Merhaba yeni bir bölümde karşınızdayız umarım begenirsiniz iyi okumalar? Medya da çağrı var.
Melis'i eve bıraktıktan bende eve gittim.Bagaja arabayı bıraktıktan sonra tam eve girecektim ki biri kolundan tutup beni çekti ve sert bir bedene çarptım.Anında kendimi geri çektim ve beni çekenin kim olduğunu umursamadan suratına yumruk atıp karnına tekme attım.Bir anda acı dolu bir ses geldi "lannnnn" diye bağırdı poyraz.Ben demin poyraz'ı dövdüm "gerizekalı sen niye beni çekiyorsun benim canımı sıkma uzak dur benden poyraz uzak yaklaşma bana konuşma benle hatta bana bile bakma poyraz karşında Kandıra bileceğin basit bir kız yok amacının farkındayım ama benden uzak dur durmazsan ne kadar ileri gidebileceğimi tahmin bile edemezsin" dedim ve eve gittim.
Sabah uyandığımda üşüyordum hasta oluyordum.Üstümü değiştirdim ve kahvaltı yapmadan çıktım.
(Asel'in kıyafeti)Gözlüksüz.
Evden çıkmadan önce melise mesaj atmıştım. Yani sonuç olarak onuda alıp okula gidicem. Melisin evine geldiğimde kapıda bekliyordu beni. Hızlıca arabaya bindi ve "günaydın" dedi. Bende "günaydın" dedim. Yüzümü görünce melis "noldu? hasta mısın? yüzün çok solgun" dediği anda susturdum onu. "Bir şeyim yok" diyip geçiştirdim. Bana "nasıl bir şeyin yok? yüzün bembeyaz olmuş" dedi. Pek cevap vermek istemesemde "iyiyim ben" dedim. Ve okula geldiğimize şükrederek sınıfa doğru yürümeye başladım. Peşimden de melis geliyordu. Sınıfa girdiğimde poyrazla alevi görünce hasta olduğum için bozuk olan moralim. Sınırları zorladı ve daha da bozuldu . Sanki bugün her şey kasıtlı yapılmış gibi. Çağrımı , esmerimi özledim ben. Poyraz da orada mal gibi sırıtırken yüzümü görünce suratı düştü. Hasta olmam onu üzmüş olamaz bence. Kesin beni görünce kötü oldu. Neyse şuan o gerizekalıyı düşünemem mümkünse benden uzak dursun. Daha da uzak yani. Ama çocuk hala bana bakıyor. Önüne dön dercesine bir bakış yolladım. Ama inatla bana bakmaya devam etti. Bende bu sefer iyice gözlerinin içine baktım. Kim çekerse o yenilecekti. Belliydi yani. Oda anlamıştı sanırım. Her boku anlaması da iyi değil yani. Neyse hoca sınıfa girdi. Çağrı olmadığı için sadece ben ve poyraz kalkmadık. Alev de kalkmak istemez biliyorum. Ama götü yemedi bence. Ne kadar bozuntuya vermesede okulun benim olduğunu öğrenince korktu. Gözlerinde gördüm yani. Biz bu sırada bakışmaya devam ediyoruz. Hoca yoklamayı almaya başladı. Benim ismim gelince elimi kaldırdım. Poyrazdan gözümü kaçırmadan. Onun ismi söylenince oda dalmışken cevap vermedi ve onun grubundan bir çocuk ona vurdu. Dikkati dağılınca bana bakmayı kesti. Elini kaldırıp bana baktığında ona piç smile yüz ifadesiyle bakıyordum. Sonra zafer bakşına döndüm. Poyraz daha da sinirlendi ve sınıftan çıktı. Bende mutlu bir şekilde hocaya döndüm. Poyrazın arkasından kafasını sağa sola çeviriyordu. O anı asla unutmıyıcam. Düşünün kel kafalı şişko bir adam kızıyor. Kısa olan boyuyla. Akla zarar biliyorum. Ders öyle böyle derken bitti. Bende bir oh çekip melisin yanına gittim. Başım ağrıdığı için ilaç istedim. Onda olmadığını söyledi. O sırada poyraz sınıfa girdi. Bende ağrı kesicisi olan varmı dedim. Yüzüme doğru gelen kutuyu son anda tuttum ve böyle bir odunluğu hayvanlığı yapabilecek olan tek kişiye baktım? Tahmin? Tabiki de poyraz. Yüzüme çarpmamıştı en azından. Adının oğuz olduğunu öğrendiğim çocuğa döndü ve konuşmaya başladılar. Bende ilacı içtikten sonra kutuyu poyrazın kafasına atıp. Meliside kolundan çekerek kantine götürdüm.Bu nasıl bir hayvanlık."senin işkencelerinin yanında hiç birşey" kes yoksa ben seni keserim.Kantinde bir masaya oturup beklemeye başladık."ya Asel akşam bir şeyler yapalım mı?" Dedi bende bakışlarımı Melis'e çevirdim "ne gibi" dedim "ya eğlenelim işte" dedi bana bu kelimeler uzaktı eğlenmek ama onu kırmak istemiyorum "tamam yapalım ama yarın derslere başlıyoruz" dedim "ne dersi" dedi merakla "dövüş dersleri sende benim gibi ol çünkü üzülmeyi hak etmiyorsun ama aramızda bir fark olucak" dedim "ne farkı" dedi "senin hislerin olucak" dedim ve bakışlarımı tekrar etrafa çevirdim.Hiç görmediğim bir çocuğun kantine girdiğini gördüm arkasından da poyraz girdi çocuk arkasını döner dönmez poyraz çocuğun suratına yumruk attı çocuk sarsılsada düşmedi çocuk hızla doğruldu ve poyraz'a iyi bir yumruk attı.Bu böyle devam ediyordu kimse de ayırmıyordu bu işe bir son vermek gerek hızla ayağa kalktım ve onların yanına gittim çocuğu poyraz'ın üzerinden alıp suratına iyi bir yumruk attım.Sonra poyraz'a döndüm ve ona da iyi bir yumruk attım.Melisi de kaldırıp sınıfa çıktık.
Zil zaten çalmıştı hoca içeri girdi on dakika sonra da poyraz hocaya bir açıklama bile yapmadan yerine oturdu ve bana sert bakışlar atmaya başladı.
Dersler bitince eve döndük Melis de bize geldi biraz oturduktan sonra "odan nerede hazırlanmaya başlayalım" dedi ne hazırlanması? "Niye hazırlanıyoruz?" Dedim "çünkü bara gidicez zeki kız" dedi ve beni kaldırdı.Ne kadar istemesemde onu odama götürdüm.Dolabımı açıp bakmaya başladı bende yatağıma oturup telefonunu elime aldım ve İnstagram'a girip gelen takip isteklerine baktım bir tanesi dikkatimi çekti 'egemen DUMAN' takip isteğini kabul ettim tam devam edecektim ki melis'in sesi ile yarıda kesildi "yaaa Asel hadi ama" dedi bende telefonu yatağa koyarak ayağa kalktım ve melis'in elindeki kombine baktım kırmızı bir etek vardı ben bunu ne zaman almıştım kesin annem koymuştur daha fazla oyalanmak istemediğim için aldım ve giydim.
(Asel'inkıyafeti Gözlüksüz)Ben hazır olduğumda Melis de hazır olmuştu çok güzel olmuştu."İyi hadi çıkalım" dedim ve telefonu çantanın içine attım aşağıya inmeye başladım arabanın anahtarını aldım ve dışarı çıktık.
Bara geldiğimizde bir masaya oturduk ve içki söyledik.Yarım saat sonra karşı masamıza iki öküz oturdu ama onların çaprazı bizim yanımıza da okulda yeni gördüğüm çocuk oturdu.Hayda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 KARA KUTU
Genç Kız EdebiyatıAsel AKSOY ;Babası ve yaşadıkları yüzünden hayatını mafyaya adayan genç kız.Hayatı karanlık tek bir aydınlık noktası var o da çağrı. Gözü kapalı tek güvenebileceğim tek insan. Son okulumda kavgamdan dolayı atıldım ve babamın yani ilerideki benim oku...