlerin arasına karıştı Arda ise koruma amaçlı melisi gözetliyordu beş dakika sonra egemen içeri girdi benim çaprazıma asel'in ise yanın daki masaya oturmuştu.Ben egemen'e egemen ise asel'e bakıyordu ve bu benim sinirlerimi bozuyordu.

Egemen kalkıp asel'in yanına oturdu ve konuşmaya başladılar zaman geçtikçe sinirlerim daha da bozuluyordu hızla yanlarına doğru yürümeye başladım ve yanlarına vardığımda asel'i direk kolundan tutup kaldırdım ve yanıma çektim egemen ayağa kalkacaktı ki bende yumruğunu hazırlamıştım ama Asel "egemen dur sen ben geliyorum" dedi ve beni kolumdan tutup çekmeye başladı boş bir koridora geçtiğimizde  kolumu bıraktı bende konuşmaya başladım " ne işin var senin o piçle" dedim "ya seni niye ilgilendiriyor" dedi sinirle bakamya başladım ve "asel bak Egemen'in kim olduğunu bilmiyorsun o ateş" dedim alayla konuştu "sen beni araştırmışsın ama fazla bilgi bulamamışsın herhalde poyraz zaten istesende bulamazsın istersen dene bakalım çakma mafya" dedi ve geri çekilip gitti.Hızla telefonumu çıkardım ve adamlarımdan birini aradım.
"Buyrun poyraz bey"
"Bana Asel Aksoy ve Egemen Duman'ın aralarındaki olay ne bul eğer böyle bulamazsan kara melek ve ateşin aralarındaki olayı bul"
Dedim ve kapattım sonra da kendi madama gittim ve sertçe oturdum.
Yarım saat sonra mesaj geldi.

Kimden;Kerem

Abi her yolu denedik ama öyle bir şey bulamadık adamlardan konuşturmaya çalıştık ama yok.

Mesajı okuduktan sonra sinirle asel'e baktım alayla bana bakıp güldü.Merak etme kara melek bu oyunların bana  uzun sürmez.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 16, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

2 KARA KUTUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin